Pitääkä minun ostaa paidat ja housut miesten osastolta? :-( T. N 181cm
Kommentit (20)
Netistä löytyy hyvin nykyään eri merkeiltä tall mallisto t. 180cm
Miksi? Itse olen 182 cm, enkä osta miesten osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Itse olen 182 cm, enkä osta miesten osastolta.
Paidoissa ei koskaan riitä hihojen pituus ja vaatteet puristaa ja vettää
Tanskassa ja Hollannissa on pitkille naisille vaikka kuinka paljon valikoimaa! Jos sagut joskus tekemään loma/työreissua jompaankumpaan, niin kannattaa varata laukkuun tilaa. Siellä on monissa ketjuliikkeissäkin myynnissä tall-mallistoja :)
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa ja Hollannissa on pitkille naisille vaikka kuinka paljon valikoimaa! Jos sagut joskus tekemään loma/työreissua jompaankumpaan, niin kannattaa varata laukkuun tilaa. Siellä on monissa ketjuliikkeissäkin myynnissä tall-mallistoja :)
Tulispa Suomeenki
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ostanut ne tähän asti?
Normi marketeista mutta olen huomannut että usein ne vetää tai puristaa. :-(
Paidat ainakin kannattaa ostaa sieltä! Miesten paidoissa on paljon kivempia kuoseja kuin naisten paidoissa. Tyttärelle on ostettu kauluspaitoja miesten osastolta, kun naisten osastolta ei ole löytynyt mitään kivaa. Mutta tuollaiselle 162-senttiselle S-kokoiselle ne hihat tahtoo olla liian pitkiä ja pitää maksaa lyhennyksestä. Ap on hyvissä asemissa, kun on noin pitkä!
Ei yhtä suuri kuin hirvellä mutta yhtä korkealla.
Mun 180 cm tytär ostaa t-paitoja ja college-paitoja miesten osastolta. Housuja ei, koska miesten housut ovat valtavia vyötäröltä ja silti saattaa lahkeet olla lyhyet. Tällä tapauksella tosin on pitkät jalat suhteessa pituuteensa, joten löytää kyllä naisten vaatteistakin sopivia yläosia. Housujen pituuden kanssa on aina ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mun 180 cm tytär ostaa t-paitoja ja college-paitoja miesten osastolta. Housuja ei, koska miesten housut ovat valtavia vyötäröltä ja silti saattaa lahkeet olla lyhyet. Tällä tapauksella tosin on pitkät jalat suhteessa pituuteensa, joten löytää kyllä naisten vaatteistakin sopivia yläosia. Housujen pituuden kanssa on aina ongelmia.
Mullakin on pitkät jalat ja kädet
Ei tarvi. Aikaa etsimiseen joutuu käyttämään enemmän, mutta kyllä lopulta aina jotain sopivaa jostain löytyy. Valikoima on toki rajallinen. Itse siirryin mekkoihin.
N30 185cm ja lyhyt selkä, pitkät jalat
Olen vain 169 cm, kokoa 38, ja monissa housuissa on liian lyhyet lahkeet jopa näin lyhyelle. Olen ostanut farkkuja, joissa on lahkeenpituus muuttujana, ja tall-mallistojen pöksyjä Zalandolla myynnissä olevilta merkeiltä.
Yhdellä halpisketjullakin on pidemmällä lahkeella farkkuja. Ei H&M, ei Lindex, ei Gina Tricot, ei KappAhl.. unohdan aina nimen.
Marks&Spencerillä näkyy olevan myös Tall-mallisto. Eikö se ainakin ennen ollut Sokoksella oma osastonsa? En ole vähään aikaan käynyt, niin olen saattanut pudota kärryiltä.
Zalando tms nettikauppaan vaan hakuparametrit niin siinäpä shoppaat. Tall mallistoja piisaa.
Katso parempaa laatua, jos voit. Ja vältä lihomista.Halvoista et löydä ja marketissa on vain keskikokoisille ( lyhyille persjalkaisille)
Itse olen 183cm ja ostan kaikki puserot, hupparit, muut pitkähihaiset ja merinovilla aluspaidat ihan tarkoituksella miesten osastolta. Miesten vaatteet on usein parempaa ja kestävämpää laatua mitä naisten, ja alerekistä saattaa löytää tosi halvalla "naismaisia" värejä jotka on jääneet miehille myymättä.
Vierailija kirjoitti:
Housut joutuu ostamaan sieltä.175 senttinenkin kun on pitkät jalat
Mä joudun ostamaan housut nuorten miesten (poikien) osastolta, kun mulla on pitkät, kapeat jalat eikä minkäänlaista mutkaa lantiolla. Sopii tosi hyvin mun kropalle, mutta ei missään tapauksessa naamaan, olen 47v. Hameet tyttöjen puolelta. Kauhea näky, kun mulla, ei-niin-hehkeällä, keski-ikäisellä on nuorisokuteet.
Housut joutuu ostamaan sieltä.175 senttinenkin kun on pitkät jalat