Psykologia paikalla? Miehen käytös
Katsoimme elokuvaa ja huomasin että miehellä on sukat jalassa. Yleensä ottaa aina sukat pois sänkyyn tullessa kun tietää, etten halua sänkyyn likaisia sukkia. Sanoin et ota sukat pois, suuttui siitä ja lähti puhelimensa kanssa olohuoneen sohvalle. Ei kuulemma jaksa ottaa sukkia pois. Haluaisin räjähtää kun on niin lapsellinen! Jäin katsomaan elokuvaa yksin ja mies murjottaa sohvalla. Mitä tapahtui? Enkö olisi saanut sanoa sukista ja miksi mies hermostui?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako miehesi määrätä mitä sinulla on päällä milloinkin?
Ei, mutta sänkyyn en mene likaisilla sukilla. Ap
Olet täys idiootti, luuletko että lakanat sotkeutuu jos menee sänkyyn sukat jalassa? Sillä ei ole mitään merkitystä, sinä olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen psykologi ja tunnistan tuossa psykopaatin oireita. Itse juoksisin karkuun vielä kun pystyt.
Hmm, tarkennatko? Ap
Tää on taas provo, mutta katsokaa nyt kaikki peiliin. Suuri osa teidän kaikkien vauva-palstalla itkemistä ongelmista on tätä tasoa. On se kumma, että naiset saa voimaantua vaikka mistä älyvapaasta hommasta, kuten eräskin julkkis siitä, että maalaa pääsiäismunat kuukautisverellä, mutta mies ei saa päättää edes siitä onko sukat jalassa sängyssä. Kumpi teidän mielestä on miellyttävämpi ajatus? Päivän jalassa olleet sukat sängyssä kuitenkin siellä jalkopäässä vai kuukautisverellä tuhraaminen keittiönpöydällä?
Hei,
ihan parisuheterapianeuvona :
peseepi jalat kunnolla saippualla t.m.s. ja laittaa senjälkeen puhtoiset sukat jalkaan.
paras ratkaisu molemmille!!
🧦
Vierailija kirjoitti:
Itse olen psykologi ja tunnistan tuossa psykopaatin oireita. Itse juoksisin karkuun vielä kun pystyt.
Kumpaa kehotat juoksemaan?
Minusta miehen pitäisi livistää tossun alta
Vierailija kirjoitti:
Tuli takaisin oluen kanssa ja näprää puhelinta. Ap
Psykologina olen hyvin huolestunut tästä. Kannattaa nyt olla varuillaan. Kohta voi heilua kirves.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako miehesi määrätä mitä sinulla on päällä milloinkin?
Ei, mutta sänkyyn en mene likaisilla sukilla. Ap
Likaisilla sukilla? No jumalauta, pesisit joskus lattiat. Ja eikö mies kuitenkin sukkinensa ollut sängyssä OMALLA puolellaan, niin mitä se sinulle kuuluu hänen "likaiset" lakanat?
Minä olen nainen, joka nukkuu sukat jalassa. Minua olisi ruvennut ärsyttää tuo sinun komentelu. Jos olisin miehesi, niin en edes olisi tuollaisen komentelijan kanssa.
Eikö teillä siivota lattioita, jotta sukat noin likaantuu? Meillä on puhtaat lattiat, sukat jalassa voi olla sängyllä, mutta peiton alle en niitäkään toivo.
Muuten olen samaa mieltä kuin muutkin, että mieskin voi olla kotonaan rennosti.
Miksi vielä illalla oli likaiset sukat jalassa? Ettekö peseydy? Minä käyn joka ilta suihkussa ja laitan puhtaat sukat jalkaan. En voi nukkua ilman sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Psykologinen analysointini. Olet keksinyt paskan miesvastaisen provon josta minun täytyy ilmoittaa moderaattoreille.
Eipä vaan ole provo. Mies valitsi leffan josta molemmat tykätään. Mielestäni reagoi ihan liian voimakkaasti tohon pyyntöön. Nyt marttyyrina siemailee olutta ja yhä selailee puhelinta. Sukat otti pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se oli se korsi joka katkaisi kamelin selän. Ei kukaan jaksa jyräävää päällepäsmäriä loputtomiin. Mieskin kaipaa tilaa omassa kodissaan.
No niin, mies ojensi kätensä ja haluaa sovinnon. Älyä nyt tarjota sovintoseksiä niin kaikki on taas hyvin.
Ja huomaa, nainen saa parhaat orkut kun hänellä on sukat jalassa. Pyydä vaikka miehesi sukkia lainaksi, se luo yhteenkuuluvuutta, jota miehesi arvostaa.
Oikeastiko mä tein tässä väärin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Katsoitte yhdessä elokuvaa ja sinä aloit nipottamaan sukista! Kuka sen elokuvan oli valinnut? Arvaan, että sinä.
Se oli varmaan se, jossa on Gere ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli se korsi joka katkaisi kamelin selän. Ei kukaan jaksa jyräävää päällepäsmäriä loputtomiin. Mieskin kaipaa tilaa omassa kodissaan.
No niin, mies ojensi kätensä ja haluaa sovinnon. Älyä nyt tarjota sovintoseksiä niin kaikki on taas hyvin.
Ja huomaa, nainen saa parhaat orkut kun hänellä on sukat jalassa. Pyydä vaikka miehesi sukkia lainaksi, se luo yhteenkuuluvuutta, jota miehesi arvostaa.
Sori, vastaus oli tarkoitettu ap:n kommenttiin, jossa mies palasi sä kyyn oluen kera.
Ehhkä siellä pinnan alla kytee, muhii taii kupliii jotain paljon isompaaa. Se tuli nyt vain ilmi tämän sukkaepisodin kauttta siinä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko mä tein tässä väärin? Ap
Jep, pilasit yhteisen elokuvan katseluhetkenne. Oliko niin paska elokuva, että miehen sukat oli kiinnostavampi juttu kuin elokuva?
Aah kuinka karseata. Nainen nalkuttaa kun mies tekee väärin kaikkea. Ja tämä väärin tekeminen on nimenomaan naisen mielestä väärin. En ikinä haluaisi olla tuommoinen puoliso. Varmaan reagoinut voimakkaasti pyyntöösi, kun ei kukaan jaksa pitemmän päälle tuommoista pilkun viilausta, kun sinä olet niin oikeassa ja päätät mikä kaikki on väärää tekemistä. Huhhuh että säälittää :D Vaikka ap taitaa juksata, en usko että hän kysyisi tarkennusta psykopaatti arvailuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologinen analysointini. Olet keksinyt paskan miesvastaisen provon josta minun täytyy ilmoittaa moderaattoreille.
Eipä vaan ole provo. Mies valitsi leffan josta molemmat tykätään. Mielestäni reagoi ihan liian voimakkaasti tohon pyyntöön. Nyt marttyyrina siemailee olutta ja yhä selailee puhelinta. Sukat otti pois. Ap
VastaaT jokaiseen viestiin. Et siis ole provo vaan säälittävä provo joka koettaa pitkittää ketjua saadaksesi mahdollisimman paljon huomiota.
ILMIANTAKAA TÄMÄ KETJU
Pettää!!