Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa lapsesi ilmoittaa, ettei voi saada lapsia.

Vierailija
03.03.2021 |

Mikä on ensimmäinen tunteesi asian tiimoilta?
Itse miettisin varmaan, että siihen se loppui minun sukuhaarani sitten. Eihän se maailmanloppu ole, mutta kyllä ainakin vähän alkuun kismittää.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että sekopäisen isäni sukuhaara päättyisi minuun. Hulluja puoli sukua. Itse kaiketi perin äitini geenit, kun suhteellisen täysijärkinen olen. 

Vierailija
22/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t t u että oot itsekeskeinen ja egosentrinen p a s k a, ihan hyvä että loppuisi just SUN UPEA V I TU N SUKUHAARAS. Lol oikeesti näitä itseään maailman napana pitäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin hänen halunneen lapsia olisin pahoillani hänen puolestaan. Mitä muutakaan?

Vierailija
24/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa kokee sukunsa olevan niin ylivoimainen, että juuri sen pitäisi jatkua? Itsekästä.

Kyse ei ole niinkään siitä, vaan siitä, että joskus saattaa tulla mieleen pohtia, miksi yleensä eli sen elämänsä? ap

Lue joskus kirja. Voit saada ideoita. Tai luultavammin et.

Vierailija
25/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan huono ihminen mutta toivon kyllä, että joskus tulisin mummiksi. Itselläni on ollut todella ihanat isovanhemmat ja samoin omat vanhempani sekä lapseni isän vanhemmat ovat olleet todella tärkeitä meidän  perheelle. 

Mutta tietysti suurempi murhe olisi lapseni puolesta kuin omasta, jos hänelle lapset olisivat olleet tärkeitä. Toki voivathan lapset olla muitakin kuin biologisia.

Vierailija
26/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä mitään sukuhaarojen tärkeyttä. Aivan samantekevää minkä sukuisia ihmisiä täällä on. Toki olisin pahoillani lapseni puolesta, jos hän lapsia haluaisi, mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin biologinen lapsi.

Biologinen lapsi on kuitenkin biologinen lapsi! Se antaa elämälläsi merkityksen.

Kovin on huonosti asiat, jos lapsi on ainut asia, josta saa merkitystä.

Vierailija
27/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minun lapseni saisikin lapsia, niin voihan olla, että he eivät sitten saakaan. Eli päättyy jossain vaiheessa kuitenkin. Ei se siksi voi olla mitenkään tärkeää.

Vierailija
28/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tunne on ilo siitä, ettei jonkun työttömän palstamamman heikko geeniperimä jatku.

Vierailija
29/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ilmoitin näin omalle äidilleni, kun itselläni oli huono lapsuus. Aloin hokemaan tuota jo todella nuorena.

Ei välttämättä kaikilla sama tilanne, mutta luulen itselläni sen olleen nuorena hätähuuto, jonka äitini ignoorasi sanomalla "no sun mieli vielä muuttuu".

Muuttuiko mieli?

Vierailija
30/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, että ovat fiksuja. Tämä maailma on niin sekaisin, että parempi vain.

Vierailija
31/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän lapsia haluaisi eikä voisi saada koettaisin kertoa ettei se ole maailmanloppu. Omaakin kokemusta sen verran, että olin jo asennoitunut etten tule lasta saamaan,vajaa 10v siinä meni.

Nyt olen vahvasti asennoitunut ettei lapsenlapsia tule ja ihan heidän omalla päätöksellään. En ole kysynyt enkä kysy.

Vierailija
32/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus lapsikyselyihin tympiintyneenä antanut ymmärtää, että en voi saada lapsia. Enkä oikein voikaan, kun eihän me miehen kanssa harrasteta seksiä ollenkaan. :)

Vierailija
33/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehny enemmän lapsia, olis todennäköisyys lapsenlapsien saannille ollu suurempi.

Tosin, ei niitä lapsia isovanhempien takia tehdä.

Vierailija
34/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lasten saanti ole mikää meriitti tms. Lapsettomille kaikille hatun nosto! Aioin myös kehottaa omia lapsiani jättäämään lapsien teon tai ainakin tekemään vain yhden. 

Asia mikä ei kuulu sinulle yhtään eli mitä antaisit lapsesi ihan itse päättää.

Vierailija
35/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei hän ole mitenkään velvollinen jatkamaan sukua.

Vierailija
36/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa kokee sukunsa olevan niin ylivoimainen, että juuri sen pitäisi jatkua? Itsekästä.

Kyse ei ole niinkään siitä, vaan siitä, että joskus saattaa tulla mieleen pohtia, miksi yleensä eli sen elämänsä? ap

Lue joskus kirja. Voit saada ideoita. Tai luultavammin et.

Niissä kirjoissa, mitä olen lukenut, pääosin elämän jatkuminen on se tärkein tarkoitus. Se mielestäni liittyy kyllä tähän aiheeseen.

Vierailija
37/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptointi ja sijaisvanhemmuus on myös hyvä vaihtoehto, tai luovutetut sukusolut.

Vierailija
38/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...

Minulla loppuisi lasten teko jo siihen, että minun äitini tulisi tuollaista sanomaan.

Päinvastoin tuntuu odottavan, että saa lapsenlapsiaan (jos niitä tulee) hoitaa.

Vierailija
39/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo tilanne. Ei haittaa, en ajatellu viettää eläkevuosiani lapsia hoitaen.

Ette ole kovin lapsirakasta sukua ilmeisesti.

Vierailija
40/45 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen välillä surullinen äitini puolesta, koska näyttää ettei hänelle välttämättä lapsenlapsia tule. On ollut hyvä äiti ja olisi varmasti ihana mummo, todella lapsirakas. Ihan muutaman kerran rivien välistä olen ollut ymmärtävinäni, että kyllä hänestä olisi hienoa jos minä/sisarukseni saisimme omia lapsia, mutta ei onneksi ole omaa kipuiluaan enempää meille sysännyt. Itse olen lapsettomuuteni kanssa jo aika OK, ei ole tullut vastaan niin turvallista ja vakaata miestä samanlaisilla arvoilla, että olisin perheen uskaltanut perustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä