Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero seksin takia

Vierailija
04.03.2021 |

Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.

Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.

Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.

Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.

Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.

Kommentit (822)

Vierailija
81/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS tuollainen voi olla totta, olen miehenä ehdottomasti ap:n puolella.

Tuollaiset mädät omenat pilaavat kaikkien miesten maineen ja pilaavat äärimaskuliinisilla uhoiluillaan usein myös hyvät illanvietot muiden miestenkin kanssa yms.

En voisi miehenäkään haluta naista, joka kiukuttelisi ja raivoaisi sohvalla minulle koko ajan. Heittäisin sellaisen niskasta luiskaan.

Ehdotan, että tekisit samoin, eli seuraavasta raivokohtauksesta ajaisit hänet ihan konkreettisesti ulos talosta. Ja jos hän uhkailee, soittaisin 112 ja kertoisin, että mies yrittää väkivallalla uhaten r*iskata.

Kuulostaa varmasti kamalalta, mutta aggressiivisiin ihmisiin ei mikään keskustelu tehoa, vaan kovat keinot. Suosittelen tätä ihan turvallisuutesi vuoksi. Tsemppiä.

Vierailija
82/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa miehen egoon, ettet halua häntä.

Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.

Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.

Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.

Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.

Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.

Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.

Normaali nainen kyllä kiihottuu aina, kun tuntee miehen jäykistyneen peniksen vartaloaan vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. On myös erittäin mahdollista, että miehesi oikeastaan jo haluaisi erota, mutta ei halua itse olla siinä aloitteellinen osapuoli olettamansa ympäristön paheksunnan takia. Kertomasi uhriutumiskäytöksen perusteella kyseessä lienee henkisesti erittäin alamittainen ja muutenkin alhainen yksilö, jolle tärkeintä ulospäin on saada näyttää uhrilta. Hän on vain keksinyt seksistä ja sillä riehumisesta tekosyyn sille, että saisi sinut lopulta jättämään hänet, jotta hän voisi sitten tulevaisuudessakin kiusata sinua sillä, että sinä julma pihtarivaimo hänet silleen niin kylmästi jätit.

4. Haluan sinun myös istuvan ajan kanssa alas ja miettivän tätä: On erittäin todennäköistä, että miehesi väkivalta (myös henkinen) vain muuttaa muotoaan ja eskaloituu pahemman kerran, vaikka kuinka n*ssisit häneltä nyt aivot pellolle päivittäin. Nyt valituksen aiheena on seksi, sitten kotityöt. Sitten ulkonäkösi. Sitten sukulaisesi. Sitten työpaikkasi, tai vaikkapa oletetun "kunnianhimon" puute. Lista on loputon, ja syyllistämisellä on helppo hallita.

5. Tämän sanon tähän loppuun en brassaillakseni, en hieroakseni suolaa haavoihin enkä näpäyttääkseni, vaan vain herätelläkseni sinua: Minäkin olen kahden töissäkäyvän aikuisen ja kahden pienen lapsen muodostaman perheen äiti. Yhteinen aika on välillä kortilla, ja kotityöt ovat kuin Sisyfoksen järkäle. Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa, jaa mitenkö? No siten, että mieheni puhuu minulle aina kauniisti. Hän tekee osansa kotitöistä. Meillä on paljon päivittäistä fyysistä kosketusta, jonka itsetarkoitus ei ole seksi, vaan toisen lähellä oleminen. Mieheni kehuu minua ja iloitsee saavutuksistani. Milloin sinun puolisosi on tehnyt mitään edellä mainituista? Ja jos joku nyt vielä halua minulle vuorenvarmasti lällätellä sillä, että mieheni käy huårissa, niin no, mitäpä tuohon voisi sanoa. Hän on ollut kohta vuoden etätöissä kotona kanssani, ruoka ja ostokset tilataan kotiin, ja ainoat ulkoilut ovat tapahtuneet joko roskakatokselle, lasten kanssa ulos tai anoppilaan. Että jos se on tässä jossain välissä vielä jotakuta vierasta ehtinyt painaa, niin sellaisista projektinhallintataidoista saa olla lähinnä ylpeä!

Sinä olet kyllä ihana nainen! Ihanan napakka, "ravisteleva" ja hauska teksti!

Vierailija
84/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että parisuhteessa miehet kuin unohtavat, miten itsetyydyttää itseään? 

Tuskin sitä kukaan on unohtanut, mutta siitähän on tehty miehille todella hävettävä asia. Miten paljon sille täälläkin naisporukalla naurettaisi, että mies on jou säälittävä runkkari. Ja sitten siitä vasta riemu repeäisi, jos puutteessa elävä aviomies erehtyisi tilaamaan vaikka tekopimperon. Luultavasti se olisi jo niin kova loukkaus pihtaavalle vaimolle, että erohan siitä tulisi ja se sika saisi elää tekopimperonsa kanssa ihan keskenään.

Naisilla on ilmiömäinen tapa luistaa kaikenlaisesta vastuusta. Jos et itse osaa kääntää kaikki ongelmat miesten syyksi, niin naisporukalla se onnistuu sitten varsin helposti.

Piirisi ovat omituiset..

Minä kannustan miestäni runkkailemaan ihan niin paljon kuin sielu sietää, hänellä on myös flesari, se ei missään tapauksessa loukkaa minua mitenkään. En naura hänelle tai kerro kenellekään toisen henkilökohtaisia asioita, oletan ettei miehenikään kerro omille kavereilleen itsetyydytyksestäni...

Anteeksi mutta käsityksesi naisista on melko erikoinen, harmi, että olet törmännyt henkisesti epävakaaseen yksilöön ja kuvittelet, että kaikki ovat sellaisia. Aikuisuuteen kylläkin kuuluu ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia, joten arvelen sinun olevan todella nuori tai todella vanha poika peräkammarista?

Vierailija
85/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että ongelma on miehen huono käytös ja aggressiivisuus, ei seksi tai sen puute. Voisitteko mennä pariterapiaan, tai sinä yksin purkamaan asioita ammattilaiselle?

Voin kokemuksesta sanoa, että seksin puuten ja turhautuminen aiheuttaa miehessä agressiivisuutta ym. Aikamoinen noidankehä, ei seksiä -> agressiivisuutta -> vielä vähemmän seksiä -> lisää agressiivisuutta. Siihen miksi seksi on jäänyt teillä alunperin taustalle en osaa vastata.

Yksikään tapailemani mies ei ole ollut aggressiivinen seksin vähyyden takia. Ei tuo ole normaalia ja teidän pitää oikeasti lopettaa siitä puhuminen tavalla, ihan kuin se olisi normaalia tai hyväksyttävää!

Tapailumiehesi ovat pitäneet ehkä muutamaa muuta naista seksiä varten. Niin minäkin tein joskus.

Vierailija
86/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa

Seksiä on ollut kaiken huutamisen ja raivoamisen jälkeenkin silti koko kymmenvuotisen avioliiton ajan vähintään kerran viikossa. Hän ilmeisesti haluaisi joka toinen päivä, ellei enemmänkin. Voin sanoa, että jos se on tulevaisuuteni 40-vutoiaana ähkiä hiki hatussa jokatoinen päivä milloin missäkin nurkassa, niin en minä oikeasti jaksa! Seksi parhaimmillaan voi olla ihanaa, mutta kyllä edellytän puolisoltani jonkinlaista normaalia käytöstä, että pystyn häntä kunnioittamaan.

Minusta kerran viikossa seksiä ei ole edes mikään hälyttävä, aggressioon tai huutamiseen oikeuttava määrä. Tai ylipäätään, moniko sillä huonolla käytöksellä on koskaan menestyksellä näitä asioita ratkaissut.

Itse olen saanut itseni seksuaalisesti aiavn rikki tämän miehen luonteen ja käytöksen takia. Olen valehtelematta vuosia miettinyt eron mahdollisuutta, mutta lasten takia, jotak pitävät häntä kuitenkin rakastavana ja huolehtivana isänä, olen antanut asioille aikaa. Nyt kuitenkin alkaa tuntumaan, etten kestä pian enempää. Haluan saada tämän seksitaakan harteiltani pois ja vapautua elämään, jossa on niin paljon iloista ja ihanaa, kaunista ja lämmintä, rakkautta ja varmasti myös vielä minullekin kunnioitusta jäljellä.

Tällä hetkellä suurimman nautinnon elämääni saan urheilusta ja lasten seurasta. Mies ja seksi on siellä jossakin listan häntäpäässä, hän on omilla valinnoillaan tehnyt tästä aivan mahdotonta.

AP

Vierailija
87/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että ongelma on miehen huono käytös ja aggressiivisuus, ei seksi tai sen puute. Voisitteko mennä pariterapiaan, tai sinä yksin purkamaan asioita ammattilaiselle?

Voin kokemuksesta sanoa, että seksin puuten ja turhautuminen aiheuttaa miehessä agressiivisuutta ym. Aikamoinen noidankehä, ei seksiä -> agressiivisuutta -> vielä vähemmän seksiä -> lisää agressiivisuutta. Siihen miksi seksi on jäänyt teillä alunperin taustalle en osaa vastata.

Mitenkähän ne sinkkumiehet oikein pärjäävät, kun heillä ei seksiä ole välttämättä edes joka vuosi? Eikö miehet osaa enää vetää käteen?

Tuossa perheessä on kaksi työssäkäyvää, lapsia ja nainen kertoo miehen istuvan sohvalla, kun hänellä on vielä puuhailtavaa. Mies kuulostaa laiskalta, joka seuraa sivusta, miten vaimo hoitaa lapset ja kotihommat.

Niinpä. Jos nämä väittämät "Jos mies ei saa seksiä -> aggressiivinen" olisi totta, niin eikös kaikki sinkkumiehet sitten olisi aggressiivisia? Mikäköhän siinä on, että osaavat silloin käyttäytyä, mutta eivät enää pidemmässä parisuhteessa, jos nainen ei anna silloin, kun he haluavat? 

On se jännä tuo miesten aggressiivisuus. 

Mä en nyt agressiivisuudella tarkoittanut käsiksi käymistä, vaan tiuskimista, huutamista, solvaamista etc.  Jos tässä pitäisi elää runkkauksen varassa niin miksi ihmeessä olla koko suhteessa? Helpompaahan se yksinasuminen on.

Vierailija
88/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta suhteelta. Menkää terapiaan. Ansaitsette parempaa. Kumpikin

Vierailija
89/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi oksettavia kommentteja täällä siitä, että ap:n miehen hirveä käytös johtuu siitä, että ap pihtaa. Eikä johdu. Ei kukaan tervepäinen mies ryhdy uhkailemaan väkivallalla ja huuda tuolla tavalla jos ei saa seksiä. Normaali lempeä mies keskustelee asian halki kunnolla vaimonsa kanssa. Ap eiköhän tuo käytös kerro kaiken miehesi luonteesta. Voiko tuollaisen miehen kanssa jatkaa avioliittoa? Tiedät vastauksen itsekin.

Vierailija
90/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. On myös erittäin mahdollista, että miehesi oikeastaan jo haluaisi erota, mutta ei halua itse olla siinä aloitteellinen osapuoli olettamansa ympäristön paheksunnan takia. Kertomasi uhriutumiskäytöksen perusteella kyseessä lienee henkisesti erittäin alamittainen ja muutenkin alhainen yksilö, jolle tärkeintä ulospäin on saada näyttää uhrilta. Hän on vain keksinyt seksistä ja sillä riehumisesta tekosyyn sille, että saisi sinut lopulta jättämään hänet, jotta hän voisi sitten tulevaisuudessakin kiusata sinua sillä, että sinä julma pihtarivaimo hänet silleen niin kylmästi jätit.

4. Haluan sinun myös istuvan ajan kanssa alas ja miettivän tätä: On erittäin todennäköistä, että miehesi väkivalta (myös henkinen) vain muuttaa muotoaan ja eskaloituu pahemman kerran, vaikka kuinka n*ssisit häneltä nyt aivot pellolle päivittäin. Nyt valituksen aiheena on seksi, sitten kotityöt. Sitten ulkonäkösi. Sitten sukulaisesi. Sitten työpaikkasi, tai vaikkapa oletetun "kunnianhimon" puute. Lista on loputon, ja syyllistämisellä on helppo hallita.

5. Tämän sanon tähän loppuun en brassaillakseni, en hieroakseni suolaa haavoihin enkä näpäyttääkseni, vaan vain herätelläkseni sinua: Minäkin olen kahden töissäkäyvän aikuisen ja kahden pienen lapsen muodostaman perheen äiti. Yhteinen aika on välillä kortilla, ja kotityöt ovat kuin Sisyfoksen järkäle. Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa, jaa mitenkö? No siten, että mieheni puhuu minulle aina kauniisti. Hän tekee osansa kotitöistä. Meillä on paljon päivittäistä fyysistä kosketusta, jonka itsetarkoitus ei ole seksi, vaan toisen lähellä oleminen. Mieheni kehuu minua ja iloitsee saavutuksistani. Milloin sinun puolisosi on tehnyt mitään edellä mainituista? Ja jos joku nyt vielä halua minulle vuorenvarmasti lällätellä sillä, että mieheni käy huårissa, niin no, mitäpä tuohon voisi sanoa. Hän on ollut kohta vuoden etätöissä kotona kanssani, ruoka ja ostokset tilataan kotiin, ja ainoat ulkoilut ovat tapahtuneet joko roskakatokselle, lasten kanssa ulos tai anoppilaan. Että jos se on tässä jossain välissä vielä jotakuta vierasta ehtinyt painaa, niin sellaisista projektinhallintataidoista saa olla lähinnä ylpeä!

Ensimmäinen ja ainoa järkevä vastaus koko ketjussa. Hatunnosto näin fiksulle ja mukavalle vastaajalle!

Vierailija
91/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa miehen egoon, ettet halua häntä.

Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.

Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.

Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.

Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.

Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.

Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.

Juuri siksihän miehesikin syttyy, koska lähelläolo tuntuu niin hyvältä ja se rentouttaa, joka taas saa veren virtaamaan heppiin, Ei sille kuule voi mitään. Jostain kumman syystä suomalaiset naiset eivät osaa olla imarreltuja, jos mies haluaa heitä niin helposti.

Vierailija
92/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

Seksiä on ollut kaiken huutamisen ja raivoamisen jälkeenkin silti koko kymmenvuotisen avioliiton ajan vähintään kerran viikossa. Hän ilmeisesti haluaisi joka toinen päivä, ellei enemmänkin. Voin sanoa, että jos se on tulevaisuuteni 40-vutoiaana ähkiä hiki hatussa jokatoinen päivä milloin missäkin nurkassa, niin en minä oikeasti jaksa! Seksi parhaimmillaan voi olla ihanaa, mutta kyllä edellytän puolisoltani jonkinlaista normaalia käytöstä, että pystyn häntä kunnioittamaan.

Minusta kerran viikossa seksiä ei ole edes mikään hälyttävä, aggressioon tai huutamiseen oikeuttava määrä. Tai ylipäätään, moniko sillä huonolla käytöksellä on koskaan menestyksellä näitä asioita ratkaissut.

Itse olen saanut itseni seksuaalisesti aiavn rikki tämän miehen luonteen ja käytöksen takia. Olen valehtelematta vuosia miettinyt eron mahdollisuutta, mutta lasten takia, jotak pitävät häntä kuitenkin rakastavana ja huolehtivana isänä, olen antanut asioille aikaa. Nyt kuitenkin alkaa tuntumaan, etten kestä pian enempää. Haluan saada tämän seksitaakan harteiltani pois ja vapautua elämään, jossa on niin paljon iloista ja ihanaa, kaunista ja lämmintä, rakkautta ja varmasti myös vielä minullekin kunnioitusta jäljellä.

Tällä hetkellä suurimman nautinnon elämääni saan urheilusta ja lasten seurasta. Mies ja seksi on siellä jossakin listan häntäpäässä, hän on omilla valinnoillaan tehnyt tästä aivan mahdotonta.

AP

Mikä estää eroamasta? Sanoit, että mies on häntäpäässä, joten olet jo henkisestikin tehnyt pesäeron hänestä.

Vierailija
93/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiasia

Kun luen näitä keskusteluita, tuntuu että jopa tälläkin palstalla kirjoittavista miehistä suurin osa kohtelisi minua paremmin kuin omani.

Jo pelkistä kirjoituksista, että joku on puolellani herää turvallinen olo. Melkein ihan itkettää. Tämä on  nyt se todellisuus.

Ap

Vierailija
94/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: lle! Nyt kyllä tuli sen luokan syytös naista kohtaan, että suu soukemalle!

Syytät naista

miehen kuolemasta eturauhassyöpään!!

Nyt se biologian kirja käteen ja otat selvää miksi miehen eturauhanen oireilee esim. keski-iässä ja miten syöpä kehittyy.

Mikä teillä joillakin miehillä on päässä väärinpäin, kun ette kykene puhumaan ja keskustelemaan kuin aikuinen ihminen niistä vaikeistakin asioista naisenne kanssa??

Ajatustenlukutaitoko pitäisi olla naisen vakiovaruste vai pitäisikö voida ostaa lisävarusteena?

Tuppisuuna mökötetään, uhkaillaan, petetään ym. ja odotetaan naiselta jos minkälaisia seksuaalisia virityksiä, mitä te itse teette sen eteen, että tämäkin osa-alue elämässä sujuu?

Miksi naisen pitäisi esiintyä hepeneissä ja viritellä sinua, kun sinä tarjoat vastineeksi hikisiä kalsareita, pikapanoja, haukkumista, välinpitämättömyyttä?

Vierailija
95/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän ne sinkkumiehet oikein pärjäävät, kun heillä ei seksiä ole välttämättä edes joka vuosi? Eikö miehet osaa enää vetää käteen?

Tuossa perheessä on kaksi työssäkäyvää, lapsia ja nainen kertoo miehen istuvan sohvalla, kun hänellä on vielä puuhailtavaa. Mies kuulostaa laiskalta, joka seuraa sivusta, miten vaimo hoitaa lapset ja kotihommat.

Niinpä. Jos nämä väittämät "Jos mies ei saa seksiä -> aggressiivinen" olisi totta, niin eikös kaikki sinkkumiehet sitten olisi aggressiivisia? Mikäköhän siinä on, että osaavat silloin käyttäytyä, mutta eivät enää pidemmässä parisuhteessa, jos nainen ei anna silloin, kun he haluavat? 

On se jännä tuo miesten aggressiivisuus. 

Mä en nyt agressiivisuudella tarkoittanut käsiksi käymistä, vaan tiuskimista, huutamista, solvaamista etc.  Jos tässä pitäisi elää runkkauksen varassa niin miksi ihmeessä olla koko suhteessa? Helpompaahan se yksinasuminen on.

Solvaamisella ne tunteet ja haluthan lähtee liikkeelle! Eli mies tahallaan vaan aiheuttaa naiselle lisää haluttomuutta.

Vierailija
96/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän elämä ei tosiaan ole seksi vaan huonosti käyttäytyvä mies. Tuollaisen seurassa vähätkin halut lähtee kokonaan. Jos mies ei suostu terapiaan, niin teille ero on hyvä vaihtoehto, kun kotielämä on painajaista.

Ongelma on toimivan kommunikaation puute. Mies on tyytymätön, kun seksiä on vähän eikä osaa ilmaista sitä rakentavasti. Ja osaako nainen kuulla miestä vai vähätteleekö tätä? Nainen on tyytymätön miehen tapaan uhkailla ja miehen huonoon kommunikointiin.

Eiköhän ongelma ole päästään vialla oleva väkivallalla uhkaileva mies. Lähinnä ajan kysymys milloin toteuttaa uhkauksensa. Aika paksua tekstiä vähätellä väkivaltauhkauksia "kommunikaation puutteeksi". Itse asiassa väkivaltauhkauksetkin on väkivaltaa. Kummasti täältä löytyy perhe/parisuhdeväkivallalle puolustelijoita, kun näitä kommentteja lukee, oksettavaa.

Vierailija
97/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jättänyt sinänsä minulle rakkaat miesystäväni paljon pienemmistä ongelmista kuin miten suhdettanne kuvaat.

Minulla on oma koulutus, oma ura, omat rahat niin en varmasti kotonani katsele mitä tahansa käytöstä.

Nyt olen oppinut sen, etten ikinä ota miestä saman katon alle niin ei sitten tarvitse myöskään alkaa piiaksi. Vähintään se kun minulle tapahtuu aina suhteessa, hiljalleen.

Toki en itse ole seksiä pihdannut mutta tuollaiseen "mieheen" ei kukaan normaali nainen koskisi 5 metrin kepilläkään.

Mies selvästi haluaa erota mutta ei halua olla se joka jättää, koska teillä on lapsia. Haluaa olla jätetty, uhri... "Kyllähän isi oisi jäänyt mutta kun äiti halusi eron..." Ja sama sukulaisilleen. Sitten hyvällä omallatunnolla uusi nainen.

Naiset, älkää olko tyhmiä!

Kyllä sä olet sinkkuna ihan vaan erittäin vastenmielisen luonteesi takia.

Vierailija
98/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan, jos toinen valittaa jostain asiasta, niin se valittaminen tuskin siihen loppuu vaikka sen asian korjaisikin. Joillain on valittaminen verissä.

Vierailija
99/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille oman kokemukseni. Mun mies ei ole halunnut kanssani seksiä johkin 3 vuoteen. Olen itse ollut aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt ero siksi tuloillaan.

Seksi on parisuhteen liima, ymmärrän noita miehiä.

Vierailija
100/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa

AP

Tarvitset ihan oikeasti eron, ja jonkin ajan kuluttua kunnollisen miehen, joka rakastaa sinua pyyteettömästi.

Sinä ansaitset ennen kaikkea hyvän parisuhteen, sillä nykyinen miehesi on rikkonut sinut.

Älä menetä rohkeuttasi.

Uskalla erota.

Uskalla etsiä vähään tyytymättä uusi, aidosti ihana ja kunnollinen mies, joka rakastaa sinua aidosti, eikä vain seksin takia.

Sellaisia miehiä on.

Saat sellaisen ja ansaitset aitoa rakkautta, ihan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi