Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset "huolestuu" kun en halua syödä jotain roskaruokaa? Ja olen muka liian laiha

Vierailija
03.03.2021 |

Oikeasti olen lähempänä ylipainoa kuin alipainoa, mutta joidenkin kaverien mielestä olen muka liian laiha ja pahoittaa mielensä kun en halua syödä esim pizzaa vaan söisin mieluummin jotain terveellistä. Sit mulla on mukamas anoreksia ja olen ihan liian pikkuinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on kaksi vaihtoehtoa:

1. Sinulla on syömishäiriö ja kehonkuvan kanssa ongelmia. Tällöin ystäväsi yrittävät auttaa sinua omalla tavallaan. Mieti rehellisesti syötkö tarpeeksi, syötkö pakon omaisesti vain terveellistä ai voitko joskus herkutella, mikä on painoindeksisi, pidätkö lihavuutta yhtenä kauheimmista asioista jne.

2. Ystävillesi tulee huono omatunto omasta herkuttelusta, jos yksi vetää jotain salaattia. Tämä ilmiö tulee esiin varsinkin, jos olette eri tyyppisiä syöpöttelijöitä. Sinä tykkäät herkutella yksin ja ystävien kanssa aikaa viettäessä ei ole mitenkään ruoka mielessä. Ystävän syö yksin terveellisesti ja juhlistaa ystävien näkemistä herkullisella, mutta epäterveellisellä, ruualla ja juomalla.

Vierailija
2/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et selvästikään ole kehopositiivinen ihminen! Ihan hirveetä jos haluaa olla normaalipainoinen, se on vaan sellaista kituuttamista - toisin kuin lihavat ihmiset jotka on tosi gurmandeja (juurikin nämä pizzanpurijat:D).

Lihavat on vaan niin rasittavia kun ne e ymmärrä painon eikä ruuan päälle mitään oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan työharjoittelussa oli aina pullaa tarjolla kahvitauolla. Kieltäydyin joka kerta ja aina työkaverit naljailivat. Osa oli hoikkia itsekkin.

Vierailija
4/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyään normaalipainoinen = liian laiha, ylipainoinen = normaali

Vierailija
5/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat?

Vierailija
6/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta törmännyt samanlaisiin tilanteisiin.  Olen 165-senttinen ja noin 52-kiloinen eli aivan normaali.

En vain aina kahvipyödässä halua ottaa pullaa enkä syödä rasvaa tihkuvia tarjottavia iltakutsuilla. Numeroa asiasta en suinkaan tee. 

Syy on, etten välitä. Ei se, että "pelkään" lihovani. Ja mitä sitten, vaikka pelkäisinkin. Jokainen syö juuri mitä haluaa. 

Vierailija
7/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas otan kaikkea tarjottavaa ja santsaankin. Minulle taas on sanottu, että miten sinä voit syödä noin paljon, kun olet niin laiha.