17v tytär kertoi ettei saa poikaystävänsä kotona ollenkaan ruokaa
Poika asuu 200 kilometrin päässä, joten joutuvat olemaan aina yötä toistensa luona. Molemmat nuoret asuvat vielä vanhemmillaan. Nyt tyttö kertoi ettei saa pojan luona ikinä mitään ruokaa ja pahimmillaan on ollut jopa koko päivän tyyliin yhden leivän varassa. Itse olen pojalle ruoat laittanut kuin omalle lapselle joten siitäkään ei jää kiinni.
Jos joku teistä toimii näin niin kertokaa ihmeessä MIKSI? Teini-ikäinen nuori tarvii ruokaa.
Kommentit (82)
Jos vierailut molemminpuolisia, niin niistä kerroista kun oma lapsi on poissa, säästyy rahaa ja on sitten ruokkia niillä rahoilla toinen teini joka on vierailulla.
En tajua, miten aikuiset ihmiset osaakin olla epäkohteliaita. Jos vierailu ei sovi, siitä pitäisi sanoa eikä kostaa tuolla tavalla.
Ihmeellisiä ihmisiä tämä maa päällään kantaa.
Niin, tyttö on poikaystävän vieraana. Miksei poikaystävä, lähes aikuinen, tarjoa ruokaa? Turha syyttää vanhempia.
Kuka täällå alapeukuttaa, teinipojan hullu vanhempi?
ilmiselvästi pojan vanhemmat katsovat ettei tyttäresi ole tarpeeksi laadukas heidän pojalleen ja yrittävät näin kertoa tyttärellesi että ei kannata enää yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:n lapsi olla sen verran tuhti tyttö että poikkiksen vanhemmat ajattelevat tekevänsä tälle vain palveluksen.
Ajattelin samaa. Onko tyttäreisi ylipainoinen ap?
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä matkustimme silloisen poikaystävän kanssa toistemme luo lomilla (molempien vanhemmilta lupa). Matka kesti junalla koko päivän ja sisälsi monta vaihtoa. Poikaystävän luona kiinteät ruoka-ajat, ja yleensä en niihin ehtinyt junasta, enkä saanut sitten syötävää kun vasta sitten, kun oli seur. ruokailu perheesdä. Tyyliin jos iltaruoka esim. klo 17.30, iltapala klo 21.30. Mun juna perillä klo 19, niin sain syötävää tuolloin klo 21.30 ja se oli iltapala eli esim. omena ja hiukan jogurttua.
Perheen äiti ei tykännyt musta. Halusi poikansa seurustelevan tämän harrastusparin kanssa. Tälle parille (joka kilpaharrastuksen vuoksi välillä yöpyi heidän luonaan) teki kyllä ruuat, kerran hänelle tarjoiltiin ruoka mutta mulle ei. :D Nälissäni sitten tilasin pitsan ja hirveä huuto.
Sanomattakin selvää, ettei enää seurustella. Äidin sekoiluun lähinnä kaatui homma.
Miksi tilasit pizzan, kun olisit voinut käydä asemalla syömässä?
Syökö se poikakaan kotonaan mitään eli onko yhtä nälissään?
Eikös siinä nälkä lähde, kun saa makkaraa päivät pitkät heheh
Miksi teinin vanhempien pitäisi tarjota ruokaa, jos eivät ole vierasta kutsuneet? Jos poika on niin aikuinen, että tyttökaverin luokseen kutsuu, niin kyllä hän on tarpeeksi aikuinen tarjoamaan tuona aikana niin aamiaiset kuin lounaan. Ei kai sen pojan koti mikään hotelli ole, jonne mennään käsiä heilutellen ja tilataan tomaattipasta?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:n lapsi olla sen verran tuhti tyttö että poikkiksen vanhemmat ajattelevat tekevänsä tälle vain palveluksen.
Ai pitämällä koko viikonlopun nälässä.
Oletko kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä matkustimme silloisen poikaystävän kanssa toistemme luo lomilla (molempien vanhemmilta lupa). Matka kesti junalla koko päivän ja sisälsi monta vaihtoa. Poikaystävän luona kiinteät ruoka-ajat, ja yleensä en niihin ehtinyt junasta, enkä saanut sitten syötävää kun vasta sitten, kun oli seur. ruokailu perheesdä. Tyyliin jos iltaruoka esim. klo 17.30, iltapala klo 21.30. Mun juna perillä klo 19, niin sain syötävää tuolloin klo 21.30 ja se oli iltapala eli esim. omena ja hiukan jogurttua.
Perheen äiti ei tykännyt musta. Halusi poikansa seurustelevan tämän harrastusparin kanssa. Tälle parille (joka kilpaharrastuksen vuoksi välillä yöpyi heidän luonaan) teki kyllä ruuat, kerran hänelle tarjoiltiin ruoka mutta mulle ei. :D Nälissäni sitten tilasin pitsan ja hirveä huuto.
Sanomattakin selvää, ettei enää seurustella. Äidin sekoiluun lähinnä kaatui homma.
Ei läheskään kaikkien paikkakuntien rautatieasemalla tai edes lähistöllä ole mitään ruokapaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi tosiaan olla taloudellinen kysymys, mutta todella omituista on se, että poikaystävä ei ole ilmeisesti keskustellut tilanteesta tyttösi kanssa. Tajuaako edes toisen nälkää, puutetta empatiakyvyssä?
Ja miksi ko. tyttö/nuori nainen ei kerro poikaystävälleen, että hän ei pysty nälältään edes miettimään mitään muuta kuin syömistä? Eivätkö he osaa kommunikoida ollenkaan? Luulisi jo mahan kurnivan ja olon olevan niin heikon nälän vuoksi, että tyttö ei jaksaisi eikä haluaisi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei läheskään kaikkien paikkakuntien rautatieasemalla tai edes lähistöllä ole mitään ruokapaikkaa.
Mutta pizzataksi löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin samaa. Onko tyttäreisi ylipainoinen ap?
Tässä toinen typerys joka ei ole kunnossa ja pitää vierasta nälässä koko viikonlopun. Varmaan mukava maine teillä.
Ihme moukkia maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla juna-asemilla ole ravintolaa. :) Hyvin monet juna-asemat ovat tällaisia pienillä paikkakunnilla. Tämän pojan perhe asui lisäksi noin 25 km päässä paikkakunnan keskustasta, joten ilman autoa ruokailu mahdotonta sielläkään. Olisi ollut reiluinta vain kieltää vierailu, kun niin vaikeaa oli perheen äidille. Omani lopulta kielsi minua sinne menemästä, kun itkun kanssa sain milloin mistäkin edesottamuksesta soittaa äidilleni. Milloin minun väitettiin heitelleeni perheen puyhkeitä lattialle (mulla oli oma pyyhe mukana), milloin olin muka päästänyt koiran karkuun (en ollut) ja milloin mitäkin valheita narsistiäiti keksi. Poikakin sen tiesi. Liekö yhäkin yhtä munaton.
Vierailija kirjoitti:
Yksi teini lähti poikaystävänsä perheen kanssa risteilylle. Perhe söi kalliissa ravintoloissa ja tytön tuli maksaa ruokailu itse. Oli ollut vähän noloa kun rahat tiukilla noihin ravintoloihin.
Ja kenen olisi sitten muka pitänyt maksaa tämän (alaikäisen) tytön ruoka? Nyt ihan oikeasti hei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pitämällä koko viikonlopun nälässä.
Oletko kunnossa?
Parhaiten laihtuu, kun vähentää kalorien saantia. Kukaan ei parin päivän syömättömyyteen kuole.
Onko kyläilyt suunnilleen puoliksi vai asuuko tyttö käytännössä pojalla? Mun sisko alkoi seurustella nuorena ja käytännössä poikaystävänsä muutti meille 2 vuodeksi. Olivat meillä aina yötä päivää. Kyllä se muistaakseni vähän harmitti mun porukoita pidemmän päälle, kun se teinijätkä söi aika tavalla.
Mutta jos tyttö siis vain oikeasti kyläilee pari yötä kuukaudessa, niin tuntuu aika oudolta, ettei ruokaa anneta. Onko jotain elämänhallinnan ongelmia tai miniä ei muutoin miellytä...