Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?

Vierailija
27.02.2021 |

Kertokaapas rehellisesti mielipiteenne!

Kommentit (258)

Vierailija
41/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
42/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.

Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.

Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.

Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.

Näinhän se kieltämättä on. Paska tsägä teillä.

t. mies

Vierailija
44/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on naisten vastauksia ainakin suurin osa.

Vierailija
45/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vihreiden äänestäminen/todellisuudesta irtaantunut käsitys

-Ilmastoahdistus niin, että samalla kuitenkin matkustellaan pitkin maailmaa ja arvostellaan muiden saastuttamisia

-Vartalo täynnä tatuointeja, yleensä vielä helvetin kliseisiä ja rumia

-Pintaliito/luxuselämäntyylin ihannointi331

Vierailija
46/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomalaiset numerot, pääkallot, tribaalit, enkelit jne iholla. Eli tatuoinnit. Suominainen sai päähänsä, että vankila- ja merimieskulttuuri sopii naisille.

Vierailija
47/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parta

Viikset

Kivekset

Ei oo nainen :)

aijaijaijaijaijaijai

tuon kun sanot omalla naamallasi niin sut lynkataan

Vierailija
48/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ylipaino

-saamattomuus, kunnianhimottomuus

-heikko koulutus

-tupakointi

-alkolin runsas käyttö

-tyhmyys, matala äo

Siinäpä niitä. 

Vierailija
49/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkahuulet

Tatuoinnit

Lävistykset

Siniset hiukset

Vierailija
50/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökastelu

Kehitysvammaisuus

Psykoottinen

Kaikki yli 2,2m pitkät

Painoindeksi sairaalloisen lihavan puolella. (Ei sellaiseen uskaltaisi rakastua terveyssyistä).

Työnä prostituoitu. -Huonot työajat.

Aktiivinen sukupuolitauti josta ei kerrottais etukäteen

Pitkälle edennyt alkoholismi

Vaalea sohva

Tällaisen listan lopussa...vaalea sohva?? :D 

Vierailija
51/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys ja kevytkenkäisyys.

Vierailija
52/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko tänne tullut naisia itkemään vaikka kysytään miehiltä turn-offeja naisissa? Miksei naiset voi pysyä omissa miestenhaukkumisketjuissaan?

Vierailija
53/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäisyys on pahimpia ellei pahin turn-off.

Vierailija
54/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, et nainen on Espanyol-kannattaja. Se ei olis dealbreaker, et sen kaa vois oppii elää, mut se vaikuttas tosi paljon ilmapiiriin. Aina sais olla varuillaan, et mitä typerää se nainen päästää suustaan ja sit ainainen kettuilu alkais jossain vaihees ottaa päähän.

Vierailija
55/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski

Köyhä.

Kasvanut tynnyrissä tappi kiinni.

Ihastunut omaan naamaansa.

Lohkeileva meikki.

Ei tiedä taloudesta mitään.

Tempparit tai salkkarit on suosikki.

pesemätön pillu.

Tatuoinnit.

Röökaa ja dokaa.

Ei osaa vaihtaa auton renkaita. 

Tekotissit, tekokynnet, tekoperse, tekotukka, tekotunneäly.

Avuton joka asiassa.

Ei pärjännyt koulussa.

Kaasupullopohkeet.

Telaketjunatsifemmari ja karvainen.

Sukupuoleton olio.

Rasvainen tukka ja syyliä.

Väljä.

Mt-ongelmat, alituinen itsensä etsiminen.

Siinäpä niitä, yksi menee kaksi on liikaa.

Vierailija
56/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.

Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä. 

Vierailija
57/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn selkeällä äänellä jotain, niin ei reagoi mitenkään.

Silti katsoi muutaman kerran suoraan silmiin.

Ehkä oli sitten ujo?

Kävi tässä yksi päivä juuri tällainen tilanne.

Vierailija
58/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.

Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä. 

Suurin osa (kaikki) naisista haluavat olla feminiinisiä kotiäitejä koska hormonit tekevät heistä sellaisia mutta nykyään kun on muotia vastustaa sukupuolirooleja.

Vierailija
59/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, pitkät edelliset suhteet tyyliin 10 vuotta, luottotiedoton, peliri....ippuvuus, huu.....meet, witetrast, ylipaino. M40v

Vierailija
60/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että eri miehillä on eri turn-offit. En ole tatuoitu, en polta enkä liian usein juo, en käytä ollenkaan huumeita, ei ole tatuointeja tai räväkän väristä tukkaa, mutta isot jalkaterät, mt-lääkitys ja leveä, melko litteä takapu No yksin olen, eikä tällä hetkellä edes kiinnosta seurustella, vielä vähemmän kiinnostaa irtosuhteet tai panokaveruus.