Sukkasi kastuvat kylppärissä. Viitsitkö vaihtaa?
Minä en tänään viitsinyt. Nyt ne ovat taas kuivat. Elämä voi olla helppoa.
Kommentit (10)
Vaihdan aina jos kastuu. Mikään ei ole v-mäisempi tunne. Joskus menee vaihtoon useamman kerran päivässä kun astuu jonkun sulaneen lumiläntin päälle vaikka eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Sukkia vai kylppäriä?
Sukkia.
Otan heti pois jalasta, jos kastuvat. Märät sukat tuntuvat aivan hirveiltä jalassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan aina jos kastuu. Mikään ei ole v-mäisempi tunne. Joskus menee vaihtoon useamman kerran päivässä kun astuu jonkun sulaneen lumiläntin päälle vaikka eteisessä.
Miksi eteisen lattiaa ei voi kuivata mopilla, vaan se pitää tehdä jaloissa olevilla sukilla?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan. Inhoa märkiä sukkia.
Sama juttu, yleensä pyrin välttämään kastumista, mutta jos näin käy, niin heti sukat vaihtoon! Mikähän siinä onkin, ei märät varpaat tunnu inhottavilta, mutta märät sukat on ällöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eteisen lattiaa ei voi kuivata mopilla, vaan se pitää tehdä jaloissa olevilla sukilla?
Siellä on matto jonka päälle saattaa joskus jäädä vesilänttejä sulaneesta lumesta. Ennen ei niitä huomaa kun astuu päälle
Jos mulla on sukat sisällä, niin se tarkoittaa että olen lähdössä jonnekin, joten vaihtaisin kyllä koska en halua laittaa märkiä sukkia kenkiin.
Vaihdan. Märistä sukista jää inhottavat jäljet lattiaan. Toki ne tuntuu myös kurjilta jaloissa, siis ne sukat.
Vaihdan. Inhoa märkiä sukkia.