Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pisin aika jonka olette olleet parisuhteessa ilman seksiä?

Vierailija
28.02.2021 |

Meillä ei ole tänä vuonna vielä ollut, koska mä en ole ollut oikein tunnelmissa ja mies etääntyy koko ajan.

Kohta 4 kk ilman seksiä. Voi kuitenkin olla normaalia eri elämäntilanteissa?

Ollaan 34 ja 37 v

Kommentit (226)

Vierailija
21/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kiusaatte ukkojanne noin? Pakatkaa kamanne ja painukaa helvettiin sieltä.

Vierailija
22/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Ihminen selviää ilman seksiä, mutta ei ilman ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi, silloin kun mies oli nuorena poikana armeijassa. Lasten saamisten jälkeen on taukoa ollut viikko-kaksi, muuten seksiä on 3-6x viikossa.

22 vuotta yhdessä.

Vierailija
24/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 vuotta. Avioliitto kesti 34 vuotta ja siitä puolet eli 17 vuotta ilman seksiä. Avioliitto päättyi miehen kuolemaan.

Olimme 38v ja 39v kun mies ilmoitti, ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia. 

Pitkä hermo sinulla kun jäit liittoon. Haitko seksiä muualta? Oletko nyt seksisuhteessa?

Vierailija
25/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk, yhdessä 25v ja ikää +/- 60v. Tuokin vain koronan takia kun lukiolainen on ollut kotona. Normaalisti 1-4x /kk

Vierailija
26/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kiusaatte ukkojanne noin? Pakatkaa kamanne ja painukaa helvettiin sieltä.

Talo ja tavarat on minun, ukko voi kernaasti mennä, ovi on auki, ei muuta kuin menoksi.

Vierailija
27/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sitä ja seksi tätä.

Vierailija
28/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 vuotta. Avioliitto kesti 34 vuotta ja siitä puolet eli 17 vuotta ilman seksiä. Avioliitto päättyi miehen kuolemaan.

Pitkä hermo sinulla kun jäit liittoon. Haitko seksiä muualta? Oletko nyt seksisuhteessa?

Olen aina säälinyt kahden kodin lapsia enkä halunnut omistani sellaisia. En hakenut muualta seksiä. Tyydytin seksin ja läheisyyden tarpeen syömällä makeaa arvattavin seurauksin. En ole seksisuhteessa ja tuskin enää olenkaan tässä elämässä.

Vierailija
29/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk synnytysten jälkeen. Tai oli meillä seksiä, mutta ei yhdyntää.

Vierailija
30/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukauden taukoja oli koska asuimme kaukana toisistamme (200 km).

Vierailija
31/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti yli vuoden, kun emännällä oli paha syöpä. En edes kokenut mitään puutetta, kun oli itsestään selvää, ettei sekstailu tule kysymykseenkään.

Vierailija
32/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta.

Jos suhteessa on aiemmin ollut seksiä ja muutos ei johdu henkilökohtaisesta ongelmasta (masennus, lääkitys tms) niin kyllä se seksittömyys johtuu yleensä suhteen ongelmista.

"jos ei kotoa saa ruokaa niin menee syömään muualle" on lapsellinen ajatusmalli, jossa puuttuu rohkeus katsoa peiliin ja kommunikoida. Haluttoman osapuolen tulisi kertoa miksi ei halua. Halukkaan osapuolen tulisi kysyä, miksi toinen ei halua.

Vierailija
33/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesäkuussa 2019. Pahoja ongelmia suhteessa, mutta toinen ei halua puhua erosta. Lapsella kiristää.

Vierailija
34/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa vuosi raskauden + vauva-ajan yhteydessä.

Vierailija
35/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaasti yli vuoden, kun emännällä oli paha syöpä. En edes kokenut mitään puutetta, kun oli itsestään selvää, ettei sekstailu tule kysymykseenkään.

Todistit juuri fiksuutesi. Noin toimii MIES.

Vierailija
36/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina säälinyt kahden kodin lapsia enkä halunnut omistani sellaisia. En hakenut muualta seksiä. Tyydytin seksin ja läheisyyden tarpeen syömällä makeaa arvattavin seurauksin. En ole seksisuhteessa ja tuskin enää olenkaan tässä elämässä.

Maksoit aika kovan hinnan. Ei lapsia ole erossa pakko kahteen kotiin jakaa. Olen eronnut, lapset jäivät minulle, tapasivat isäänsä kyllä säännöllisesti mutta koti heillä oli kotona! Ovat nyt nelikymppisiä ja ovat kiitelleet, että minulla oli rohkeutta erota, kotielämä rauhoittui ja meillä oli aivan mahdottoman kivaa kolmistaan.

Vierailija
37/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko pitkä tauko. Eikö muka missään välissä kerennyt?

Vierailija
38/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia oon ollut ilman, ihan hyvin selvisin.

Vierailija
39/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko pitkä tauko. Eikö muka missään välissä kerennyt?

Olen eri, mutta meillä oli samanlainen tauko panoista, kolme kertaa. Kyse ei ollut varsinaisesti vaimon haluista, mutta hänestä se kuitenkin tuntui tavalla tai toisella epämukavalta, joten ei sitten pantu. Mutta käsihoitoja, omalla ja hänen kädellään, sainkin sitten runsain määrin, joten varsinaisesti ei voi puhua ilman seksiä olemisesta.

Vierailija
40/226 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi, kuukausi. Vaimolla haluaa vain kerran kuussa, lähes kalenterin tarkasti. Ei halua koskea minua, eikä halua tulla kosketetuksi noissa väleissä. Saa aina useita orgasmeja ja seksi on kiihkeää ja hyvää. Mutta vain kerran kuussa. Sivusuhteita ei kummallakaan. 25v yhdessä. Vedän käteen kerran kaksi viikossa ettei pää hajoa. Ihan jees. Fleshlightia olen harkinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi