Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan
Kommentit (52578)
Vierailija kirjoitti:
Venäjän-matkailuun liittyvien tartuntojen määrä kasvaa yhä Husin alueella
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/venajan-matkailuun-liittyvien-tartunto…
Toi on sitä delta-vintiöjengin mellastelua
ylikäkensä johdolla kuin vanhassa komediassa.
Haista v. Kiuru, haista v. Kiuru sanoo ylikäki ja muut kukkuu perässä äimän käkinä.
Ei tässä todennäköisyydet pelitä, sanoo
Nohy mitä sanoo, tää satavarmaa meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008090276.html
Deltamuunnoksen leviäminen lähes mahdotonta.
Hyvää kesää!
Hyvää yötä!
Japan top stories:
COVID cases in Finland linked to UEFA Euro 2020
Tämäkin vielä.
"Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon":
Myös Paavo Arhinmäki kävi Pietarissa katsomassa EM-jalkapalloa – nyt hän kertoo matkastaan ja esittää painavan viestin futisturisteille
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin vielä.
"Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon":Myös Paavo Arhinmäki kävi Pietarissa katsomassa EM-jalkapalloa – nyt hän kertoo matkastaan ja esittää painavan viestin futisturisteille
Äimän käkenähän Arhia sillä suunnalla
kerrankin kannettiin kentältä otelloon.
Toivottavasti sen kallis kello säilyi tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin vielä.
"Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon":Myös Paavo Arhinmäki kävi Pietarissa katsomassa EM-jalkapalloa – nyt hän kertoo matkastaan ja esittää painavan viestin futisturisteille
Äimän käkenähän Arhia sillä suunnalla
kerrankin kannettiin kentältä otelloon.
Toivottavasti sen kallis kello säilyi tallella.
Taitaa olla enempi veikkausliigan miehiä.
Noillahan on vip-meiningit ingognitona.
Rokottajat tais lähtee lomalle.
Su 27.6.2021
Rokotustahti tyssäsi juhannuksena – ensimmäisen annoksen saaneiden määrä kasvoi eilisestä vain neljällä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rokotustahti-tyssasi-juhannuksena-e…
Soitin ajanvaraukseen. Soittavat takaisin 1-2 PÄIVÄN päästä.
Mitä järkeä tässä on, että rokotusaikaa ei saa, kun rokottajat on tyhjän panttina?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kesää!
Mitä nyt 60 kuntaa on saanut deltajengin terveiset. Yle.
Katsotaan miten itää.
Valtio ei koskaan pysty vartioimaan kaheloita kansalaisiaan, pystyy vain
hoitamaan heidän aiheuttamansa vahingot.
Hammurabi jo oivalsi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin vielä.
No nythän se Arhinmäki löytyi kommentoimaan Pietarin reissuaan, kun on saanut negatiivisen koronatestituloksen. Olisiohan ollut hipi hiljaa reissustaan, jos tulos olisi ollut positiivinen.
Päivää ennen sote-äänestä saanut negatiivisen testituloksen. Kertoo kaiken herran arvoista, että riskeerasi jalkapallopelin takia soteäänestyksen, josta olisi joutunut olemaan poissa, jos testi olisikin ollut positiivinen. Aina on myös riski, että testi antoi väärän negatiivisen tuloksen ja Paavo toi delta eduskuntaan tuliaisina.
Ensin ei tarvitse huolestua ja nyt leviämisen estäminen on mahdotonta.
Monesko kerta jo? Kuulostaa kovin tutulta.
Ja Vaalimaalla varaudutaan taas jpalloturisteihin.
Kansalaisena olo on nykyisin vaativa
rooli.
Sauli Kekkoseksi ja äkkiä.
Pidennetään sen kaudet. Please.
Vierailija kirjoitti:
Japan top stories:
Japanissa seurataan takuulla tarkasti, mitä Suomessa tapahtuu, kun olympilaisten turvallisuudesta ollaan siellä huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ei tarvitse huolestua ja nyt leviämisen estäminen on mahdotonta.
Monesko kerta jo? Kuulostaa kovin tutulta.
Ja Vaalimaalla varaudutaan taas jpalloturisteihin.
Kansalaisena olo on nykyisin vaativa
rooli.Sauli Kekkoseksi ja äkkiä.
Pidennetään sen kaudet. Please.
Foliohattu toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japan top stories:
Japanissa seurataan takuulla tarkasti, mitä Suomessa tapahtuu, kun olympilaisten turvallisuudesta ollaan siellä huolissaan.
Joo. Kaikki uskoo, että vain suomalaisiin tarttui
Vierailija kirjoitti:
Valtio ei koskaan pysty löytämäänvartioimaan kaheloita kansalaisiaan, pystyy vain
hoitamaan heidän aiheuttamansa vahingot.Hammurabi jo oivalsi tämän.
Perin suomalainen tapa mm. yritysmaailmassa on, että tiedetään riskejä olevan monia. Niihin olisi järkevää varautua, mutta kustannuksien vuoksi päätöksiä lykätään, ja toivotaan parasta.
Sitten kun riskit toteutuu, niin syylliset kyllä kaivetaan työnsuoritusportaasta. Vaikka Herra isopäällikkö ei antanut ropoakaan itse rahaa työn suorittamiseen/varautumisen.
Voi ei, mitäs me sitten keksitään, jos tämäkin Deltan haku tyssää liian tehokkaaseen eristäytymiseen ja jäljityksiin? Kesää prkl vielä pitkään jäljellä ja taas meinaa tukehtua, jos huonosti käy. Avattaisko koulut vaikka jo heinäkuussa?
Pohdiskelevan terveisin THL
Päästettiinkö tämä virusvariantti tahallaan Suomeen, kun luvut alkoivat laskea liikaa? Viime keväänä koulut avattiin parin viikon ajaksi, jottei korona ihan hiipuisi. Mikä nyt olisi muuttunut? Miksi tätä halutaan levittää? Uusi normaali. Mun foliohattua kiristää tää touhu. Ei tällasta satu tässä vaiheessa enää vahingossa.
Oonko yksin näiden ajatusten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Päästettiinkö tämä virusvariantti tahallaan Suomeen, kun luvut alkoivat laskea liikaa? Viime keväänä koulut avattiin parin viikon ajaksi, jottei korona ihan hiipuisi. Mikä nyt olisi muuttunut? Miksi tätä halutaan levittää? Uusi normaali. Mun foliohattua kiristää tää touhu. Ei tällasta satu tässä vaiheessa enää vahingossa.
Oonko yksin näiden ajatusten kanssa?
Joo. Sun foliohattu ei nyt toimi.
Onneksi nyt on tämä kesä niin menee muutenkin tässä mökillä ja kontakteja vältellen. Hankkikoot he koronaa jotka ihan välttämättä haluavat. Oma maalaisjärki, myös itsesuojeluvaisto, kertoo että vielä ei ole aika elää entistä normaalia.
Sama neuvo kuin intissä, älä ole eka tai viimeinen missään. On muuten hyvä neuvo elämään muutenkin. En rynnännyt ekana rokotuksiin, mutta nyt sitäkin on jo sen verran testattu, että parempi vaihtoehto on ottaa se kuin olla ottamatta. En ryntää ekana ulkomaille kuten nämä darwinit, vasta sitten kun on oikeita, aitoja merkkejä siitä että pandemia hellittää. Ja siihenkin voi mennä vaikka vuosia vielä. Mutta menee niin kauan kuin menee, niin maalaisjärki ja itsesuojeluvaisto on kannatettavia asioita jatkossakin.
Hyvää kesää!