Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvoissa isohko luomi, voiko sen saada pois ilman isoa arpea?

Vierailija
21.11.2023 |

Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohko on melko liukuva käsite 🙄

Vierailija
2/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee missä kohtaa ja kirurgista. Suosittelen ihan kauneuskirurgia. Minulta poistettu 1998 kaksi luomea kasvoista, ei jäänyt jälkeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumennat mattopuukon terän sytkällä ja leikkaat sen minikyrvän pois naamastas.

Vierailija
4/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi poistaa siististi. Toisaalta tietenkin luomen koko ja oma ihonlaatu vaikuttaa asiaa.

Vierailija
5/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirttänyt kaksi luomea naamasta ja jäädyttänyt yhden. Ihonmyötäisiä en ole saanut pois, vaatisi veitsellä leikkausta. Muualta kehosta myös mutta vaihtelevin tuloksin. En suosittele jäädytystä jos et saa sitä tehtyä pelkkään luomeen. Mulla on sellasia pyöreitä läiskiä ympäri kehoa joilla on kestänyt vuosi parantua eikä vielä ole täysin hävinneet.

Vierailija
6/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä jää ainakaan mitään häiritsevää jälkeä, kestää kyllä aika kauan hävitä se poistojälki ja mun käskettiin valella sitä ainakin viikko jollain tökötillä. Kyllä se pidemmän ajan jälkeen hävis kokonaan. Olin tosi tyytyväinen, oli tosi häiritsevä ja huomiotaherättävä ja aika ajoin vaivaskin. Kannattaa poistattaa jos yhtään itseä häiritsee. 

Vierailija
7/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohollaan oleva ja noin 5mm halkaisija

Vierailija
8/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksessa poistetaan luomia myös, mutta jälki on vähän lottoa. Toi on varsin pieni luomi, mennee yhdellä tikillä.

Vierailija
9/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri jäädyttää,  siitä jää hyvin huomaamaton arpi.

Vierailija
10/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksessa poistetaan luomia myös, mutta jälki on vähän lottoa. Toi on varsin pieni luomi, mennee yhdellä tikillä.

No ei mene yhdellä tikillä. Luomi poistetaan ns. veneviillolla, jotta ihonreunat saadaan ommeltua kauniisti yhteen. Pari-kolme ommelta tulee todennäköisesti. 

Vierailija
11/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta se arpi näyttää kuin tumma näppy naamassa.

Vierailija
12/12 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin 6 vuotta sitten kasvoista, tarkemmin vähän ohimon alapuolelta, läheltä silmäkulmaa, iso, ehkä noin 6-7 mm halkaisijaltaan ollut koholuomi. Se oli ollut kasvoissani lapsuudesta asti, ja olin vuosia jännittänyt, jäisikö poistosta iso jälki. Tutkin juuri näitä eri vaihtoehtoja ja hintoja.

Sitten satuin ottamaan asian puheeksi työterveydessä, ja siellä lääkäri yllättäen suostuikin poistamaan luomen ihan ilman ylimääräistä maksua. Perusteeksi saatiin, että jos käyttäisin silmälaseja, luomi olisi juuri sillä kohdalla, jota silmälasin sanka hankaisi. Kun kävi ilmi, että toimenpide on minulle maksuton, päätin luopua suurista huolista arven suhteen. Luomi poistettiin juuri tuossa yllä kuvatulla veneviillolla, ja olisiko muutama ommel tarvittu. Pienen jäljen erottaa, jos tietää, mistä etsiä - ei todellakaan ole mitään rumaa jälkeä. Kannatti poistaa, ja tosiaan tuo perinteinen tapa oli ainakin itselleni ihan riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän