Muuntovirus todella tarttuva! Miksi ihmiset ei vaan voi pysyä kotona???
Tilatkaa kotiin ne ruoat. Käyttäkää maskia! Miksi käytte hieronnoissa? Julkisilla paikoilla? Ette pidä turvaväliä? Vietätte aikaa kauppakeskuksissa? Levillä ym laskettelu/ hiihtoladuilla. Kuntosaleilla? Ärsyttää kun idi***oottien takia sitten leviää nämä virukset, ja koko yhteiskunta kärsii.
Kommentit (276)
Ap:lla on sitten varmaan varaa näihin edellä mainittuihin juttuihin. Maksaa ihmisten palkat ja ruokien tilaamisesta koituvat ylim. kulut.
Ihme ja kumma kirjoitti:
Mistä tiedät, mitä muut tekevät, jos olet pysynyt kotonasi?
Olisiko kuule lukenut lehtiä, selannut nettiä ja katsonut uutisia televisiosta?
Työnantaja pakottaa, vaikka aivan hyvin vois tehdä työt etänäkin. Mihin voi kannella vanhoillisesta työnantajasta.
Koska töissä on pakko elääkseen käydä eikä työtäni voi tehdä etänä, vaikka kuinka kiukuttelisit.
Niin kuinka kauan? Vielä vuosi?
Miten käy talouden, ihmisten terveyden mielenterveyden? Minkälaisia huimia kuluja tästä kaikesta tulee?
Vierailija kirjoitti:
Ihme ja kumma kirjoitti:
Mistä tiedät, mitä muut tekevät, jos olet pysynyt kotonasi?
Olisiko kuule lukenut lehtiä, selannut nettiä ja katsonut uutisia televisiosta?
Kannattaa joskus käydä raittiissa ulkoilmassa, että aivot saavat happea eikä vain roikkua koneella.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja pakottaa, vaikka aivan hyvin vois tehdä työt etänäkin. Mihin voi kannella vanhoillisesta työnantajasta.
Ilmoita aville tai valtioneuvoston kansliaan. Eiköhän ala etätyöt järjestyä pikavauhtia.
Newsflash, hieronta (mulla siinä lisänä fysioterapia) on ihan lääketieteellistä hoitoa jota ilman voi monille käydä tosi huonosti.
Ollaanko koko loppuelämä kotona? Voit ihan yksinäs kuule olla jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita aville tai valtioneuvoston kansliaan. Eiköhän ala etätyöt järjestyä pikavauhtia.
Siivoustyötä etänä... mielenkiintoista. -eri
Mun duunia ei voi tehdä etänä, eikä mulla ole edes ajokorttia. Pakko liikkua julkisilla, sori siitä.
T: Sairaanhoitaja
OULUN kaupunginsairaalan koronaviruksen tartuntaryppääseen on maanantaina ilmaantunut kahdeksan uutta tartuntaa. Yhteensä tartunnan saaneita potilaita on nyt 32 ja työntekijöitä 13.
Lisäksi altistuneita työntekijöitä on 18 ja altistuneita potilaita on 10. Niistä saattohoito-osaston potilaista, jotka ovat saaneet koronatartunnan, on kuollut kolme.
Torjunta- ja rajoitustoimet sairaalassa jatkuvat
Oulussa tämän päivän neljästätoista tartunnasta tavallisimpia tartuntalähteinä ovat Oulun kaupunginsairaala, perhe ja työ. Tuntemattomasta lähteestä on vain yksi tartunta.
– Tartuntaketjun alkuperä on vaikeasti selvitettävä asia, sillä lähes yhtä aikaa sairastui työntekijöitä ja asukkaita, Mäkitalo kertoo.
– Tartuntaketju on voinut saada alkunsa esimerkiksi työntekijästä.
((Oulu on korona-alueena kiihtymisaluetta))
Sairastin jo koronan (erittäin lievänä nuhan) niin olen nyt luonnollisesti rokotettu ja siten immuuni
Niin kun osa ihmisistä käy ihan töissä