minkä merkkinen käsilaukku on tyylitietoisella naisella?
Etsin suurempaa käsilaukkua hintaluokassa 200-400€, mutta mitä laukkumerkkiä 30v nainen käyttää? Ostin vuonna 2015 Michael Korsin laukun mutta se paljastui teinityttöjen valinnaksi joten haluaisin nyt varmistua ettei mene laukkuvalinta taas metsään.
Balmuirin laukut kiinnostavat mutta hinta kipuaa turhan korkealle. Olen valmis maksamaan laadusta mutta koen tuolla hintahaarukalla jo laatua saavani.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Olen omistanut muutaman LV:n, Mulberryn ja Guccin, mutta päätynyt myymään, kun eivät pääse käyttöön. Haluan, että laukku tuntuu hyvältä, ei paina liikaa, ei ole liian pieni tai iso, ei laatikkomainen ja jäykkä, hankala avata ja sulkea. Taskuja pitää olla. Ei niin kallis, ettei raaski pitää, vaikka tulisi yllättäen pari pisaraa vettä. Kalliit merkkilaukut eivät täytä vaatimuksia.
Noista isoista, tunnetuista merkeistä minun mielipide tähän väliin. Ei ole kattava listaus, ja mielipiteet ovat omiani.
- LV on aasialaisten pissisten suosikki, "elvii" on aivan liian tunnettu
- Coach on amerikkalaisten pissisten suosima merkki
- Michael Kors on alun perinkin alemman keskiluokan brändi
- Gucci ei ole koskaan saavuttanut aivan samaa arvostusta kuin jotkut muut merkit, ja on erittäin tunnistettava
- Dior on minusta samalla tasolla ranskalaismerkeistä mitä Gucci on italialaisista, helposti lähestyttävä, mutta ei erityisen eksklusiivinen
- Prada on ehkä toiseksi tunnetuin heti LV:n jälkeen, mutta arvostan enemmän kuin Guccia ja pidän ehdottomasti aikuisempana kuin LV:tä
- Ralph Lauren ei ole niin pintamerkki, vaan aikuisempi ja arkisempi, voisin käyttää
- Versacessa on jotain sellaista glamouria, mitä rakastan, ja ehdottomasti voisin käyttää
- Chanel on myös tyylillisesti tunnistettava, mutta silti arvostettu tyyli, aikuinen ja tyttömäinen molempia, ja sopii myös tämän hetken kepeään rokokoomaisuuteen
Celinen box bagin voisin ottaa milloin vaan, ihan täydellinen pikkulaukku. Liian kallis vaan omaan makuun käytettynäkin.
Loewen Puzzle bag varmaan jakaa mielipiteitä, mutta huolisin senkin itselleni. Muista merkkilaukuista en oikein välitä.
Mulla on Utua. Melko pieni tilaihme.
Mulla on nyt hankintalistalla Mulberryn Del Rey. Mielipiteitä, kokemuksia tästä? Mustana ajattelin hankkia.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Mulla on nyt hankintalistalla Mulberryn Del Rey. Mielipiteitä, kokemuksia tästä? Mustana ajattelin hankkia.
Mulberryt ovat kauniita, mutta aika painavia. Nahka painuu myös muutamassa vuodessa kurttuun. Onneksi taas myydään Hgissä, niin voi kokeilla.
Polenen laukun haluaisin. Vahinko, ettei niitä myydä täällä. Niissä on sellaista söpöä ja ajatonta klassisuutta mistä tykkään.
Minulla on pari Louis Vuittonia, Givenchy ja Chanel. Hyvin ovat kestäneet, vanhin laukuista on ollut ainakin 12 vuotta käytössä. Guccit olen myynyt pois.
Jos nyt olisi tarve uudelle laukulle ja edullisemmalta brändiltä niin katseeni kääntyisi Marc Jacobsiin.
mitävälii kirjoitti:
mitä välii,osta semmonen kuin haluat,miksi apinoisit kaikia muita,erotu joukosta ja hae vaikka...mikäs se nyt on joka tekee kierrätysmatskuista laukkuja...sun muuta...
Öyh öyh osta Tokmannin muovikassi öyh öyh mitä väliä öyh öyh
näin kohtalaisen tyylitajuisena mieshenkilönä en tunne kaikkia merkkejä mutta tuote jossa EI NÄY KENENKÄÄN logoa on tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Aarnin kotimaisista hirvenakaisista laukuista. Minusta ajaton ja klassinen malli, kohtuuhintainenkin
Miten nuo kestävät käytössä? Kokeilin vähän aikaa sitten hirvennahkaisia kenkiä ja olivat todella, todella pehmeää nahkaa. Ihanat jalassa, mutta mietitytti kyllä kauanko pysyvät kunnossa.
Libeskin
Markberg