Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulle vieras ihminen kysyy, missä olet töissä, etkä halua kertoa ja myöhemmin hän kysyy siskoltasi samaa asiaa joka ei myöskään kerro.

Vierailija
02.03.2021 |

Mitä ajattelette kysyjästä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on poikkeuksellisen utelias tai haluaa hyötyä kaikista tapaamistaan ihisistä jollain tavalla. 

Vierailija
2/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on varmaan ihmeissään, miksi sitä työpaikkaa pitää niin salailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on poikkeuksellisen utelias tai haluaa hyötyä kaikista tapaamistaan ihisistä jollain tavalla. 

Jo = joko

Vierailija
4/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomille ihmisille ei tarvitse eikä pidäkään kertoa itsestään yhtään mitään.

Vierailija
5/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi aattella että on joku hörhö stalkkaaja, tai sitten nähnyt kyseistä henkilöä useissa eri paikoissa ja kiinnostunut hänestä todella.  Ja ehkä haluaa ottaa yhteyttä, jos vaikka treffeile pääsisi.

Mahdollisuuksia on monia, mistä sen kukaan voi tietää tarkkaan.

Vierailija
6/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että mistä se minulle täysin tuntematon tietää, kuka on siskoni.

Vierailija
7/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin mun siskolta mistä se stalkkaaja nainen hänet tietää. Se stalkkeri oli myös kehunut lierihattuani.

Vierailija
8/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko ei tunne sitä naista.

Vierailija
9/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että kysymys oli miehestä, sillä useinmiten he kyselevät toisilta tytöiltä, kavereilta ja siskoilta jonkin kiinnostavan naisen puhelinnroa tms.

No luultavasti tuo kyselijä nainen on pitänyt hattuasi niin kivana, että haluaisi samanlaisen itselleenkin, ja siksi kysynyt.  Jotta jos tavoittaisi ap:n työpaikaltaan, niin voisi kysäsäistä, mistä ap on hatun ostanut.

Minultakin on on jopa bussipysäkillä eräs nainen kysynyt, mistä olin talvitakkini ostanut, kun se oli hiukan erikoinen.

Itseänkin kiinnostaisi joskus kysyä mitä hajuvettä joku nainen käyttää, kun se tuoksuu niin raikkaalta, mutta en ole milloinkaan niin tehnyt.

Vierailija
10/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoooooooooo

Vierailija
11/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun sisko tietää hörhön, nii haluan tietää kuka se tyyppi on.

Sanon myös siskolleni, että ei puhu sanaakaan yksityiselämästäni tai muistakaan asioistani edes pintapuolisesti, koska en halua koko kaupungin tietävän asioistani.

Ja todennäköisesti jos olet esim. Sairaanhoitaja, todennäköisesti hänellä olisi vain tarkoitus hyötyä jostain siinäkin.

Vierailija
12/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen ja kiitollinen vieraalle, että hän on löytänyt siskoni, jonka olemassa olosta en ole tiennyt. Alkaisin luomaan suhdetta kadonneeseen siskoon.

Vierailija
13/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus pari vuotta sitten keskustelin sen naisen kanssa uimarannalla, koska hän tuli mun luo puhumaan. Mä huomasin jo silloin että se on utelias. Kysyi mun nimeä ja mitä työtä teen. En halunnut kertoa, mutta hän tiesi siskoni kuulemma. Olen siis itsekin nainen.

Vierailija
14/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä se tietäis että minulla on sisko? tai missä sisko on edes?

Vierailija
15/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten ihmeessä se tietäis että minulla on sisko? tai missä sisko on edes?

No mä pistin watsap kysymyksen mun siskolle, mistä se nainen tietää hänet. Ei oo kerinnyt vastaamaan vielä

Vierailija
16/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että Supolla.

Vierailija
17/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu. Kaikki eivät ole töissä, joko omasta valinnastaan tai muista syistä. Naiset eivät olleet muuten pääsääntöisesti töissä ennen 60-lukua, kunnes naisen vapautta markkinoitiin feminismin nimissä ihanana mahdollisuutena hankkia omaa rahaa.

Joten shut your pie hole. Ei kuulu sulle. Naisten työelämään pakottamisesta on tullut pakkonormi, jotta voidaan lahjoittaa rahat ahneille ja muuma alaisille. Kun taas sikäläiset ovat ihan reilusti ja mieluusti hoitamassa kotiaan. Ja perhettään.

Ajatusta sullekin.

Vierailija
18/18 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt olisikin jos kysyis mun siskolta...