Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
381/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin kun sain todisteet pettämisestä. Sen jälkeen selvisi vaikka mitä, miehellä oli ollut yhden yön hoitojen lisäksi ainakin kaksi "vakituista" tyttöystävää meidän avioliiton aikana. Epäili minua pettämisestä joka käänteessä, vaikka ei ollut oikeasti aihetta.

Toisen "tyttöystävän" mentyä naimisiin myöhemmin, vonkasi hänen siippansa minua baarissa. Sillä hetkellä mietin, että karman laki tuli nyt puraseen muikkia persiistä. Vonkaajan vaimo oli silloin pienen vauvan kanssa kotona niin kuin minäkin olin ollut kun tämä nainen petti minua aviomieheni kanssa. Hetken tunsin sadistista iloa ja harkitsin miehen matkaan lähtemistä. Sitten mietin, että jos lähden niin en anna sitä anteeksi itselleni ikinä. En tiedä miten se avioliitto nyt voi.

Jaksamista kaikki pettämisestä kärsiville. Itselle se oli kuin olisi tiiliseinällä lyöty päähän kun ymmärsi millaisen sian kanssa olin mennyt naimisiin. Ei silti mennyt usko ihmisiin.

En ole mikään uskonnollinen hihhuli, mutta jo raamatussa sanotaan, että osa meistä syntyy avioliittoon kelpaamattomina. Olen ajatellut samoin, että meistä kaikista ei vaan ole siihen uskollisuuteen. Osa ei halua ja osa ei pysty vaikka haluaisikin. Joillakin on niin huono itsetunto, että tarvitsee jatkuvasti hakea jotain pönkitystä sille etsimällä aina jotain uutta vongattavaa tai jotain elämää suurempaa rakkaussuhdetta. Jos kuvittelee, että se vaimo pysyy aina valmiina prinsessana vaikka itse lihoo sohvalla oluttölkkien ja sipsipussien välissä, niin ei ehkä elä ihan tässä maailmassa.

Toisaalta niitä on varmaan ihan yhtä paljon naisissakin. Yksi kaveri kyllästyi illanvietossa kun oma poikkis sammui, meni sitten poikkiksen veskiin panemaan sen parasta kaveria.

Kai sekin olisi hyvä muistaa, että vaikka olet itse umpirakastunut ja investoinut kaiken siihen parisuhteeseen ja perheeseen, niin voipa hyvinkin olla, että se mies ei tunne samoin vaikka niin vakuuttaisikin. Jotkut vaan etsii koko ajan mahdollisuutta vaihtaa parempaan.

Miten paljon se elämä sitten paranee jos sillä uudella on vähän nätimpi naama ja pienempi takapuoli? Jos taakse jää rikkoutunut perhe ja molemmille huono taloudellinen tilanne, niin voi käydä itselle kylmät. Entä kun tajuat miten hyvä se puoliso oli, ja se onkin jo siinä vaiheessa löytänyt toisen tai ei missään tapauksessa ota enää takaisin kun on ymmärtänyt miten petollinen olet ollut.

Kun mukana on lapsia pitää aina miettiä asioiden vaikutusta lasten tulevaisuuteen. Jos rakkautta vielä on, niin ehkä voi yrittää. Mutta jos sitä ei ole, niin lapsetkin kärsii. Samoin jos riidat on jatkuvia, niin lapsille on parempi kaksi rauhallista kotia. Oma lapsuudenkoti oli täysi helvetti kun kaksi narsistia taisteli vuosia ja me lapset jäätiin siihen väliin.

Kehtaan väittää että hyvin harva pettävä mies millään tasolla etsii mitään suurta rakkaustarinaa.

Me miehet nyt vaan ollaan eri tavalla rakennettu kuin naiset.

Meille miehille seksi ja rakkaus ovat sillä tavalla kaksi täysin erillistä asiaa, ettei vaikka mielellään seksiä harrastammekin rakastamamme naisen kanssa, tämä ei ole todellakaan mikään ehdoton edellytys sille.

Pystymme siis sekä rakastamaan että harrastamaan seksiä saman naisen kanssa, ja tämän lisäksi harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa, jota emme rakasta.

Mulla on sulle uutinen. Et sinä rakasta ketään muuta kuin itseäsi. Jos oikeasti rakastaa toista, niin silloin ei halua loukata toista pettämällä. Nimenomaan halua loukata. Pettäminen on valinta. Valinta loukata kumppaniaan. Olisitte edes anonyymipalstalla rehellisiä, ette te välitä p***an vertaa kumppanistanne, ette kykene sellaiseen asiaan kuin rakkaus. Näin se vaan on. t.ohis

Tämä. 3000 % näin. Vaikka muuta kuvittelisi mutta niin se on.

Vierailija
382/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se akka varmaan jätti sen ihan tarkotuksella, että teille tulis ero.

Komppaan! Toinen nainen haluaa ap:n miehen. Mä löysin korvakorun kun tulin lasten kanssa laivareissulta. -Heitä villatakki roskikseen tai leikkele saksilla, eihän sillä pitäisi olla mitään merkitystä sulle eikä varsinkaan miehellesi. Seuraa reaktiota.  Pidä mies suurennuslasin alla, tee huomioita ja siedä parisuhdettanne, kunnes tiedät että toinen nainen on häipynyt. Sitten potkaise äijä helvettiin.

Mulla korvis oli trofee yli 25v ja vasta vähän aikaa sitten myin romukultana muun sälän mukana.

Parasta mulle oli päästä kostamaan, eli menin kapakkaan kun tiesin että ex on siellä, vein asuntooni (lapset muualla) tyyliin vanha suola janottaa ja sanahan kiiri uuden muijan korviin. Exäni oli hetken päästä sinkku, ja lopulta päätyi parisuhteeseen 4n lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa.

Tunsin valtavaa mielihyvää miten useampia kertoja pettänyt minua vähättelevä äijä otti takkiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli hakenut kierrätyksestä jonkun vanhan villatakin, jotta pääsisi eukosta lopullisesti eroon ja saisi jatkaa hyvältä tuntunutta poikamieselämää. Ei kai tuo yhtä virhettä ala toistamaan.

Kaikkeen sitä miesparka joutuu turvautumaan kun ei ole miestä sanoa että haluaa erota.

Kyse onkin pelimiehestä, ei ne koskaan sano tuollaista. Itsehän halusit erota jne.

Vierailija
384/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoo et iso osa miehistä on tollasia eikä kerro mitään ja jos selkeesti jää kiinni niin osatotuuksia. Munkaan mies ei ole koakaan ollut kenenkään muun kanssa. Seurusteltu lapsesta asti mut kappas vaan on selvinnyt kaikkea... Aina kehuu et hänen vehje ei ole kenenkään muun sisällä ollut yms. kuinka luotettava on. Ja meiltäkin löytynyt ties mitä alkkareit ja vaatteita. Eniten vituttaa upeat sirot pienet korkkarit. No erottu ei olla mut tietää et itsekin voi pitää hauskaa tilaisuuden tullen. Eipä täällä toista voi omistaa.

Ihmiset paljastavat itsestään kaikenlaista tahattomasti. Tuokin, että miehen pitää vakuutella sinulle, ettei hänen vehkeensä ole ollut muissa niin kuulostaa omaan korvaani juuri siltä, että näin ei ole. Samoin kuin väkivaltaiset alkuun selittävät, etteivät koskaan voisi lyödä naista ja pettäjät itse epäilevät toista jne. 

Miksi nainen ottaa miehen joka kelpaa muillekin naisille ja sitten valittaa kun tämä panee muita? Älä väistele kysmystä vaan vastaa. Tottakai miehen vehje on ollut muiden sisällä jos miehellä on komea naama ja tulee olemaan myös parisuhteen aikana. Miksi itsestäänselvyyksistä pitää väitellä?

Onko kyse naisen naiviudesta ja narsismista, halutaan valehdella itselleen, että on saatu komea sonni kesytettyä ja pystytään pitämään se uskollisena? Naisen on vaikea myöntää olevansa vain vakioreikä ja kodinkone.

Kyllä, ihan varmasti naiselle on vaikea myöntää olevansa vain seksilelu ja kodinkone, sillä vain erittäin pieni osa naisista lähtisi tuollaiseen suhteeseen. Eli suhteeseen on lähdetty toisin oletuksin ja joskus vaan on vaikea uskoa rakkaastaan sitä miten asiat oikeasti ovat. 

Ja kyllä naisilla on valinnanvaraa. Aina voi olla yksin, jos kaikki sopivat miehet ovat jo varattuina. [/quote

Älä väistele kysymystä. Nainen, joka lähtee suhteeseen miehen kanssa joka kelpaa muillekin, lähtee käytännössä juuri tuollaiseen suhteeseen ja se oletus, että komistus olisi uskollinen on naiselta lapsellista ja naivia.

Naiselle on vaikea uskoa, että hän ei olekkaan erityinen ja ainutlaatuinen kuten itselleen valehtelee. Suhdenaisen ainut ero muihin naisiin on, että hän on pillun lisäksi myös piika.

Vierailija
385/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin kun sain todisteet pettämisestä. Sen jälkeen selvisi vaikka mitä, miehellä oli ollut yhden yön hoitojen lisäksi ainakin kaksi "vakituista" tyttöystävää meidän avioliiton aikana. Epäili minua pettämisestä joka käänteessä, vaikka ei ollut oikeasti aihetta.

Toisen "tyttöystävän" mentyä naimisiin myöhemmin, vonkasi hänen siippansa minua baarissa. Sillä hetkellä mietin, että karman laki tuli nyt puraseen muikkia persiistä. Vonkaajan vaimo oli silloin pienen vauvan kanssa kotona niin kuin minäkin olin ollut kun tämä nainen petti minua aviomieheni kanssa. Hetken tunsin sadistista iloa ja harkitsin miehen matkaan lähtemistä. Sitten mietin, että jos lähden niin en anna sitä anteeksi itselleni ikinä. En tiedä miten se avioliitto nyt voi.

Jaksamista kaikki pettämisestä kärsiville. Itselle se oli kuin olisi tiiliseinällä lyöty päähän kun ymmärsi millaisen sian kanssa olin mennyt naimisiin. Ei silti mennyt usko ihmisiin.

En ole mikään uskonnollinen hihhuli, mutta jo raamatussa sanotaan, että osa meistä syntyy avioliittoon kelpaamattomina. Olen ajatellut samoin, että meistä kaikista ei vaan ole siihen uskollisuuteen. Osa ei halua ja osa ei pysty vaikka haluaisikin. Joillakin on niin huono itsetunto, että tarvitsee jatkuvasti hakea jotain pönkitystä sille etsimällä aina jotain uutta vongattavaa tai jotain elämää suurempaa rakkaussuhdetta. Jos kuvittelee, että se vaimo pysyy aina valmiina prinsessana vaikka itse lihoo sohvalla oluttölkkien ja sipsipussien välissä, niin ei ehkä elä ihan tässä maailmassa.

Toisaalta niitä on varmaan ihan yhtä paljon naisissakin. Yksi kaveri kyllästyi illanvietossa kun oma poikkis sammui, meni sitten poikkiksen veskiin panemaan sen parasta kaveria.

Kai sekin olisi hyvä muistaa, että vaikka olet itse umpirakastunut ja investoinut kaiken siihen parisuhteeseen ja perheeseen, niin voipa hyvinkin olla, että se mies ei tunne samoin vaikka niin vakuuttaisikin. Jotkut vaan etsii koko ajan mahdollisuutta vaihtaa parempaan.

Miten paljon se elämä sitten paranee jos sillä uudella on vähän nätimpi naama ja pienempi takapuoli? Jos taakse jää rikkoutunut perhe ja molemmille huono taloudellinen tilanne, niin voi käydä itselle kylmät. Entä kun tajuat miten hyvä se puoliso oli, ja se onkin jo siinä vaiheessa löytänyt toisen tai ei missään tapauksessa ota enää takaisin kun on ymmärtänyt miten petollinen olet ollut.

Kun mukana on lapsia pitää aina miettiä asioiden vaikutusta lasten tulevaisuuteen. Jos rakkautta vielä on, niin ehkä voi yrittää. Mutta jos sitä ei ole, niin lapsetkin kärsii. Samoin jos riidat on jatkuvia, niin lapsille on parempi kaksi rauhallista kotia. Oma lapsuudenkoti oli täysi helvetti kun kaksi narsistia taisteli vuosia ja me lapset jäätiin siihen väliin.[/quote

En jaksanut lukea koko vuodatustasi, mutta miksi naiset ovat niin naiveja, että luulevat komean miehen panevan parisuhteessa vain heitä? Älä väistele kysymystä, se että valitset miehen joka kelpaa muillekin naisille on käytännössä sama kuin pyytäisit tulla petetyksi.

Miksi komea mies tyytyisi yhteen reikään? Tuskin hän syö joka päivä samaa ruokaakaan.

Ymmärrän kyllä, että parisuhdenainen on pillun lisäksi myös piika ja se on naiselle kova pala myöntää. Komea mies pitää aina vaimon/tyttöystävän lisäksi muutamaa vakipanoa ja tämän lisäksi hänellä on myös yhden yön panoja.

Tämä on tätä naivin ja lapsellisen naisen iänikuista valitusta kun mies joka"sai sukat pyörimään"jaloissa saa ne pyörimään kaikilta muiltakin naisiltaa ja käyttäytyy myös sen mukaan. 

Sitten voidaan täällä netissä yhdessä rutista kun mies on pettänyt vaikka sen pitäisi olla itsestäänselvyys.

Vierailija
386/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen pettänyt kotonani rakastajattaren kanssa ja hyvällä onnella olen välttänyt paljastumisen. Kyllä se on herkumpaa aviovuoteessa toisenkin kanssa. Jälkimmäisellä kerralla oli korvis tippunut, mutta onneksi satuin siivoon joka paikan. Juu ja lakanat piti pyykätä myös ja sauna pestä. Todennäköisesti koru oli tiputettu eikä tippunut.

Sama juttu täällä, aviovuoteesssa pari kertaa polkenut ns.vierasta muijaa,

kauhee siivoominen ja tutkiminen ettei jää mitään karvoja tms. lakanoille.

Nykyään vien panot vierashuoneeseen sinne ne kuuluukin,

ei tarvi ihan niin tarkkkaan syynätä ja siivota ja ihan yhtä hyvät kyydit saa.

Totta, mutta myönnät varmaan ettei ihan samalle tasolle yllä kuin aviovuoteessa vieraan paneskelu? :)

Siinä on ihan omanlaisensa lisämauste, sellainen ”kielletyn hedelmän puraisu”

Pakko tuo on allekirjoittaa, näinhän tuo asia on.

Pitää vain olla varoivainen kun nämä naiset tosiaan jättää tahallaan

niitä korviksia yms. merkkejä itsestään. Ymmärtäähän sen tavallaan, kun pääsevät kerrankin hyvän makuun :)

Saman huomannut, yllättävän monella naisella tuntuu olevan joku missio käryttää miehiä...

Noita korviksia ynnä muita löytynyt useita kertoja, taikka hiuksia sellaisista paikoista mihin ne ei todellakaan luontevasti kulkeudu, kuten esim. vaimon alusvaatelaatikosta tai kylppärin kaapista... :-/

Pirun työläs savotta tutkia joka paikka ja hävittää kaikki jäljet.

Loppuisi jo tämä korona ja pääsisi taas reissuun, hotelleissa tämä harrastus on niin paljon helpompi toteuttaa.

Kas, ”Tuhkelo” on kaivanut toisen trollipersoonansa esiin ja ratsastaa jälleen myyntimiehenä. On sulla raukalla todella köyhä elämä, kun tällaisesta lapsellisesta sonnasta pitää siihen sisältöä kaivaa. Otan osaa. 😕

Siis onko ’tuhkelo’ ja tää mynttinen sama henkilö? :-o

Onko tieto vai pelkkä arvaus?

Olen joskus kyllä samaa epäillyt, jotain samaa kirjoitustyylissä.

Vierailija
387/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mukana on lapsia pitää aina miettiä asioiden vaikutusta lasten tulevaisuuteen. Jos rakkautta vielä on, niin ehkä voi yrittää. Mutta jos sitä ei ole, niin lapsetkin kärsii. Samoin jos riidat on jatkuvia, niin lapsille on parempi kaksi rauhallista kotia. Oma lapsuudenkoti oli täysi helvetti kun kaksi narsistia taisteli vuosia ja me lapset jäätiin siihen väliin.

Kehtaan väittää että hyvin harva pettävä mies millään tasolla etsii mitään suurta rakkaustarinaa.

Me miehet nyt vaan ollaan eri tavalla rakennettu kuin naiset.

Meille miehille seksi ja rakkaus ovat sillä tavalla kaksi täysin erillistä asiaa, ettei vaikka mielellään seksiä harrastammekin rakastamamme naisen kanssa, tämä ei ole todellakaan mikään ehdoton edellytys sille.

Pystymme siis sekä rakastamaan että harrastamaan seksiä saman naisen kanssa, ja tämän lisäksi harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa, jota emme rakasta.

Mulla on sulle uutinen. Et sinä rakasta ketään muuta kuin itseäsi. Jos oikeasti rakastaa toista, niin silloin ei halua loukata toista pettämällä. Nimenomaan halua loukata. Pettäminen on valinta. Valinta loukata kumppaniaan. Olisitte edes anonyymipalstalla rehellisiä, ette te välitä p***an vertaa kumppanistanne, ette kykene sellaiseen asiaan kuin rakkaus. Näin se vaan on. t.ohis

Täysin turhaa demonisointia.

Lähes kaikki miehet ainakin yrittää hoitaa hommat siten etteivät jää kiinni, eli siis siten että omalle kumppanille ei aiheudu mielipahaa.

Vierailija
388/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaisi nyt ensin selvittää onko miehellä käynnissä viritys jossa on ihan tunteita pelissä, ennenkuin tekee mitään peruuttamatonta.

Mikäli kyseessä on joku melko viaton ”tilaisuus teki varkaan” tyyppinen hairahdus, siis ilman mitään romanttisia tunteita, sen nyt voisi antaa anteeksi, mikäli parisuhteessa ei mitään muuta takkua ole.

Vierailija
389/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on siis Trump-syndrooma. Se on se kun asia on täysin selvä mutta tyyppi ei silti myönnä eikä tunnusta :D tuntuu olevan huolestuttavan yleistä nykyään.

Vierailija
390/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta. Minä kostan aina. Siitä tulee oikeesti hyvä mieli. Nössöt sanoo että kosto ei auta, mutta kyllä se oikeesti auttaa.

Vierailija
391/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

338: lle !

No just! Siinä siitä neuvotaan pettämisen alkeiskurssin keinoja. Onko tuollaisella pettäjällä omaa tuntoa ollenkaan?

Minkälainen on pettäjän ymmärrys siitä, miten toisen ihmisen minuus tuhotaan?

Saako nainen tehdä sinulle samoin ja rikkoa sinun tunne-elämäsii ja uskollisuuden rajasi?

Ymmärrätkö, että salailusi ja jälkien peittely tuhoaa omaa mieltäsi ja paljastuu aina, ennemmin tai myöhemmin?

Vierailija
392/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan nämä pettäjämiesten kommentit yhtä suvaitsevaisia, jos ap olisikin mies, joka kirjoittaisi, että kotoa löytyi ylimääräiset miesten bokserit makuuhuoneesta. 

Lisäksi vaimo suuteli hänen parasta kaveriaan juhlissa.

Vierailija
393/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen pettänyt kotonani rakastajattaren kanssa ja hyvällä onnella olen välttänyt paljastumisen. Kyllä se on herkumpaa aviovuoteessa toisenkin kanssa. Jälkimmäisellä kerralla oli korvis tippunut, mutta onneksi satuin siivoon joka paikan. Juu ja lakanat piti pyykätä myös ja sauna pestä. Todennäköisesti koru oli tiputettu eikä tippunut.

Totta, mutta myönnät varmaan ettei ihan samalle tasolle yllä kuin aviovuoteessa vieraan paneskelu? :)

niitä korviksia yms. merkkejä itsestään. Ymmärtäähän sen tavallaan, kun pääsevät kerrankin hyvän makuun :)

Saman huomannut, yllättävän monella naisella tuntuu olevan joku missio käryttää miehiä...

Noita korviksia ynnä muita löytynyt useita kertoja, taikka hiuksia sellaisista paikoista mihin ne ei todellakaan luontevasti kulkeudu, kuten esim. vaimon alusvaatelaatikosta tai kylppärin kaapista... :-/

Loppuisi jo tämä korona ja pääsisi taas reissuun, hotelleissa tämä harrastus on niin paljon helpompi toteuttaa.

Kas, ”Tuhkelo” on kaivanut toisen trollipersoonansa esiin ja ratsastaa jälleen myyntimiehenä. On sulla raukalla todella köyhä elämä, kun tällaisesta lapsellisesta sonnasta pitää siihen sisältöä kaivaa. Otan osaa. 😕

Siis onko ’tuhkelo’ ja tää mynttinen sama henkilö? :-o

Onko tieto vai pelkkä arvaus?

Olen joskus kyllä samaa epäillyt, jotain samaa kirjoitustyylissä.

Tunnusti itse yhdessä ketjussa. Ja sen jälkeen taas kirkkain silmin jatkoi toisissa ketjussa Tuhkelona uhriutumista.

Vierailija
394/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pettäjät olette parisuhteessa, kun oma puoliso ei riitä? Puolisoa pitäisi kunnioittaa ja kohdella hyvin, ei huijata.

Vierailija
395/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko vielä kauankin odottaa että tunnustaa.

Vierailija
396/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi se kuolinvuoteella tunnustaa jos ei tule äkkikuolema.

Vierailija
397/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka yllättäisi parin niin, että miehellä kalu höyryää ja naisella on aukko sulkeutumassa, niin ei kummankaan kannata missään nimessä tunnustaa.

Vierailija
398/427 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä kuvitteellinen pettäminen kaluttuin loppuun?

Vierailija
399/427 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

338: lle !

No just! Siinä siitä neuvotaan pettämisen alkeiskurssin keinoja. Onko tuollaisella pettäjällä omaa tuntoa ollenkaan?

Minkälainen on pettäjän ymmärrys siitä, miten toisen ihmisen minuus tuhotaan?

Saako nainen tehdä sinulle samoin ja rikkoa sinun tunne-elämäsii ja uskollisuuden rajasi?

Ymmärrätkö, että salailusi ja jälkien peittely tuhoaa omaa mieltäsi ja paljastuu aina, ennemmin tai myöhemmin?

Ei paljastu, mikäli jälkensä peittelee huolellisesti.

Yli 20 vuoden kokemuksella puhun.

Nuorempana oli muutaman kerran lähellä käry, ennenkuin opin miten pelottavan tarkkasilmäisiä naiset on.

Vierailija
400/427 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole jäänyt kiinni mistään. Sinä olet löytänyt jonkun rätin jostain, miten se mieheesi liittyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi