Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologia paikalla? Miehen käytös

Vierailija
27.02.2021 |

Katsoimme elokuvaa ja huomasin että miehellä on sukat jalassa. Yleensä ottaa aina sukat pois sänkyyn tullessa kun tietää, etten halua sänkyyn likaisia sukkia. Sanoin et ota sukat pois, suuttui siitä ja lähti puhelimensa kanssa olohuoneen sohvalle. Ei kuulemma jaksa ottaa sukkia pois. Haluaisin räjähtää kun on niin lapsellinen! Jäin katsomaan elokuvaa yksin ja mies murjottaa sohvalla. Mitä tapahtui? Enkö olisi saanut sanoa sukista ja miksi mies hermostui?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse sanoisit, jos mies pyytäisi viereensä katsomaan leffaa ja kun tulet, niin eka kommentti on, että voitko vaihtaa haisevat alkkaris, ennen kuin tulet tai jotain muuta vastaavaa. Olisko ilta pilalla ja menisit kännykkää räpeltämään jonnekin muualle?

Vierailija
42/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ehkä mul on kontrollin kanssa kehitettävää. Mutta sukka-asia on ainoa! En vaan pidä ajatuksesta että sukista tulisi sänkyyn jotain ällöä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs itse sanoisit, jos mies pyytäisi viereensä katsomaan leffaa ja kun tulet, niin eka kommentti on, että voitko vaihtaa haisevat alkkaris, ennen kuin tulet tai jotain muuta vastaavaa. Olisko ilta pilalla ja menisit kännykkää räpeltämään jonnekin muualle?

😄 Ok, ymmärrän idean. Nauraisin kyllä itse tuolle, kävisin suihkussa ja vaihtaisin. Ap

Vierailija
44/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologinen analysointini. Olet keksinyt paskan miesvastaisen provon josta minun täytyy ilmoittaa moderaattoreille.

Eipä vaan ole provo. Mies valitsi leffan josta molemmat tykätään. Mielestäni reagoi ihan liian voimakkaasti tohon pyyntöön. Nyt marttyyrina siemailee olutta ja yhä selailee puhelinta. Sukat otti pois. Ap

VastaaT jokaiseen viestiin. Et siis ole provo vaan säälittävä provo joka koettaa pitkittää ketjua  saadaksesi mahdollisimman paljon huomiota.

ILMIANTAKAA TÄMÄ KETJU

Juuri näin, ap on elämässään katkeroitunut naisvihamielisyyden lietsoja Pertti 51v.

Vierailija
45/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, kyllä ihmiset mun puolestani saavat yleensä pukeutua miten lystäävät, mutta kyllä mäkin tuollaisesta huomauttaisin (ja mullekin voisi huomauttaa, ilman että marssin toiseen huoneeseen murjottamaan).

Siis eikö teistä oikeasti häiritse, jos sänkyyn tullaan hikisillä sukilla, jotka ovat paksujen talvikenkien sisällä hautuneet kun ollaan käyty vaikka ulkona liikkumassa jne.? Eri asia tietenkin jos vaikka suihkun jälkeen laittaa puhtaat puuvillasukat ja niillä menee sänkyyn, mutta ap puhui likaisista sukista.

Vierailija
46/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kysyä täältä neuvoa,antoi erilaista näkökulmaa asiaan. Ehkä olen niuho tosiaankin. Ap

Vierailija
47/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologin analyysi: sinussa on kontrollifriikin piirteitä, mies taas suuttuu pikkuasioista. Parisuhteessanne on jonkinlainen kommunikaatio-ongelma.

Vierailija
48/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa, kyllä ihmiset mun puolestani saavat yleensä pukeutua miten lystäävät, mutta kyllä mäkin tuollaisesta huomauttaisin (ja mullekin voisi huomauttaa, ilman että marssin toiseen huoneeseen murjottamaan).

Siis eikö teistä oikeasti häiritse, jos sänkyyn tullaan hikisillä sukilla, jotka ovat paksujen talvikenkien sisällä hautuneet kun ollaan käyty vaikka ulkona liikkumassa jne.? Eri asia tietenkin jos vaikka suihkun jälkeen laittaa puhtaat puuvillasukat ja niillä menee sänkyyn, mutta ap puhui likaisista sukista.

No sitä minäkin! Samat sukat aamusta asti jalassa ja hikisissä kengissä muhinut jonkun aikaa myös. Ap

Vierailija
49/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti kysyä täältä neuvoa,antoi erilaista näkökulmaa asiaan. Ehkä olen niuho tosiaankin. Ap

Miten niin "ehkä"?

Vierailija
50/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menen joskus päivällä jalassa olleissa sukissa nukkumaan. Siellähän ne on jalkopäässä.

Vierailija
51/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
52/52 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrisi täällä. Olethan syönyt ne lääkkeet, jotka määräsin? Nyt vaikuttaisi hieman siltä, että hallusinaatiosi ovat palanneet. Muistathan ottaa ne lääkkeet tai kohta on taas jakso osastolla edessä.