Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?

Vierailija
27.02.2021 |

Kertokaapas rehellisesti mielipiteenne!

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanruskeat polvisukat kesällä.

Mustat froteesukat terveyssandaaleissa kukikkaan hameen kanssa kesällä.

Vierailija
82/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että niin moni mies on listannut tasa-arvon kannattamisen turn offiksi.

No tässä kaksinaismoralistisessa feministisessä "tasa-arvossa", jossa kaikki asiat katsotaan aina naisten kannalta, kun ei ole tasa arvoa muuta kuin nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys, tyhmyys, omahyväisyys, ennakkoluuloisuus, uskovaisuus, epärehellisyys. Ylipäänsä sellaiset piirteet, jotka ovat epämiellyttäviä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
84/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on naisten vastauksia ainakin suurin osa.

Kahden trollinaisen.

Vierailija
85/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että niin moni mies on listannut tasa-arvon kannattamisen turn offiksi.

Koska feminismi ei ole tasa-arvoa. Eihän naisetkaan lämpene sovinismille.

Vierailija
86/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiset / elämänhallinnalliset

Enkelihoidot on pop

Ikuinen hyvinvointikouluttautuja

Tyhjänpäiväinen hyörimistyö

Maria Nordinia seuraa

Hyvinvointikirjallisuuden suurkuluttaja

Epärationaalinen kasvatustyyli jos lapsia, liian ”hellä” tapa kasvattaa. - penskoille ei mitään rajoja.

mitä on "tyhjänpäiväinen hyörimistyö"? :D :D

Vierailija
87/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset, pitkät edelliset suhteet tyyliin 10 vuotta, luottotiedoton, peliri....ippuvuus, huu.....meet, witetrast, ylipaino. M40v

Okei. Muutaman kymmentä kuukauden mittaista suhdetta naisen historiassa on sun mielestä parempi kuin pitkä, vuosia kestänyt parisuhde? Perusteluja tälle mielelläni lukisin.

Vierailija
88/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.

Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.

Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.

Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.

Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä. 

Suurin osa (kaikki) naisista haluavat olla feminiinisiä kotiäitejä koska hormonit tekevät heistä sellaisia mutta nykyään kun on muotia vastustaa sukupuolirooleja.

Sivusta: lopeta luulevasi tietämästä, mitä kaikki naiset haluavat olemattoman tietämyksesi ja harhaluulojesi ja sovinismisi perusteella. Newsflash: 1) ihminen on muutakin kuin hormoninsa. 2) Hormonit eivät overrulaa/dominoi ihmisen kokonaisuutta 3) eikä hormonit ole yhtä kuin kotiäitiys 4) eikä feminiinisyys ole synonyymi kotiäitiydelle. 

Huh huh sun ajatusmaailmaa, ei siinä paljoa ihmistä nähdä, roolitukseen haet sopivaa ja luulet tietäväsi kaiken. Näe enemmän ja lopeta tuomarointisi, se on onnea vievää myös esim. suhteessa. Jos sisäistät mitä sanon, siitä on sinulle korvaamatonta hyötyä, mutta et sisäistä koska luulet että noilla mennään. 

Vierailija
89/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.

Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.

Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.

Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä. 

Suurin osa (kaikki) naisista haluavat olla feminiinisiä kotiäitejä koska hormonit tekevät heistä sellaisia mutta nykyään kun on muotia vastustaa sukupuolirooleja.

Sivusta: lopeta luulevasi tietämästä, mitä kaikki naiset haluavat olemattoman tietämyksesi ja harhaluulojesi ja sovinismisi perusteella. Newsflash: 1) ihminen on muutakin kuin hormoninsa. 2) Hormonit eivät overrulaa/dominoi ihmisen kokonaisuutta 3) eikä hormonit ole yhtä kuin kotiäitiys 4) eikä feminiinisyys ole synonyymi kotiäitiydelle. 

Huh huh sun ajatusmaailmaa, ei siinä paljoa ihmistä nähdä, roolitukseen haet sopivaa ja luulet tietäväsi kaiken. Näe enemmän ja lopeta tuomarointisi, se on onnea vievää myös esim. suhteessa. Jos sisäistät mitä sanon, siitä on sinulle korvaamatonta hyötyä, mutta et sisäistä koska luulet että noilla mennään. 

Kyllä homonit todelakin dominoivat ja vaikka voitkin tietoisesti taistella hormonejasi vastaan, et sinä viettejäsi pysty muokkaamaan.  

Kovasti muutenkin syyllistyt siihen mistä toista kritisoit, mut menee ohi ketjun aiheen, joten ei enempää tästä.

eri

Vierailija
90/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen liiallinen herkkyys. Rupesi ahdistamaan, kun about kaikki mitä tein tai en tehnyt tuotti neidille pahaa mieltä.

Vierailija
91/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja sitä kautta löysä tavara.

Ylipaino

Matala koulutus

Alkoholi/muut päihteet

Tupakointi

Tatuoinnit/lävistykset

Tunika ja leggarit-pukeutuminen

Halpa yleisilme

Huono sängyssä

Vierailija
92/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homonit todelakin dominoivat ja vaikka voitkin tietoisesti taistella hormonejasi vastaan, et sinä viettejäsi pysty muokkaamaan.  

Kovasti muutenkin syyllistyt siihen mistä toista kritisoit, mut menee ohi ketjun aiheen, joten ei enempää tästä.

eri

Vietit ja hormonit eivät ole synonyymeja, ja edelleen ihminen on laajempi kokonaisuus kuin hormoninsa ja viettinsä.  Lisäksi hormonien merkitystä ei päätetä sinun päässäsi ja sinun "tieteilysi" = mutuilusi pohjalta. 

Se että sinä haluat ihmisten olevan hormoniensa varassa alapää ensin ajattelvia ihmisiä, niin mitäpä tuohon sanomaan, kuin että toivottavasti löydät munahaukan/mällilingon ja siitätte menemään lapsia ja samalla petätte menemään toisianne, hormonit vievät ja paskutarallaa.  

Vähän provolla mutta niin. Hormonit eivät dominoi paitsi alkeellisilla ihmisillä tai wannabe-alkeellisilla, joista jälkimmäisistä se on niiku tosi coolia Dan BilzerManzWauXää694ever76tyyliin. 

Eikä tästä saa vedettyä tahallaan sellaista jakoa, että muilla kuin sinulla olisi hormonien puutosta. Panetus on fiilinki, johon ei liity lisääntyminen, eikä panetusta tai seksinhalua tarvitse tyydyttää miten vain. Moni nainen nykyään valitsee itsetyydyttämisen, jossa ei ole pettymyksiä. 

Rakkaus taas on asia, joka on joillekin miehistä (enemmistölle?) aivan hepreaa. Se ei ole sama asia kuin seksinhimo ja panetus ja primitiivinen tarpeet tyydytetään sfääri.

Vierailija
93/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se on lihavuus. Itse olen hoikka enkä pysty millään viehättymään lihavista naisista eroottisessa mielessä. Ei nyt haittaa jos vähän on ylimääräistä mut sanotaanko tollaset +70kg plussapallot ei nappaa. Älkää kivittäkö kuitenkaan mul ei ole mitään lihavia naisia vastaan.

Mä olen 70kg ja kokoa S, että siis S kokoiset naiset on plussapalloja sinusta? Kuinka luuranko pitää olla että sinun silmiin ei ole lihava?

Vierailija
94/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Vietit ja hormonit eivät ole synonyymeja, ja edelleen ihminen on laajempi kokonaisuus kuin hormoninsa ja viettinsä.  Lisäksi hormonien merkitystä ei päätetä sinun päässäsi ja sinun "tieteilysi" = mutuilusi pohjalta. 

Se että sinä haluat ihmisten olevan hormoniensa varassa alapää ensin ajattelvia ihmisiä, niin mitäpä tuohon sanomaan, kuin että toivottavasti löydät munahaukan/mällilingon ja siitätte menemään lapsia ja samalla petätte menemään toisianne, hormonit vievät ja paskutarallaa.  

Vähän provolla mutta niin. Hormonit eivät dominoi paitsi alkeellisilla ihmisillä tai wannabe-alkeellisilla, joista jälkimmäisistä se on niiku tosi coolia Dan BilzerManzWauXää694ever76tyyliin. 

Eikä tästä saa vedettyä tahallaan sellaista jakoa, että muilla kuin sinulla olisi hormonien puutosta. Panetus on fiilinki, johon ei liity lisääntyminen, eikä panetusta tai seksinhalua tarvitse tyydyttää miten vain. Moni nainen nykyään valitsee itsetyydyttämisen, jossa ei ole pettymyksiä. 

Rakkaus taas on asia, joka on joillekin miehistä (enemmistölle?) aivan hepreaa. Se ei ole sama asia kuin seksinhimo ja panetus ja primitiivinen tarpeet tyydytetään sfääri.

Kyllä se olet sinä tässä joka mutuilee, enkä minä ole väittänyt hormonien ja viettien olevan synonyymeja... En tiedä millaisessa viitekehyksessä sinä näitä asioita käsittelet, mutta tapasi puhua hormoneista (ja vieteistä) aivan kuin ne vaikuttaisivat vain seksihaluhin, on varsin outo. Rakkauskin on homonien ohjaamaa, geenien sallimassa kehyksessä ja ympäristöön sopeutuen.

Kovasti yrität päästä nahkan alle, mutta ei ad hominemit ny oikein minun toimi, sori.

Vierailija
95/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Tämä on teidän miesten toive. Oishan se ihana, kun nainen olisi tämmöinen...paitsi, että töissä kävisi ja maksaisi puolet menoista.

Pitää se paikkansa. En tajua mikä tuossa sukupuoliroolien vastustamisessa niin "siistiä" sitten on, mutta faktahan on se, että kaikki naiset ovat feminiinisiä ja kaikki miehet ovat maskuliinisia yksittäiset hormonippikkeukset poissuljettuna.

Vierailija
96/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira

Iso plussa.

Vierailija
97/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fun fact: feminismi ei ole tasa-arvoa.

Vierailija
98/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattina sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja.

Vierailija
99/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan MM-hopeaa eikä kultaa.

Vierailija
100/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Näillä perusteilla mä oon oikein saalis. Silti kukaan ei ees huomaa mua. 

Kyllä sinut huomataan mutta kilttis ei uskalla lähestyä kun on luuseri ja muut ei uskalla koska me too.