Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käsitellä vihaa, joka on alkanut nousta tajuntaan entisiä kiisaajiani kohtaan?

Vierailija
03.03.2021 |

Miten sitä tulisi hoitaa ja käsitellä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän alapeukku tuli? Jollekin on varmaan liikaa jos kiusattu nousee jaloilleen.

Vierailija
2/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen itsekin ihmetellyt. Miten päästä vihasta eroon, jonka kokee täysin oikeutetuksi?

Vierailija
4/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiisaajat? Kisaajat.

Vierailija
5/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viime aikoina samanlaisia tuntemuksia. Eilen itse asiassa taas itkin ja toivoin kiusaajille pahaa. Tuntuu jotenkin epäoikeudenmukaiselta, että heillä menee hyvin ja minulla huonosti, koska he rikkoivat minut. Pitäisi jotenkin päästä näistä tuntemuksista eroon.

Vierailija
6/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suututtaa monien välinpitämättömyys ja omahyväisyys. Minä, minä, minulle. Minun tunteet!

Vierailija
7/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi miettiä sitä tilannetta, mikä silloin oli. Ikä, asia yms.

Vierailija
8/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino, meet sängylle makaamaan hetkeksi ja rentoudut, annat vihan tulla ulos ja yrität olla ajattelematta. Korkeintaan voi ajatella jotain mäiskintäpeliä tai kasvotonta vihollista, tarkoitus ei ole että jäät vatvoman ja vellomaan oikeita muistoja ja tekijöitä, sillä lailla joutuu helposti ns raastavan tunteen valtaan joka ei auta mitään vaan päin vastoin pahentaa tilannetta. Tarkoitus on tuntea patoutunut viha pois systeemistä puhtaana tunteena.

Vierailija
9/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaterapia.

Vierailija
10/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta.

Veri sovittaa vääryyden

Vierailija
11/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut hyväksymään ensin syntyneen vaurion jotta pystyisit tervehtymään. Vihan aiheuttama katkeruus tulee juuri siitä, että et osaa hoitaa itseäsi tasapainoon. 

Vierailija
12/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile HOT-terapiaa, voi tehdä itsenäisestikin. Googlaa!

Siinä hyväksytään se, että minulle on käynyt näin kuin on käynyt, osaksi omaa elämänkulkua, ja päästetään sen jälkeen vihantunteista irti.

Et voita vihallasi mitään, sillä et voi vaikuttaa kiusaajiisi. He sen sijaan vaikuttavat edelleen sinuun!

t. toinen kiusattu

Vierailija
13/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi pessimistinen ajattelu.

Vierailija
14/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kunnon kosto auttaa.

Vierailija
15/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta poistaa ongelman ja helpottaa kiusatun olon.

Vierailija
16/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa. Ei ole terve, jos yhtäkkiä alkaa märehtiä vanhoja. Voi olla myös alkavan muistisairauden oire.

Vierailija
17/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man up. Miehet eivät pohdi ja murehdi vanhoja asioita tuolla tavalla. Mindfullnesskin sopii kuulemma vain naisille.

Auuttiaisko testosteroni?

Vierailija
18/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että mennyt on mennyttä ja jokainen on oman onnensa seppä! Mennyt ei muutu vaikka kuinka kostaisit tai toivoisitpahaa. Tuota tekemällä vain negaat itsesi ja mielipaha säilyy. Nyt vain mieli tyhjäksi ja annat anteeksi kiusaajillesi- näin olet parempi ihminen kuin he! Sitten alat miettimään muuta positiivista ja kehität kivoja harrastuksii tms.

Tv. Entinen kiusattu. Nykyään mitään mielipahaa siitä kärsimätön, En edes muistanut olevani kiusattu ennen kuin luin tän...

Vierailija
19/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että mennyt on mennyttä ja jokainen on oman onnensa seppä! Mennyt ei muutu vaikka kuinka kostaisit tai toivoisitpahaa. Tuota tekemällä vain negaat itsesi ja mielipaha säilyy. Nyt vain mieli tyhjäksi ja annat anteeksi kiusaajillesi- näin olet parempi ihminen kuin he! Sitten alat miettimään muuta positiivista ja kehität kivoja harrastuksii tms.

Tv. Entinen kiusattu. Nykyään mitään mielipahaa siitä kärsimätön, En edes muistanut olevani kiusattu ennen kuin luin tän...

Ei ne traumat unohtamalla parane. Ne paranee siten, että ne hyväksyy ja käsittelee ja niistä muodostuu lopulta neutraali osa oma historiaa.

Vierailija
20/57 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile HOT-terapiaa, voi tehdä itsenäisestikin. Googlaa!

Siinä hyväksytään se, että minulle on käynyt näin kuin on käynyt, osaksi omaa elämänkulkua, ja päästetään sen jälkeen vihantunteista irti.

Et voita vihallasi mitään, sillä et voi vaikuttaa kiusaajiisi. He sen sijaan vaikuttavat edelleen sinuun!

t. toinen kiusattu

Vihan käsittely on monimutkaista, jos tuo ei toimi, ei pidä syyllistää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi