Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin eilen 50v ja itkin koko päivän

Vierailija
28.02.2021 |

Mä vihaan tätä vanhenemista ja kun vuodet vierii niin kovaa vauhtia. Mä olen huono tässä enkä osaa nauttia. Naama ja kroppa rupsahtaa vaikka tekis mitä. Elämän ehtoopuolella jo mennään ja vähemmän vuosia edessä kuin takana. Rahallinen tilanne ei anna periksi että voisi pysähtyä ja nauttia elämästä, vaan oravan pyörässä mennään. Maanantaista perjantaihin epätyydyttävässä työssä 8 tuntia ja sen jälkeen itsensä keräilyä että jaksaa taas seuraavan viikon. Vuodesta toiseen tätä samaa paskaa. Haluaisin että aika pysähtyisi ja kiire sekä suorittaminen loppuisi.
Olen etsinyt uutta työtä, mutta ei vaan tärppää.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovutan jo nyt 40 v. Töitä ei löydy eli taloudellinen tilanne toivoton. Ja rupsahdin vuoteen niin pahasti, etten halua enää liikkua ihmisten ilmoilla. Ei sillä että ketään seurani kiinnostaaisikaan.

Vierailija
2/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lähteä tavoittelemaan työkyvyttömyyseläkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi rähmä:(

Jos sulla on vaan ohimenevä ikäkriisi nyt.

Mä voin sanoa olevani nyt erittäin onnellinen ja tyytyväinen tähän ikään ja elämääni.

T. 60v N

Vierailija
4/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään. Anna se kuppanen työsi jollekin joka sitä arvostaa ja jää kotiin "nautiskelemaan".  Kumma etteivät ihmiset tajua ettei tämä elämä ole tarkoitettukaan nautiskeluun ja jatkuvaan iloon ja onneen. 

Vierailija
5/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos et jo keski-iässä ole sinut itsesi kanssa.

Vierailija
6/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista, jotka eivät kuole nuorena, tulee vanhoja. Ja ikä on siitä tasa-arvoinen, että jokaiselle tulee sitä lisää tasan samalla nopeudella, niin rumalle kuin kauniillekin, köyhälle kuin rikkaallekin.

Vierailija
7/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni vuosia, että selvisin 50v kriisistä, tuntui että oliko tämä tässä. Lapset muuttivat omilleen, kroppa alkoi pettää muutenkin kuin rupsahtamalla, hyvä, että sängystä ylös pääsi. Saatiin jonkunlaiseen kuntoon ja samalla kyllä katsantokanta elämään muuttui eteenpäin. Tänä vuonna tulee 60v täyteen ja aamulla juuri ajattelin, että voihan paska 40v kuluttua alan olla aika vanha, pitää alkaa tehdä kaikki mitä olen suunnitellut. Tälle vuodelle olin suunnitellut kuukauden interrailmatkan, taisi tulla muutos siihen, mutta ehkä maalaan eteisen.

Vierailija
8/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa hyvää elin ikää vielä 20-30v jäljellä.

Vierailija
9/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ei ole ikäsi vaan koulutuksen puute. Kyllähän parikymppisenä pimuna elämänsisältöä voi saada pinnallisista asioista kuten ulkonäöstä, jolloin ei niin haittaa oma duuni marketin kassalla.

Mutta mihin on jäänyt itsesi kehittäminen ja elämässä eteenpäin pyrkiminen?

Vierailija
10/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol voi pikku porvoolaista...

Yhyyt ;)

Leidi 75

Vierailija
11/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣😉

Vierailija
12/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ,eil sjuupolle töihi

Kiriootellaa vauvikslle koko pv

Vierailija
13/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä valittamista !

Ei tarvitse ihmetellä ettei mistään tule mitään kun asenne on noin NEGATIINEN!

5 kymppinen tai ei:

etkö keksimällä keksi YHTÄÄN asiaa mistä olla KIITOLLINEN?

Vierailija
14/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luovutan jo nyt 40 v. Töitä ei löydy eli taloudellinen tilanne toivoton. Ja rupsahdin vuoteen niin pahasti, etten halua enää liikkua ihmisten ilmoilla. Ei sillä että ketään seurani kiinnostaaisikaan.

Ai miehetkö ei rupsahda? Älä viitsi.

Ihan minkä näköiset ihmiset löytävät kyllä seuraa ja ystäviä jos heissä on aitoa lämpöä, iloa, välittömyyttä. Ja toisaalta maailma on täynnä kylmiä täydellisiä kuoria joilla ei ole yhtään todellista ystävää, vain samanlaisia teeskentelijöitä.

Lopulta päätä suuntaan kallistut. Ikä ei ole rikos, naamasta saa näkyä vuodet vaikka mikä tahansa rypytön kansikuvamannekiini väittäisi muuta. Sinulla on oikeus olla juuri sen näköinen kuin olet. Ja kun tämä ei todiaan ole ikäkysymys, tämä globaali itseinhoepidemia.

Vierailija
15/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään. Anna se kuppanen työsi jollekin joka sitä arvostaa ja jää kotiin "nautiskelemaan".  Kumma etteivät ihmiset tajua ettei tämä elämä ole tarkoitettukaan nautiskeluun ja jatkuvaan iloon ja onneen. 

Mitä hemmetinpaskaa tämä nyt taas on? Elämä ei ole tarkoitettu nautiskeluun ja iloon? Mihin se sun elämäs sit on oikein tarkoitettu? Synkistelyyn ja suruun?

Itselläni elämä on iloa ja nautiskelua. Olen aina ollut superonnellinen ja vastoinkäymisistä on nopeasti toivuttu. Kamala ajattelutapa elämästä jollain. Se on itsestä kiinni miten elämäsi elät ja mä olen päättänyt elää sen täysillä ja nautiskellen.

Vierailija
16/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sillä ulkonäöllä enää tuossa vaiheessa niin kauheasti. Ei sitä enää niin kauheasti tarvitse. 

Vierailija
17/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa.. täytin pari kk sitten 27 eikä mulla ole miestä, lapsia eikä edes säästöjä..

Ryppyjäkin vaan ilmestyy lisää silmien ympärille.

N27

Vierailija
18/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteri 40v kirjoitti:

Ongelmasi ei ole ikäsi vaan koulutuksen puute. Kyllähän parikymppisenä pimuna elämänsisältöä voi saada pinnallisista asioista kuten ulkonäöstä, jolloin ei niin haittaa oma duuni marketin kassalla.

Mutta mihin on jäänyt itsesi kehittäminen ja elämässä eteenpäin pyrkiminen?

On muitakin tapoja kehittää itseään kuin koulutus. Olen itse maisteri ja erikoistumiskoulutuksen käynyt mutta eipä sekään loppupelissä tuo tunnetta ”olen perillä”. Aina on vielä koulutetumpia ja menestyneempiä. Kannustan itsetutkiskeluun ja hengellisen ulottuvuuden etsiskelyyn ❤️

Vierailija
19/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol voi pikku porvoolaista...

Yhyyt ;)

Leidi 75

Olet vastenmielinen etkä todellakaan mikään leidi

Vierailija
20/43 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit ap etsiä elämääsi sisältöä hengellisistä asioista? Taivas on ikuinen :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi