Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä taidon olet oppinut hetkessä?

Vierailija
11.07.2026 |

Minä, säälittävä M incel-persu, opin pyöräilemään 50-luvullla suunnilleen minuutissa 6 - 7-vuotiaana, kun yritin sitä naapurin poikien äidin täysikokoisella naisten fillarilla, ja pojat "pitivät perässä juosten kiinni" tarakasta pitääkseen pyörää pystyssä. Itse asiassa he olivat kai irrottaneet miltei heti, kun lähdin liikkeelle. Hyvä todiste uskon voimasta? Vasta kun he alkoivat nauraa noin 50 metrin päässä, tajusin osaavani pyöräillä ensi yrittämällä!

Tuohon löyhästi liittyen: opin vasta eilen että pyörän ketjut pitäisi voidella erikseen sade- ja kuivaa keliä varten, eikä niitä missään nimessä pidä "voidella" WD-40:llä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkaamaan. Katselin 2,5 -vuotiaana kun mummo virkkasi. Sitten mummo lähti jonnekin ja löysin virkkuukoukun ja langan. Kun mummo tuli takaisin olin ehtinyt virkata jo aika paljon. Mummo luuli että olen yleisnero. Se luulo kyllä karisi vuosien mittaan.

Vierailija
2/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin uimaan  kun pappa heitti niska-perc-otteella veneestä veteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin suoraan inssin ilman mitään harjoittelua. Läpäisin

Vierailija
4/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajuttuja: miten taikina pitää puolittaa niin, että siitä saa yhdessä (ainoassa) kipossa tehtyä sekä suolaista että makeaa; vähillä aineksilla (kauppa meni kiinni jo klo. 18 ; siihen aikaan). .... En ihan hetkessä kylläkään oppinut.

.....

Eläinten kanssa: maalla laitettiin vaihtamaan lypsikin laidunpaikkaa: jäi siihen märehtimään - uutta heinää/syötävää. Annoin sen syödä rauhassa ja sanoin, et eiköhän mennä taas, tuolla on Vielä parempaa heinää! :)

Vierailija
5/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en ole oppinut hetkessä, mutta kiitos suomalaisen TV-kulttuurin, jossa elokuvia ja TV-sarjoja ei dubata, englannin kieli tarttui minuun ja erityisesti pikkuveljeeni nopeasti.

Piirtämisen ja maalaamisen opetteluun kului vuosia, kitaransoiton suhteen vasta yli nelikymppisenä olin riittävän pätevä kopioimaan kitarasooloa korvakuulolta, eikä edes satunnaista kitarasooloa vaan vuosia kuuntelemistani kappaleista.

Vierailija
6/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbaation

Vierailija
7/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelutaidon, en ymmärrä ohjeista paljon mitään, edes suomeksi, seurasin saumalukuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä