Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee aina pyllylle jos olen alasti. Raivostuttaa!

Vierailija
02.03.2021 |

Jos tulen suihkusta ja mies vaikka kävelee ohi niin aina käy käsi pyllyllä. Olen sata kertaa sanonut, että lopeta, mutta silti tekee sitä. Miten saan lopettamaan? Ero?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä valitetaan. Minä ainakin tykkäsin kun exä läpsi pyllylle ja kehui kuinka on niin hyvä perse ettei voi olla koskematta.

Tein joskus hänelle samaa varsinkin kun boxerit tai tiukat farkut jalassa oli, kyllä oli silmänilo.

Suhteessa pitää olla leikkiä ja huumoria ja avointa toisen ihailua olkoonkin sitten vaikka perse mikä viehättää.

Sä et siis tajua että eri ihmisille eri asiat ovat ok tai eiei. Vaikka SÄ tykkäsit, kaikki eivät tykkää. Jos on kielletty, sitä kieltoa kunnioitetaan.

Vierailija
42/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt läpsäset häntä myös takamukselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tartu tiukasti hanuriin ja sträppäile mua..."

Vierailija
44/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa.

Vierailija
45/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Tuo on seksuaalista hyväksikäyttöä.

Vierailija
46/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää koska se oikeasti sattuu. Olen alkanut lyömään takaisin niin että läsähtää.

Vierailija
47/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Tai sitten joudut läpsimään miestä hullunkiilto silmässä itse samoin, aina kun mies on ilman vaatetta ja huudat jotain vieraalla kielellä. Silloin kannattaa varautua miehen kostoon, ja välttää se.

Vierailija
48/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä valitetaan. Minä ainakin tykkäsin kun exä läpsi pyllylle ja kehui kuinka on niin hyvä perse ettei voi olla koskematta.

Tein joskus hänelle samaa varsinkin kun boxerit tai tiukat farkut jalassa oli, kyllä oli silmänilo.

Suhteessa pitää olla leikkiä ja huumoria ja avointa toisen ihailua olkoonkin sitten vaikka perse mikä viehättää.

Joo on se hauskaa kun sitä tapahtuu aina ohi kävellessä. Pidän vaistomaisesti käsiä edessä kun mies lähestyy.

Vierailija
49/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tätä aikamme tapain turmelusta

😤

50/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin miestä jättämään ap:n. Ei noin totisesta torvensoittajasta ole elämän karkeloihin!

Vierailija
51/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä harvoja tilanteita, jolloin naamallepieraisu on oikeutettu.

Vierailija
52/52 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyykö AP pyllyn läpsäisyä edes seksin aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä