Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero seksin takia

Vierailija
04.03.2021 |

Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.

Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.

Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.

Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.

Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.

Kommentit (822)

Vierailija
261/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bädboy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tauluteeveet, stereot, veneet jne kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkia ja kakkua ostan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa miehen egoon, ettet halua häntä.

Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.

Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.

Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.

Että mies voi vaikka huutaa ja haukkua sua pari tuntia, jättää likaiset astiat pöytään ja lähteä poikien kanssa kaljalle ja tulla haisevana ja kännissä sänkyyn ja sä oot ihan messissä kun se haluaa tuupata munan pilluun? Ei se fiiliksen luominen välttämättä vaadi "parin tunnin lämppäystä dinnereineen", vaan kunnon yöunet ja mukavan kumppanin. Jos ei ole kumpaakaan, niin aika vaikea sitä on innostua.

Huvittaa kun joku parempi nainen näin miehen mielipiteestä kertoo totuuksia ettei tarvita lämmittelyjä tai muitakaan temppuja että onnistuisi, niin sitten sinä vihaisena alat meuhkata ihan skitsoa.

Tosi huvittavaa kun et vaan hyväksy että sinusta helpompia ja rennompia naisia on olemassa, joista ei ole mikään ongelma jos mies joskus lähtee kaljalle kavereiden kanssa ja tulee antamaan seksiä oluelta haisevana ja ihan yhtä rakastettavana kumppanina kuin selvinkin päin.

Hassua että yrität myydä tuota juttuas eräänlaisena ainoana totuutena. Onneksi oma vaimo antaa minulle myös humalassakin ja ei kiellä kaljaretkiä kavereiden kanssa.

Ilmeisesti minua rakastetaan ja olen ns. Lucky guy!

Ai senkin jälkeen kun olet käyttäytynyt huonosti, haukkunut vaimoasi ja raivonnut tälle? Sä poimit mun tekstistä vain yhden kohdan, mutta siinä oli montakin. Kyllä mäkin puuhastelen kännisen mieheni kanssa, mutta sitä känniä on edeltänyt huomaavainen ja rakastava käytös. Jos ei olisi, niin en varmasti puuhastelisi. Ja mä en "skitsonnut" missään kohtaa, eri mieltä oleminen ja muiden näkökantojen esille tuominen ei ole "skitsoamista" (paitsi ehkä teinille).

No lisätään tähän, että olen mennessäni pikkuriidan vuoksi paiskanut 3000e tauluteeveen lattialle (minähän sen maksoinkin minun telkku) ja potkaissut kiukussani vaimon useiden kymmententuhansien audin sivuvalon paskaksi (edelleen minun maksamia, minä rikon) ja kaahannut paidattomana pelkissä farkkuhaalareissa harlikallani hallille juomaan kavereiden kanssa. En koskaan ole satuttanut vaimoa  tai lapsia. Pihakoivuun olen vedellyt mavoja ja nyrkkeillyt kyllä senkin edestä. Tämän ohjeen sain jo nuorena vihanhallinnan keinoksi.

Miksi miehen temperamentista tehdään nyt sairaus ja että mies olisi paha jos paiskoo esineitä (jotka todennäköisesti on ostanut itse) ja ovia? Ei agressiivisuus temperamentissa ole huono tai paha asia, jos sen osaa kanavoida vaikkapa pihakoivuun.

Se että muihin koskee ja muita satuttaa. Se on väärin. Mutta tauluteeveen saa ihan kuka tahansa rikkoa jos haluaa, kun sen on itse ostanutkin. Vihkisormukset ja muut useiden kymmenten tuhansien arvoiset jutut saa heittää mereen jos raivostuttaa.

Materia ei korvaa rakkautta koskaan.

Riidan päätteeksi aina ostan uuden kalliimman tauluteeveen vanhan tilalle ja riidat sovitaan. Minä olin väärässä ja vaimo oikeassa. Rauha on maan päällä. Uudet sormukset ostan jne.

Miehenä minä olen se tulisempi tapaus ja huudan ja näytän tunteita taivaille.

Vaimo on monesti sanonut että käy kuumana kun näkee miten kiristelen silmiä ja kerään kiukkua.

Olen sellainen perinteinen mies, joka ei patoa tunteita vaan näyttää ne ja siitä syntyy sitten se keskustelu, jonka takia varmasti suhde on niin kestävää laatua.

Asiasta on naapurienkin kanssa keskusteltu. Pelkäävät minua ja ovat sanoneet että soittavat apua jos riehun liikaa. Itse olen vähän sellainen että haistakaa jumalauta pitkät.

Toivottavasti tajuat joskus että olet oikeasti pelottava ja lähipiirisi luultavasti pelkää sinua aika lailla.

Mun mielestä aika kuuma mies.

Kostuin kun luin sen kohdan missä lähtee paidatta pelkkien farkkuhaalarien kanssa tielle harlikan selässä takatukka hulmuten. Silmissään kiivas katse kohti hallia.

Vierailija
262/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bädboy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.

Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.

Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.

Että mies voi vaikka huutaa ja haukkua sua pari tuntia, jättää likaiset astiat pöytään ja lähteä poikien kanssa kaljalle ja tulla haisevana ja kännissä sänkyyn ja sä oot ihan messissä kun se haluaa tuupata munan pilluun? Ei se fiiliksen luominen välttämättä vaadi "parin tunnin lämppäystä dinnereineen", vaan kunnon yöunet ja mukavan kumppanin. Jos ei ole kumpaakaan, niin aika vaikea sitä on innostua.

Huvittaa kun joku parempi nainen näin miehen mielipiteestä kertoo totuuksia ettei tarvita lämmittelyjä tai muitakaan temppuja että onnistuisi, niin sitten sinä vihaisena alat meuhkata ihan skitsoa.

Tosi huvittavaa kun et vaan hyväksy että sinusta helpompia ja rennompia naisia on olemassa, joista ei ole mikään ongelma jos mies joskus lähtee kaljalle kavereiden kanssa ja tulee antamaan seksiä oluelta haisevana ja ihan yhtä rakastettavana kumppanina kuin selvinkin päin.

Hassua että yrität myydä tuota juttuas eräänlaisena ainoana totuutena. Onneksi oma vaimo antaa minulle myös humalassakin ja ei kiellä kaljaretkiä kavereiden kanssa.

Ai senkin jälkeen kun olet käyttäytynyt huonosti, haukkunut vaimoasi ja raivonnut tälle? Sä poimit mun tekstistä vain yhden kohdan, mutta siinä oli montakin. Kyllä mäkin puuhastelen kännisen mieheni kanssa, mutta sitä känniä on edeltänyt huomaavainen ja rakastava käytös. Jos ei olisi, niin en varmasti puuhastelisi. Ja mä en "skitsonnut" missään kohtaa, eri mieltä oleminen ja muiden näkökantojen esille tuominen ei ole "skitsoamista" (paitsi ehkä teinille).

No lisätään tähän, että olen mennessäni pikkuriidan vuoksi paiskanut 3000e tauluteeveen lattialle (minähän sen maksoinkin minun telkku) ja potkaissut kiukussani vaimon useiden kymmententuhansien audin sivuvalon paskaksi (edelleen minun maksamia, minä rikon) ja kaahannut paidattomana pelkissä farkkuhaalareissa harlikallani hallille juomaan kavereiden kanssa. En koskaan ole satuttanut vaimoa  tai lapsia. Pihakoivuun olen vedellyt mavoja ja nyrkkeillyt kyllä senkin edestä. Tämän ohjeen sain jo nuorena vihanhallinnan keinoksi.

Miksi miehen temperamentista tehdään nyt sairaus ja että mies olisi paha jos paiskoo esineitä (jotka todennäköisesti on ostanut itse) ja ovia? Ei agressiivisuus temperamentissa ole huono tai paha asia, jos sen osaa kanavoida vaikkapa pihakoivuun.

Se että muihin koskee ja muita satuttaa. Se on väärin. Mutta tauluteeveen saa ihan kuka tahansa rikkoa jos haluaa, kun sen on itse ostanutkin. Vihkisormukset ja muut useiden kymmenten tuhansien arvoiset jutut saa heittää mereen jos raivostuttaa.

Riidan päätteeksi aina ostan uuden kalliimman tauluteeveen vanhan tilalle ja riidat sovitaan. Minä olin väärässä ja vaimo oikeassa. Rauha on maan päällä. Uudet sormukset ostan jne.

Vaimo on monesti sanonut että käy kuumana kun näkee miten kiristelen silmiä ja kerään kiukkua.

Olen sellainen perinteinen mies, joka ei patoa tunteita vaan näyttää ne ja siitä syntyy sitten se keskustelu, jonka takia varmasti suhde on niin kestävää laatua.

Asiasta on naapurienkin kanssa keskusteltu. Pelkäävät minua ja ovat sanoneet että soittavat apua jos riehun liikaa. Itse olen vähän sellainen että haistakaa jumalauta pitkät.

Toivottavasti tajuat joskus että olet oikeasti pelottava ja lähipiirisi luultavasti pelkää sinua aika lailla.

Poikarakkautta.

Mä en kyllä voisi kunnioittaa tai rakastaa mitään telkkarinpaiskojaa, idioottina pidän.

Hamevähemmistön tapoja on huutaa ja meseoa, ja kuvitella että sillä saavuttaa muuta kuin halveksuntaa ja inhoa.

nii noo joo, sul ei oo kato varaa sellasee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että parisuhteessa miehet kuin unohtavat, miten itsetyydyttää itseään? 

Oma käsi on ihan hyvä ratkaisu, mutta miksi sitten enää elättäisi naista, kun sen kanssa ei ole seksiäkään.

Aivan!

Mihin ne työssäkäyvän naisen tulot nyt hävisi? Te jaksatte aina vänistä elättämisestä vaikka sellaista ei ole ollut.

kampaamoon, pedikyyriin, hemmotteluhoitoihin, 10000 pieneen purkkiin kylpyhuoneessa ja käsilaukussa, lomamatkoihin,

Ja takana kirjoittaa Pena 31v, jonka ainoat kanssakäymiset naisten kanssa on ollut instapimuja katsellen ja runkkaillen, ja tottakai seiskaa lukiessa :) 

Miksi pitää lyödä läskiksi?

Vaikka kotitöitäkin tekisi ja olisi maailman paras mies ja isä, niin ei ne naisen halut mieheen herää, jos mies ei vaan sytytä. Voi olla kymppitonnien lomamatkoja ja silti nainen on kylmä miestään kohtaan.

Myöhemmin vaan paljastuu että äidin luona käy jotan muita miehiä.

Isä yritti aina olla huippu, mutta ei vaan kiinnostanut äitiä.

Jostain syystä äitiä ei kiinnostanut erota. Tälläisia naisia on paljon. Elintaso kyllä kiinnostaa miehen kanssa, mutta ei seksi, vaikka mies mitä tekisi ja käsillään kävelisi ja samalla ajaisi nurmikkoa.

Tämä on ihan tosi.

Kaveripiirissä kun hyvä mun isän kaltainen mies jäi kiinni pettämisestä, niin johan heräs vaimon halut. Alkoi taistelu siitä kuka miehen saa. Kyllä se pettäminen joskus kannattaa, niin vaimo herää todellisuuteen että miehellä on vientiä!

Ajatella, mieskin saattaa pettää vaimoaan, vaikka nainen tekisi kaikki kotityöt ja olisi maailman paras äiti. Mies saattaa vielä tulla palstalle valittamaan, kun se töiden, kotitöiden ja lastenhoidon uuvuttama vaimo on yököttävä valas, joka ei sytytä, vaan on pakko hakea nuorempaa ja timmimpää sänkyseuraa.

Tuskin yksikään mies haluaa seksiä äitinsä kanssa ja siksipä suomalaiset naiset ovatkin äärettömän huonoja sängyssä ja vaimoina. He eivät tiedä miten olla VAIMO, vaan he koittavat olla myös miehelleen kuin äitejä. Ja tosiaan tuo valaskaan ei oikein normaalia miestä nappaa, vaan aivan oikein, nuorempi ja timmimpi tietenkin sytyttää. Ja umpiluupäinen valashan ei ryhdy laihduttamaan, vaan syö senkin edestä että lihoisi vaan enemmän ja saisi uhriutua.

Vierailija
264/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.

Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.

Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.

Meillä riittää monenlaista läheisyyttä vaimoni kanssa, mutta tuosta erektiosta sinänsä en menisi moittimaan, että miehellä on aina "vain se" mielessä, koska kyllä ainakin itselläni erektio syntyy monesti sen kummemmin "sitä" miettimättä, jos vain suutelemme tms. olemme muuten lähikontaktissa. En tiedä, miten voisi esim. nukkua lusikassa, jos mahdollinen erektio siinä olisi vaimolle ongelma.

Ainakin itselle miehen erektio on turnoff lusikassa ja halaillessa.

Jos suutelun aikana alkaa jöpöttää ja tökkiä, niin tökkii pahasti minuakin. Tulee painostava tunnelma että taasko se haluaa vaan panna, eikä anna hellyyttä aidosti.

Todella turnoff minulle.

t. maiju 36

Vierailija
265/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumakalle :P kirjoitti:

Bädboy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostuin kun luin sen kohdan missä lähtee paidatta pelkkien farkkuhaalarien kanssa tielle harlikan selässä takatukka hulmuten. Silmissään kiivas katse kohti hallia.

Se varmaan kattoo jotain Sons of Anarchya touhutippa kikkelinnokassa kun siinä on niin ihanii, herkkii mut kovii mopopoikia, jotka on samalla tavalla ihanan avoimia tunteineen ja kuumine temperamentteineen!

Vierailija
266/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: teillä on kotona parisuhdeväkivaltaa. Mikään ei oikeuta käyttäytymään väkivaltaisesti seksin puutteen tai minkään muunkaan takia.

Kyllä tuollaisen miehen (tai naisen) kanssa menee tuolla käytöksellä viimeisetkin seksihalut.

Vierailija
267/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepralle: ehkäpä sun fantasiasi on eläinten kanssa puuhailu. Jätä tuollainen provo, ennenkuin naisesi saa tietää perversiosi.

Vierailija
268/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tai kuunnelkaa Tunne lukkosi -kirja ja muuta laajentavaa samaa paskaa.

aloitus on täydellinen esimerkki tunnelukoista.

Vierailija
269/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toinen osapuoli saa määritellä toisen seksuaalisuuden? 

Täällä kanssa pihtarin puoliso ja olen saanut tarpeekseni siitä että mun seksualisuus loppui tähän kun toinen pihtaa. On kyllä puhuttu, nätisti, mökötetty, ollut puhumatta koko asiasta, teeskennelty että sellaista asiaa kun seksi ei edes olemassakaan, kysynyt että mikä mättää saamatta vastausta. Halailtu, oltu halaamatta, osallistuttu toisen asioihin, jätetty toinen rauhaan, jne.

Kaikki kokeiltu, mutta kun ei niin ei.

Päätin sitten että nyt saa riittää, mun elämä on liian lyhyt siihen että viettäisin parhaat vuodet ilman seksiä. Ei toinen ihminen voi määrittää milloin minä voin harrastaa seksiä ja milloin ei. Jos ei puoliso ole siihen valmis, ja pakottaa en halua, niin kyllä löytyy halukkaita, ei se siitä kiinni ole.

Ai niin, olen nainen joka elää pihtari miehen kanssa.

Vierailija
270/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miehille riittää tuo? Eikös ap:n esimerkki just kerro ettei se riitä?

Vierailija
271/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ällöttävää naisen syyllistämistä tämä ketju. Syytetään naista siitä, että ei halua antaa miehelle, joka käyttäytyy noin kuvottavasti? Siis mitä ihmettä teidän päässänne oikein liikkuu? Minä kärsin joskus aivan vallattomista himoista, mutta kun tuon tekstin luin, kuivahti vagina pystyyn varmaan viikoksi. 

Miestä syytetään perheen jättämisestä ja paskuudesta, mutta hiillostetaan tuollaiseen käytöksen.

Ap:n pitäisi jättää mies ja vähän äkkiä.

Itse tuossa tilanteessa miehenä irtisanoutuisin ja jäisin työttömäksi. Lähtisin joka päivä kalaan pois kotoa ja korkeintaan ottaisin lapset mukaan.

Odottelisin että milloin eroaa, miehelle ero on ikävä juttu, kun siitä saa paskan maineen. Nainen takulla innostuu jos jää kiinni pettämisestä ja sitten on hyvä syy erota ja mies on täysi paska.

Tässä on kunnia kyseessä ja miestä vielä hiillostetaan seksittömyydellä.

Ap;n pitäisi ottaa vastuu ja erota. Mies voisi avustaa ap:n päätöstä ja laittaa kukkaroa kireälle alkamalla työttömäksi osa-aikaiseksi harrastekalastajaksi.

Kalassa on kiva runkkailla veneellä pornon parissa jos tulee pakottava tarve.

Tässäkin hyvä esimerkki siitä, miksi lapsien tultua seksi vähenee. Mies lähtee heti kalaan runkkaamaan ja katsomaan pornoa sen sijaan, että pyrkisi huolehtimaan enemmän lapsista ja kodista. Heistä huolehtiminen jää jälleen naiselle ja sitten mies ihmettelee, miksi ei ole seksiä. 

Yksi syy miksi miehen kannattaa ehdottomasti etsiä jostakin nainen, joka kunnioittaa perinteitä ja toimii sen mukaan. Tutkitusti mies, joka häärii kotona kuin joku äiidn pikku apulainen, eli tekee vähintään puolet ns. kotitöistä, alkaa menettää seksuaalista kiinnostustaan naisen silmissä ja peitto lakkaa pikkuhiljaa heilumasta. Meillä rouva ei katso hyvällä jos tartun joskus imuriin, mutta ruokaa sentään antaa joskus laittaa. Ja meillä peitto heiluu yleensä aamuin ja illoin. Vinkki miehille. Etsikää nainen joka ei sälytä lastenhoitoa ja kotitöitä miehelle.

Pena 31veekö se siellä taas kirjoittelee yksiöstään? Vaimo taitaa olla sellainen animetyyny, eikö?

Suomesta löytyy kyllä perinteisten sukupuoliroolien mukaisia perheitä vaikka kuinka. En pitäisi lopulta niin ihmeellisenä sitä, että jossain niistä olisi AV:lle postaileva äijä.

Tiedä sitten kuinka tyytyväinen nainen tuollaisessa perheessä oikeasti on; onko oikeasti kyse siitä, että pelkää miestään tms.

Nainen on tyytyväinen, kun hän saa aidosti olla nainen.

Vierailija
272/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vähentämään steroidien määrää. Vai oikein perinteinen mies..ihan omassa pikku maailmassa. Riko ihmeessä ostamasi romut, se nyt ei sinusta miesten miestä ja tunteiden tulkkia tee.

Miksi näissä keskusteluissa ei ymmärretä että on tulisempiakin temperamentteja.

Toiset suuttuu helpommin ja nopeammin. Ei siihen mitään stereoita tarvita tai telkkareitakaan.

On ihan ok näyttää tunteensa ja välillä päästellä menemään, mutta ketään ei saa satuttaa.

Ihmettelen tosiaan että millaisissa aineissa te oikein olette jos ette välillä huuda kurkku suorana merelle päin tai taivasta kohti ja heittele puutarhatuoleja kuuseen tai polje niitä mäsäksi.

Kyllä minusta on ihan ok raivota ja näyttää tunteita.

Suomalaiset ei sitä tee tarpeeksi ja pojille yritetään tyrkyttää malliksi jotain sivistynyttä teennäistä käytöskultuuria. Se aiheuttaa patoutumia jos ei pääse niitä purkamaan ja huutamaan.

Vierailija
273/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vähentämään steroidien määrää. Vai oikein perinteinen mies..ihan omassa pikku maailmassa. Riko ihmeessä ostamasi romut, se nyt ei sinusta miesten miestä ja tunteiden tulkkia tee.

Toiset suuttuu helpommin ja nopeammin. Ei siihen mitään stereoita tarvita tai telkkareitakaan.

On ihan ok näyttää tunteensa ja välillä päästellä menemään, mutta ketään ei saa satuttaa.

Ihmettelen tosiaan että millaisissa aineissa te oikein olette jos ette välillä huuda kurkku suorana merelle päin tai taivasta kohti ja heittele puutarhatuoleja kuuseen tai polje niitä mäsäksi.

Suomalaiset ei sitä tee tarpeeksi ja pojille yritetään tyrkyttää malliksi jotain sivistynyttä teennäistä käytöskultuuria. Se aiheuttaa patoutumia jos ei pääse niitä purkamaan ja huutamaan.

Ainoastaan eläimet ja apinat eivät osaa käyttäytyä ja hillitä itseään. 

Vierailija
274/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seepralle: ehkäpä sun fantasiasi on eläinten kanssa puuhailu. Jätä tuollainen provo, ennenkuin naisesi saa tietää perversiosi.

sun fantasia on saada viimenen sana ja olla oikessa. Tyydytän sua tän keskustelun ajan täysillä.

Olet oikessa jälleen. Ihanaa miten yrität lukea vihjeitä ja tulkita mua.

Olen niin yksin ja kaipaan huomiotasi. Annat sitä mulle ja mä sitä sulle.

Vierailija
275/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö panna peppureikään?

Peput on kakkimista varten.

Vierailija
276/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ällöttävää naisen syyllistämistä tämä ketju. Syytetään naista siitä, että ei halua antaa miehelle, joka käyttäytyy noin kuvottavasti? Siis mitä ihmettä teidän päässänne oikein liikkuu? Minä kärsin joskus aivan vallattomista himoista, mutta kun tuon tekstin luin, kuivahti vagina pystyyn varmaan viikoksi. 

Miestä syytetään perheen jättämisestä ja paskuudesta, mutta hiillostetaan tuollaiseen käytöksen.

Ap:n pitäisi jättää mies ja vähän äkkiä.

Itse tuossa tilanteessa miehenä irtisanoutuisin ja jäisin työttömäksi. Lähtisin joka päivä kalaan pois kotoa ja korkeintaan ottaisin lapset mukaan.

Odottelisin että milloin eroaa, miehelle ero on ikävä juttu, kun siitä saa paskan maineen. Nainen takulla innostuu jos jää kiinni pettämisestä ja sitten on hyvä syy erota ja mies on täysi paska.

Tässä on kunnia kyseessä ja miestä vielä hiillostetaan seksittömyydellä.

Ap;n pitäisi ottaa vastuu ja erota. Mies voisi avustaa ap:n päätöstä ja laittaa kukkaroa kireälle alkamalla työttömäksi osa-aikaiseksi harrastekalastajaksi.

Kalassa on kiva runkkailla veneellä pornon parissa jos tulee pakottava tarve.

Tässäkin hyvä esimerkki siitä, miksi lapsien tultua seksi vähenee. Mies lähtee heti kalaan runkkaamaan ja katsomaan pornoa sen sijaan, että pyrkisi huolehtimaan enemmän lapsista ja kodista. Heistä huolehtiminen jää jälleen naiselle ja sitten mies ihmettelee, miksi ei ole seksiä. 

Yksi syy miksi miehen kannattaa ehdottomasti etsiä jostakin nainen, joka kunnioittaa perinteitä ja toimii sen mukaan. Tutkitusti mies, joka häärii kotona kuin joku äiidn pikku apulainen, eli tekee vähintään puolet ns. kotitöistä, alkaa menettää seksuaalista kiinnostustaan naisen silmissä ja peitto lakkaa pikkuhiljaa heilumasta. Meillä rouva ei katso hyvällä jos tartun joskus imuriin, mutta ruokaa sentään antaa joskus laittaa. Ja meillä peitto heiluu yleensä aamuin ja illoin. Vinkki miehille. Etsikää nainen joka ei sälytä lastenhoitoa ja kotitöitä miehelle.

Sinulla on sitten niin hyvä palkka, että naisen ei tarvitse käydä töissä ettekä te sittenkään elä köyhyydessä. Noin anteliaita miehiä ei Suomessa kovin paljoa ole, yleensä palstalla alkaa loisimishuutelu vaikka nainen olisi kotona äitiysvapaalla.

Olet tyhmä.

Vierailija
277/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Maiju,

Miehellä voi alkaa ottaa eteen tahdosta riippumatta.

Vierailija
278/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan eläimet ja apinat eivät osaa käyttäytyä ja hillitä itseään. 

Sä yrität ärsyttää ja provosoida mua väittämällä että olisin vähemmän älykäs ja eläin.

Et pidä musta ja alennat mut eläimeksi.

Et sinäkään ole mikään terve kun haastat riitaa raivohullun kanssa. Olisit hiljaa mieluummin.

Sun kanssa parisuhde ei olisi helppo.

Vierailija
279/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että parisuhteessa miehet kuin unohtavat, miten itsetyydyttää itseään? 

Tuskin sitä kukaan on unohtanut, mutta siitähän on tehty miehille todella hävettävä asia. Miten paljon sille täälläkin naisporukalla naurettaisi, että mies on jou säälittävä runkkari. Ja sitten siitä vasta riemu repeäisi, jos puutteessa elävä aviomies erehtyisi tilaamaan vaikka tekopimperon. Luultavasti se olisi jo niin kova loukkaus pihtaavalle vaimolle, että erohan siitä tulisi ja se sika saisi elää tekopimperonsa kanssa ihan keskenään.

Naisilla on ilmiömäinen tapa luistaa kaikenlaisesta vastuusta. Jos et itse osaa kääntää kaikki ongelmat miesten syyksi, niin naisporukalla se onnistuu sitten varsin helposti.

Piirisi ovat omituiset..

Minä kannustan miestäni runkkailemaan ihan niin paljon kuin sielu sietää, hänellä on myös flesari, se ei missään tapauksessa loukkaa minua mitenkään. En naura hänelle tai kerro kenellekään toisen henkilökohtaisia asioita, oletan ettei miehenikään kerro omille kavereilleen itsetyydytyksestäni...

Anteeksi mutta käsityksesi naisista on melko erikoinen, harmi, että olet törmännyt henkisesti epävakaaseen yksilöön ja kuvittelet, että kaikki ovat sellaisia. Aikuisuuteen kylläkin kuuluu ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia, joten arvelen sinun olevan todella nuori tai todella vanha poika peräkammarista?

JOS sinulle olisi miehesi tai oma masturbointi niin luonnollista, kuin yrität antaa ymmärtää, et olisi kirjoittanut koko huvittavaa ja henkilöön käyvää kommenttiasi.

Minä kirjoitin kommenttini vain siltä pohjalta, mitä olen naisten nähnyt kirjoittavan. Onhan se kieltämättä outoa, että toisten masturbointi on merkki vahvuudesta, itsenäisyydestä ja oman seksuaalisuutensa hallitsemisesta ja kunnioittamisesta, mutta toinen sukupuoli leimataan, kuten juuri itsekin teit, nuoreksi tai peräkammarin pojaksi.

Meillä on niin paljon seksiä kauniin vaimoni kanssa, ettei kummankaan tarvitse masturboida.

Aaa sä oot yks niistä, joille puolison runkkaaminen on jotenkin itseltä pois?

Kyllä, minä todella olen erittäin sinut minun sekä mieheni itsetyydytyksestä, kirjoitin henkilöön käyvän kommentin provosoituneena ilmeisesti sinun naurettavas yleistyksestäsi, että kaikki naiset naureskelevat miesten runkkaamiselle ja tekevät siitä miehille häpeällistä. Mielestäni absurdia ja oletinkin sinun olevan provoilu mielessä heittämässä tuollaista satua tänne. Mutta minä tiedän kyllä, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka näkevät puolison runkkaamisen jotenkin loukkauksena; "hän ei halua vietellä minua, hän mieluummin runkkaa, eli ei halua minua" eli on huono itsetunto siis.

Minä en ole nähnyt naisten kommentteja joissa pilkataan masturbointi, tässäkin ketjussa vain sinä viljelet sellaista.

Selkeää kuitenkin on, että ajattelemme aika eritavalla asioista :)

Ihan yleistämisesi takia arvelin sinun olevan jotain sellaista ryhmää jolla ei ole oikeasti kokemusta mistään, kuka aikuinen muuten yleistää asiassa joka ei sitten kuitenkaan ole yleistä?

Vierailija
280/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

266:

onko sulla jokun sorttinen tunnevamma tai ruokaan liittyvä ongelma, kun useassa ketjussa käyt huutelemassa umpiluupäisistä valaista, jotka ei laihduta kun herra käskee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme