Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadismaa yrittää esittää marttyyria vaikkei uskokaan enää Jeesukseen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut joskus hellari, en tiedä onko ollut uskossa, karmeeta katsetlavaa nuo ateistipappien homoiluyritykset kun usko puuttuu

Vierailija
2/6 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

faarao kirjoitti:

ollut joskus hellari, en tiedä onko ollut uskossa, karmeeta katsetlavaa nuo ateistipappien homoiluyritykset kun usko puuttuu

"Ateistipappien homoiluyritykset" ? Että te uskovaiset olette viihdyttävää sakkia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoa saisi tuollaisen papin, joka itse haluaa kieltää pappien olemassa olon kokonaan.

Miksi hän ei itse irtisanoudu virastaan?

Vierailija
4/6 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on helluntalaimen ja pyytää joskus käymään kirkossa tietää

Että olen trans

Vierailija
5/6 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadismaa tekee ainoana jyrkkää paluuta alkukristillisyyteen ja todelliseen kristusoppiin ilman hierarkioita. Sitähän eivät demoniset leipäpapit ja saatanan sisäistäneet seurakuntalaiset kykene hyväksymään. Toivon tämän olevan kirkkojen lopun alkua. Ne ovat pahuuden pesiä.

Vierailija
6/6 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadismaa tekee ainoana jyrkkää paluuta alkukristillisyyteen ja todelliseen kristusoppiin ilman hierarkioita. Sitähän eivät demoniset leipäpapit ja saatanan sisäistäneet seurakuntalaiset kykene hyväksymään. Toivon tämän olevan kirkkojen lopun alkua. Ne ovat pahuuden pesiä.

muuten olisi hyvä idea mutta homoilu ja homojen siunaaminen pilaa taaas kaiken päin persettä eli helvettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi