Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kaksisuuntainen mielialahäiriö näkyy tapailussa/seurustelussa?

Vierailija
02.03.2021 |

Miten bipo käyttäytyy tapaillessaan tai seurustellessaan?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa manipuloida taidokkaasti tietyssä vaiheessa. Ei näiden kanssa kannata olla. Riskeeraa oman mielen tasapainon. Ei ne rakkautta parisuhteessa antsaitse keneltäkään elleivät sitoudu hoitoon.

Vierailija
82/103 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa manipuloida taidokkaasti tietyssä vaiheessa. Ei näiden kanssa kannata olla. Riskeeraa oman mielen tasapainon. Ei ne rakkautta parisuhteessa antsaitse keneltäkään elleivät sitoudu hoitoon.

Millasta manipulointia sä oot kokenut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jättää sut tosta noin vaan oman onnesi nojaan kun vaikeuksia ilmaantuu.

Vierailija
84/103 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä mitään sairautta ei olekaan ja kääntää kaiken sun syyksi

Vierailija
85/103 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa raskaalta ja ilkeämieliseltä ihmiseltä.

Vierailija
86/103 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä lähti pidemmäksi aikaa ulkomaille ilmoittamatta kun vaikeuksia tuli

Vierailija
87/103 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilu ja tyly käytös vaikka itse koittaa vaan ymmärtää

Vierailija
88/103 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tähän sairauteen se, ettei varsinkaan maniassa kiinnosta muiden kuin omat asiat? Kertaakaan ei ole kysynyt miten mulla menee, hädin tuskin vastaa jos otan yhteyttä

Vierailija
89/103 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä lähti pidemmäksi aikaa ulkomaille ilmoittamatta kun vaikeuksia tuli

Mulla vähän vastaava kokemus.

Vierailija
90/103 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
91/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaanko samaksi asiaksi jos toinen on menettänyt äkillisesti aiemman elämänkumppaninsa, eikä uutta kumppania etsiessä uskalla vielä sitoutua kunnolla?

Vierailija
92/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erotatte bipon narsistisesta? Hyvin samanlaiset oireet.

Vierailija
93/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
94/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hoitomyönteisyydestä. Jos ei tunnista vaiheitaan on yhtä h*elvettiä kaikille osapuolille. Eräs tuntemani bipo jätti lääkkeet ja sai aika monen elämän sekaisin, myös oman lapsensa. Lapsiparka, täysin syytön kaikkeen mitä äitinsä sai aikaan. Ja saa edelleen.

Vierailija
95/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erotatte bipon narsistisesta? Hyvin samanlaiset oireet.

Molemmat ovat läpinäkyviä, omalla tavallaan. Pitää osata tunnistaa ja nähdä milloin tuo on hallittua ja milloin ei.

Vierailija
96/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypomanioissaan ihastuvat helposti ja kokevat voimakkaita tunteita sekä intohimoa, kunnes tunnelma muuttuu kuin napista painamalla, minkä jälkeen olet heille historiaa. Ei selityksiä tai pahoitteluja, lakkaat vain olemasta (heille).

Vierailija
97/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo mies täällä, olen lopettanut seurustelun koska satutan kumppania lopulta vain yllättäen lähtemällä pois, ihastun nopeasti ja syvästi ja saatan jopa rakastaa, silloin teen kaikkeni että kumppanillani on paras olo, se on ihanaa aikaa molemmille ja hän tuntee olevansa niin rakastettu ja haluttu, sitten noin vuoden sisällä jokin sykli alkaa ja lopetan kiinnostuksen lähes samantien, viimeksi kävi niin seksin yhteydessä, päässä vain naksahti jotain ja tajusin että tämä oli tässä, en tuntenut yhtään mitään sen pisteen jälkeen, hänestä tuli kuin ilmaa minulle ja kirjaimellisesti jätin hänet sen jälkeen, poistin kaikki viestit ja lopetin puhelimeen vastaamisen, sulkeuduin kotiini noin pariksi vuodeksi, viime kerta oli viimeinen kerta kun teen näin, en enää edes juttele naisille kun tiedän mihin se johtaa, hävettää suuresti miten monelle olen tehnyt tätä jo teini-iästä lähtien.

Vierailija
98/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypomanioissaan ihastuvat helposti ja kokevat voimakkaita tunteita sekä intohimoa, kunnes tunnelma muuttuu kuin napista painamalla, minkä jälkeen olet heille historiaa. Ei selityksiä tai pahoitteluja, lakkaat vain olemasta (heille).

Minä en usko hypomaniaan. Jos tuollaiseen pystyy, on narsisti/psykopaatti.

Vierailija
99/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologit vauhdissa.

Itse sanoisin, että riippuu hyvin paljon siitä, on sairaus hyvässä hoidossa vai ei.

Vierailija
100/103 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko hypomaniaan. Jos tuollaiseen pystyy, on narsisti/psykopaatti.

Voi olla toki noinkin, mutta bipon lääkehoidossa mm. tuota hypomaniataipumusta ja muita oireita hillitään litiumilla. Mutta jos bipo ei ole hoitomyönteinen eikä syö lääkkeitään, niin soppa on valmis..