Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.
Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.
Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.
Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.
Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä.
Suurin osa (kaikki) naisista haluavat olla feminiinisiä kotiäitejä koska hormonit tekevät heistä sellaisia mutta nykyään kun on muotia vastustaa sukupuolirooleja.
Sivusta: lopeta luulevasi tietämästä, mitä kaikki naiset haluavat olemattoman tietämyksesi ja harhaluulojesi ja sovinismisi perusteella. Newsflash: 1) ihminen on muutakin kuin hormoninsa. 2) Hormonit eivät overrulaa/dominoi ihmisen kokonaisuutta 3) eikä hormonit ole yhtä kuin kotiäitiys 4) eikä feminiinisyys ole synonyymi kotiäitiydelle.
Huh huh sun ajatusmaailmaa, ei siinä paljoa ihmistä nähdä, roolitukseen haet sopivaa ja luulet tietäväsi kaiken. Näe enemmän ja lopeta tuomarointisi, se on onnea vievää myös esim. suhteessa. Jos sisäistät mitä sanon, siitä on sinulle korvaamatonta hyötyä, mutta et sisäistä koska luulet että noilla mennään.
En luule vaan tiedän. Surullista että on vieläkin olemassa kaltaisiasi hmisiä jotka yrittävät määritellä biologiaa uudelleen mieleisekseen.
Jätkämäinen olemus, tykkää mosareista jne., tatuoinnit, ohuet hiukset, ylipaino, yleissivistys nollassa, lapsi, kiinnostuu vain omista asioista, huonot hampaat, ei tykkää eläimistä, käyttää alkoa min. kerran viikossa, instabeibi, kehonmuokkaaja.
Tatskat, ylipaino, shokkivärjätty tukka, yh. Ei välttämättä tässä jarjestyksessä.
Kouvolatukka
Tatuoinnit
Räväkkyys
Paska musamaku
Toisen miehen kanssa tehdyt lapset.
Jos on pirinarkki, mut jos on vaan vähän niin ei haittaa.
Koiran omistaja
Voimaantumisesta vouhottava
Tummaihoinen
Karvainen
Feministi
70 kiloinen ei ole kokoa S.
50 kiloinen tai sitä pienempi on.
Mutta asiaan: Ylipainoinen YH skipataan surutta, samoin lähihoitaja/työtön/luottotiedoton. Olkoon naamasta miten nätti tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta
Viikset
Kivekset
Ei oo nainen :)
CIS-nainen?
Lihavuus. Ei siis pieni ylipaino, vaan lihavuus.
Vierailija kirjoitti:
pitkät edelliset suhteet tyyliin 10 vuotta
Millä tavalla tämä on osoittautunut turn-offiksi?
M25 kirjoitti:
Se, et nainen on Espanyol-kannattaja.
Haittaako jos on joukkueiden suhteen täysin neutraali?
Eli toisin sanoen, ei ole koskaan niin paljoa kiinnostanut, että olisi nähnyt tarpeelliseksi muodostaa mielipidettä...
:D
Vierailija kirjoitti:
Toisen miehen kanssa tehdyt lapset.
Tai lapset tehty usean eri miehen kanssa.
- Sivusiili
- Punaiseksi värjätyt hiukset jolla peitetään harmaita
- Tupakan ja kahvin ruskeaksi värjäämät hampaat
- Ilkeä ja pahansuopa luonne
- Narsistinen käytös
- Jatkuva sivusuhteilu parisuhteessa ollessaan
- Pubiruusuilu
Jos on pakko joku mainita, niin se ETTEI tykkää cunnilinguksesta. Mä tulisin hulluksi, jos cunnilingusta ei olisi seksielämässämme. Penis-Vaginaseksi on yliarvostettua mun mielestä.
- Miehet syyllisiä kaikkeen elämäntuskaan - asenne. Ei sellaista elämänasennetta vain jaksa katsella.
- Jatkuva negatiivisuus
Vierailija kirjoitti:
70 kiloinen ei ole kokoa S.
50 kiloinen tai sitä pienempi on.
Mutta asiaan: Ylipainoinen YH skipataan surutta, samoin lähihoitaja/työtön/luottotiedoton. Olkoon naamasta miten nätti tahansa.
No ihan varmasti on kokoa S, kuule sillä pituusvammaisella käppänällä joka on s kokoinen 50kg painossa on täsmälleen samat vyötärön ja lantion mitat kun aikuisen mittaiseksi kasvaneella S koon naisella. Sen lyhyen raajat on vain tyngät. Typerys.
Tasa-arvosta illistely
Jos vanhemmat ihan selkeästi vielä määräävät, mitä tyttö elämällään tekee
Jos jompikumpi appivanhemmista on mielisairas tai rajatapaus (periytyy, vaikka jotenkin niiden kanssa pärjäisikin)
Jos hankkii kovan koulutuksen mutta sitten ei käytä sitä työssään mihinkään, vaan sanoo, että mä halusin vaan näyttää, että pystyn siihen.