Miksi vetoan passiivisiin ja vietäviin naisiin?
Olen ihmetellyt tätä.
Olen aika huono tekemään aloitteita, mutta silloinkin kun nainen tekee aloitteen, asetelma kääntyy aina sellaiseksi että nainen siirtää vetovastuun minulle. Mitä lähempänä ollaan tilannetta jossa keskustelu on monologia minun toimestani ja minä liidaan koko ajan, sitä enemmän nainen nauttii. Halatessa pää painetaan kainaloon ja tekeydytään mahdolisimman pieneksi, katsellaan ylöspäin ja ihaillaan verbaalista erinomaisuuttani.
Mutta kun en minä ole ollenkaan tuollainen mies. Olen lyhyt ja hoikka introvertti joka ei ollenkaan halua vetää maskuliinisen urhon roolia.
Minä pidän naisista jotka ovat tuon vastakohta. He ovat älykkäitä, rohkeita ja oivaltavia, ja itsekin hauskoja. Jos joku vie niin molemmat tai vaikka sitten nainen jos on pakko valita.
Annanko itsestäni väärän kuvan? En ollenkaan keksi miten, koska en todellakaan vedä viejämiehen roolia.
Vai onko tuo vain lähes kaikkien naisten unelma? Vetovastuuta siirretään miehelle niin paljon kuin tämä suostuu ottamaan.
Missä olette te erilaiset naiset? Tulkaa tänne!
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan he tykkää osasta ominaisuuksia, joita sulla on ja yrittävät sitten saada sua niiden lisäksi olemaan myös miehekäs.
Itse myönnän joskus toimineeni noin. Tavattiin tilanteessa, jossa mun piti työni puolesta olla aika vahvassa roolissa. No vapaalla en tykkää sitä olla. Miehessä ihastuin hänen herkkyyteensä ja fiksuuteensa.
Mutta huomasin sitten, että haluan vahvemman miehen.
Tuo pitää varmaankin paikkansa.
Ilmeisesti traditionaalisesta miehekkyydestä on sitten huutava pula kun perinnemiestä yritetään kaivaa miehestä joka ei ole sellainen.
ap
Lähinnä kai niistä on pula, joissa yhdistyy molempien parhaat puolet. 😃
Eipä sellaisia naisiakaan juuri ole joissa yhdistyy 50-luvun feminiininen kodin hengetär ja 2000-luvun toimintasankaritar.
50-luvun kotihengetär oli orja, joten sitä ei voi aivan verrata herrasmiesmäisyyteen. Itse en näe sosiaalisuutta tai päätöksentekokykyä erityisesti miehekkäinä ominaisuuksina.
Useimmat naiset haluavat tasa-arvoisen suhteen, jossa molemmat voivat päättää asioista. Naiset voivat ihastuessaan olla tosi pehmeitä, mutta kyllä särmää luonteeseen tulee ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän haluat olla täysin passiivinen. Nainen tekee aloitteen, mutta odottaa sinulta kuitenkin elonmerkkejä jossain vaiheessa. Ja se on sinulle liikaa.
Edellinen aloite oli että nainen tuli sanomaan "moi".
Tämän yhden sanan jälkeen vetovastuu siirtyi kokonaan minulle.
Käännetäänpä tilanne toisin päin. Minä hivuttaudun kiinnostavan naisen luokse, kerään rohkeuteni ja sanon naiselle "moi". Aloite tehty, pum, loistavaa. Sen jälleen odotan että nainen kysyy nimeäni, esittelee itsensä, johdattaa minut pöytään, tilaa juomat, aloittaa keskustelun jossa hän puhuu ja minä kuuntelen, jne.
Onko liikaa pyydetty että nainenkin osoittaisi elonmerkkejä? Minä kuitenkin tein aloitteen!
ap
Oletko trolli? Ei nainen tehnyt tuossa aloitetta. Eikä siirtänyt mitään ihmeen vetovastuuta sinulle. Sinä otit shown hoitaaksesi omasta halustasi, koska tiesit että nainen ei tehnyt aloitetta ja olisi muuten häipynyt.
On se trolli. Täällä on viikottain vähintäänkin samanlainen aloitus jossa ap ruikuttaa miten hänestä viehättyvät vain äijää hakevat naiset. Hän ei ole yhtään äijä, mutta inhat naiset väkisin yrittää sellaista kaivaa esiin silkkaa ilkeyttään. Yleensä nämä naiset ovat ainakin lyhyitä ja pulleita, usein myös yh-äitejä.
Samainen miesoletettu tehtailee myös aloituksia teemalla "luonnollinen naapurintyttö". Sitten tapellaan 50 sivua siitä, onko ko. nainen oikeasti naapurintyttö, susiruma vai klassinen kaunotar.
Näin on. Positiiviseksi naisesimerkiksi kelpaavat myös jäävedessä ennätyskauan hengissä selvinneet tai Huippuvuorille muuttaneet jylhänkauniit eränaiset. Ap, tällaisia ei ole kovin paljoa. Kohtaa seikkailija itsessäsi ja lähde sinne Huippuvuorille tai Norjan vuonoille itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne minun tykö ❤️ Haluan nimenomaan vietävän miehen, joka antaa minulle tilaa olla ja päsmäröidä.
Usein olen valitettavasti saanut huomata, että ne alkuun kiltit ja myötäilevät miehet muuntuvat seurassani uppiniskaisiksi, dominoiviksi, laiminlyöviksi ja jäpittäviksi.
Ehkä tekisin sinustakin sellaisen.
En välttämättä halua päsmäriä kuitenkaan :D
Voisiko se olla syy miksi myötäilevät miehet muuttuvat uppiniskaisiksi?
Minuakaan ei harmittaisi jos ottaisit ohjat treffeillä (ei olisi pakko, kunhan vetovastuu ei olisi vain minulla...), mutta se harmittaisi jos tavallinen arki muuttuisi pomottamiseksi.
ap
Nainen ei siis saa olla myötäilijä, eikä saa olla päsmäri. Ja itse esität eri roolia mitä oikeasti koet olevasi.
En mä ainakaan haluaisi mitään perässävedettävää myötäilijää. En ole sellainen itsekään
No eikös se tasavertaisuus ja tasa-arvo tarkoita juuri tuota?
Sitä paitsi päsmäri on yleisesti ottaen negatiivinen termi.
Pitäisikö minun nyt vastata että naiset eivät osaa päättää kun ei saa olla kennysmatto mutta ei kelpaa tyrannikaan?
ap
Nössö mies ei ole koskaan viehättävä.
Pomottavia naisia on kyllä vaikka kuinka paljon, sen tietänee itse kukin ihan lähipiiriään katsomalla. (Toki pomottaminen on eri asia kuin tasa-arvoiset sukupuoliroolit, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.) Jostain syystä ap vain ei joko kiinnostu tämäntyyppisistä naisista tai he eivät kiinnostu hänestä. Suosittelen katselemaan näitä korkeammin koulutettujen, ei aivan nuorien, itsenäistä elämää viettäneiden (ei jatkuvasti parisuhteessa) naisten parista. Tosin kyseisen naistyypin edustajilla saattaa olla rima aika korkealla miesten suhteen...
Vierailija kirjoitti:
Pomottavia naisia on kyllä vaikka kuinka paljon, sen tietänee itse kukin ihan lähipiiriään katsomalla. (Toki pomottaminen on eri asia kuin tasa-arvoiset sukupuoliroolit, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.) Jostain syystä ap vain ei joko kiinnostu tämäntyyppisistä naisista tai he eivät kiinnostu hänestä. Suosittelen katselemaan näitä korkeammin koulutettujen, ei aivan nuorien, itsenäistä elämää viettäneiden (ei jatkuvasti parisuhteessa) naisten parista. Tosin kyseisen naistyypin edustajilla saattaa olla rima aika korkealla miesten suhteen...
Suurin osa pomottavista naisista pomottaa koska mies ei ota sitä miehen roolia kapteenina, ja nämä naiset turhautuvat kun joutuvat ottamaan sitä itse.
Jälkimmäisen naistyypin edustajilla on rima taivaissa. Menestys, varallisuus, sosiaalinen asema, korkeakoulutus, pituus, komeus, tyylikkyys, sosiaalinen taitavuus, matkustelukokemus, energisyys ja koko ajan skarppina oleminen myös kotona, jne ovat vasta vaatimuslistan alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa pomottavista naisista pomottaa koska mies ei ota sitä miehen roolia kapteenina, ja nämä naiset turhautuvat kun joutuvat ottamaan sitä itse.
Jälkimmäisen naistyypin edustajilla on rima taivaissa. Menestys, varallisuus, sosiaalinen asema, korkeakoulutus, pituus, komeus, tyylikkyys, sosiaalinen taitavuus, matkustelukokemus, energisyys ja koko ajan skarppina oleminen myös kotona, jne ovat vasta vaatimuslistan alku.
On syynsä miksi nuo naiset eivät ole juuri parisuhteissa olleet.
Sitä paitsi suurin osa niistäkin oikeasti haluaa sitä "vertaista miestä" jonka kanssa sparrata koko ajan, mieluiten siten että mies on niukasti niskan päällä että sitä tuntee itsensä naiseksi.
Jos nyt oikein ymmärsin niin ap haluaisi vahvan mutta mukavan naisen joka on kotonaan semmoisessa roolissa ettei tarvitse tapitella miestä ylöspäin. Ei mitään kiilusilmäistä perfektionistia joka kilahtaa kun yksi koristetyynyistä oli väärässä asennossa tai mies meni varaamaan Sveitsin lasketelumatkalle hotellihuoneen väärästä kerroksesta.
Nainen ei siis saa olla myötäilijä, eikä saa olla päsmäri. Ja itse esität eri roolia mitä oikeasti koet olevasi.
En mä ainakaan haluaisi mitään perässävedettävää myötäilijää. En ole sellainen itsekään