Mies läpsäisee aina pyllylle jos olen alasti. Raivostuttaa!
Jos tulen suihkusta ja mies vaikka kävelee ohi niin aina käy käsi pyllyllä. Olen sata kertaa sanonut, että lopeta, mutta silti tekee sitä. Miten saan lopettamaan? Ero?
Kommentit (52)
En itsekään läpsimisestä tykkäisi. Turha siitä on aloittajaa tylyttää, jos mieltymykset ovat erit. Kutita sitä vaikka niskasta tai nipistä poskesta aina kun läpsäyttää. Tai jotain muuta, mistä mies ei tykkää, niin huomaa miten ärsyttävää se on kun toinen koskee jatkuvasti epämiellyttävällä tavalla
Sano se loppuu nyt.Jos ei lopu se on moro.
Sanot sille vaan et tartu tiukasti kiinni äläkä läpsyttele
Lyö takaisin munille. Loppuu aika nopeasti tuo tapa. Jos mies yrittää estellä niin sano, että se on vaan kiva leikki. Jos mies vieläkin vastustelee, voit sanoa, että hän on huumorintajuton.
Vierailija kirjoitti:
Pölähtääkö pepusta silloin pesemätön kakka?
Pesetkös sinä vielä aina kaikki pökäleesi?
Onpa siistiä ...
Vierailija kirjoitti:
Lyö takaisin munille. Loppuu aika nopeasti tuo tapa. Jos mies yrittää estellä niin sano, että se on vaan kiva leikki. Jos mies vieläkin vastustelee, voit sanoa, että hän on huumorintajuton.
Ihme väkivaltafantasiaa! Ymmärsin aloituksesta ettei lyönyt vaan läpsäisi kevyesti pepulle.
Ällöttävää ihme sika, laittaisin vaihtoon!
Pepun läpsyttely on normaalia suhteessa. Se ei sen sijaan ole, että läpsyttelee vaikka olet kertonut ettet pidä siitä. :(
Mun mies puristaa pyllystä aina ohi mennessään, silloinkin kun on vaatteet päällä. ( ja lapset ei huomaa). Mä jotenkin kyllä tykkään siitä, joskus kikattelen ja pyllistän sille. Se on ok kun oma mies niin tekee mutta en katselisi vierailta miehiltä samaa.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään läpsimisestä tykkäisi. Turha siitä on aloittajaa tylyttää, jos mieltymykset ovat erit. Kutita sitä vaikka niskasta tai nipistä poskesta aina kun läpsäyttää. Tai jotain muuta, mistä mies ei tykkää, niin huomaa miten ärsyttävää se on kun toinen koskee jatkuvasti epämiellyttävällä tavalla
Miehillä nyt on tapana mieltää kumppaninsa omaisuudekseen jonka henk.koht. koskemattomuutta he saavat loukata jos tahtovat. Siksi avioliiton sisäinen r***kauskin oli niin pitkään sallittu.
Mikset kerro sille miehellesi mistä tykkäisit sen läpsyttely sijaan? On helpompaa kun tietää, eikä tarvii arvailla.
Me ollaan oltu yhdessä 29 vuotta, mutta vieläkään ei tiedetä ihan kaikkea toisistamme, pitää kysyä.
No ei tietenkään saa koskea sinuun tavalla joka ei ole sinulle ok. Puhuttelu ja rajojen veto. Jos ei usko niin hanki vähemmän sovinisti mieheksesi.
Sormeta miehen anusta aina ohimennen.
Vierailija kirjoitti:
Sormeta miehen anusta aina ohimennen.
Tää. ”Netistä luin, että miehen ’g-piste’ on siellä. Ei voi olla tuntumatta hyvältä!”
Tai nipistä nännistä.
Kaikesta sitä valitetaan. Minä ainakin tykkäsin kun exä läpsi pyllylle ja kehui kuinka on niin hyvä perse ettei voi olla koskematta.
Tein joskus hänelle samaa varsinkin kun boxerit tai tiukat farkut jalassa oli, kyllä oli silmänilo.
Suhteessa pitää olla leikkiä ja huumoria ja avointa toisen ihailua olkoonkin sitten vaikka perse mikä viehättää.
Jos olet asiasta sanonut eikä hän lopeta ois ilmeisesti vakavan keskustelun paikka kun hän ei rajojasi kunnioita.
Itse varmaan ilmoittaisin etten pidä tuollaisesta enkä sitä hyväksy koska se loukkaa rajojani ja että jos hänellä on asian suhteen jokin ongelma hänen pitäisi perustella miksi hän katsoo oikeudekseen jatkaa loukkaavaa käytöstään. Ei parisuhde anna oikeutta lääppiä ilman lupaa tai kiellosta huolimatta.
Muuta johonkin nunnaluostariin.