Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.
Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.
Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.
Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.
Näinhän se kieltämättä on. Paska tsägä teillä.
t. mies
Nää on naisten vastauksia ainakin suurin osa.
-Vihreiden äänestäminen/todellisuudesta irtaantunut käsitys
-Ilmastoahdistus niin, että samalla kuitenkin matkustellaan pitkin maailmaa ja arvostellaan muiden saastuttamisia
-Vartalo täynnä tatuointeja, yleensä vielä helvetin kliseisiä ja rumia
-Pintaliito/luxuselämäntyylin ihannointi331
Roomalaiset numerot, pääkallot, tribaalit, enkelit jne iholla. Eli tatuoinnit. Suominainen sai päähänsä, että vankila- ja merimieskulttuuri sopii naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta
Viikset
Kivekset
Ei oo nainen :)
aijaijaijaijaijaijai
tuon kun sanot omalla naamallasi niin sut lynkataan
-ylipaino
-saamattomuus, kunnianhimottomuus
-heikko koulutus
-tupakointi
-alkolin runsas käyttö
-tyhmyys, matala äo
Siinäpä niitä.
Ankkahuulet
Tatuoinnit
Lävistykset
Siniset hiukset
Vierailija kirjoitti:
Yökastelu
Kehitysvammaisuus
Psykoottinen
Kaikki yli 2,2m pitkät
Painoindeksi sairaalloisen lihavan puolella. (Ei sellaiseen uskaltaisi rakastua terveyssyistä).
Työnä prostituoitu. -Huonot työajat.
Aktiivinen sukupuolitauti josta ei kerrottais etukäteen
Pitkälle edennyt alkoholismi
Vaalea sohva
Tällaisen listan lopussa...vaalea sohva?? :D
Mitä, onko tänne tullut naisia itkemään vaikka kysytään miehiltä turn-offeja naisissa? Miksei naiset voi pysyä omissa miestenhaukkumisketjuissaan?
Kevytkenkäisyys on pahimpia ellei pahin turn-off.
Se, et nainen on Espanyol-kannattaja. Se ei olis dealbreaker, et sen kaa vois oppii elää, mut se vaikuttas tosi paljon ilmapiiriin. Aina sais olla varuillaan, et mitä typerää se nainen päästää suustaan ja sit ainainen kettuilu alkais jossain vaihees ottaa päähän.
Läski
Köyhä.
Kasvanut tynnyrissä tappi kiinni.
Ihastunut omaan naamaansa.
Lohkeileva meikki.
Ei tiedä taloudesta mitään.
Tempparit tai salkkarit on suosikki.
pesemätön pillu.
Tatuoinnit.
Röökaa ja dokaa.
Ei osaa vaihtaa auton renkaita.
Tekotissit, tekokynnet, tekoperse, tekotukka, tekotunneäly.
Avuton joka asiassa.
Ei pärjännyt koulussa.
Kaasupullopohkeet.
Telaketjunatsifemmari ja karvainen.
Sukupuoleton olio.
Rasvainen tukka ja syyliä.
Väljä.
Mt-ongelmat, alituinen itsensä etsiminen.
Siinäpä niitä, yksi menee kaksi on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.
Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä.
Kun kysyn selkeällä äänellä jotain, niin ei reagoi mitenkään.
Silti katsoi muutaman kerran suoraan silmiin.
Ehkä oli sitten ujo?
Kävi tässä yksi päivä juuri tällainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.
Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä.
Suurin osa (kaikki) naisista haluavat olla feminiinisiä kotiäitejä koska hormonit tekevät heistä sellaisia mutta nykyään kun on muotia vastustaa sukupuolirooleja.
Lapset, pitkät edelliset suhteet tyyliin 10 vuotta, luottotiedoton, peliri....ippuvuus, huu.....meet, witetrast, ylipaino. M40v
Hyvä, että eri miehillä on eri turn-offit. En ole tatuoitu, en polta enkä liian usein juo, en käytä ollenkaan huumeita, ei ole tatuointeja tai räväkän väristä tukkaa, mutta isot jalkaterät, mt-lääkitys ja leveä, melko litteä takapu No yksin olen, eikä tällä hetkellä edes kiinnosta seurustella, vielä vähemmän kiinnostaa irtosuhteet tai panokaveruus.
Pillu