Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?

Vierailija
27.02.2021 |

Kertokaapas rehellisesti mielipiteenne!

Kommentit (258)

Vierailija
121/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti kyselen että mites rumat roikkuvat tissit? Ehdoton turn off vai siedettävä virhe jos muut asiat kunnossa?

Vierailija
122/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisuus

Tunkkaisuus

Likaiset vaatteet

Kokomusta vaatetus joka päivä

Goottityyli

Musta huulipuna

Synkkyyys

Negatiivisuus

Passiivis-aggressiivinen hymähtely

Tatuoinnit

Lävistykset

Rahan kerjääminen mieheltä

Kommunistinen

Laiska

Huonot hampaat

Haiseva Hengitys

Lääppiminen

Kouriminen

Hyökkää päälle sekstaillessa

Aineet ja alko

Tupakointi

Muoviset ankkahuulet

Muoviset rinnat

Perse tehty silikonista

Lattaperse

Tekoripset

Liikaa meikkiä

Tekotukka ja jatkeet

Tekokynnet

Pitkät kynnet joiden alla törkyä, kuten Billie Eilish kynnet ovat major turn off

Poseeraaminen ja postailu

Huoramaiset vaatteet

Rintojen pursuaminen vaatteista

Muhkurat ja vararenkaat paljastavat tiukat vaatteet

Typeryys

Tyhmyys

Alhainen itseluottamus

Alhainen AO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentelu

Puhuu päälle

Ylimielinen tyhmyys

Huutaa ja mesoo

Mielialavaihtelut

Kysyy kaverinsa mielipidettä kysyy kaikkeen

Rajaton

Halveksii miehiä

Nolaa julkisesti

Pelottava räjähtelijä

Puhuu pahaa selän takana

Rivo

Alatyylinen puhetapa

Ronski

Räikeä

Karvainen eikä tiedä sitä

Vierailija
124/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans-tili.

Vierailija
125/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niiiiiin onnellinen, että oma kumppani hyväksyy kevytmielisyyteni (jopa nauttii siitä), kun olen parisuhteessa kuitenkin 100% uskollinen. Mut sinkkuaikoina ehdin huomata että moni alkuinnon jälkeen sitä säikähti. Mieluummin vaikka valitetaan että nainen pihtaa.

Nämä listat on kiinnostavia (koska kaikki kaipaamme hyväksyntää) mutta toisaalta turhia, koska kaikilla on oma makunsa, ja toisen inhokki on toisen aarre. Kummasta on enemmän iloa: että miellyttää mahdollisimnan montaa mutta hyvin geneerisellä tavalla, vai että kaikkine kummallisuuksineen löytää sen yhden puolin ja toisin täydellisen?

Vierailija
126/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se on lihavuus. Itse olen hoikka enkä pysty millään viehättymään lihavista naisista eroottisessa mielessä. Ei nyt haittaa jos vähän on ylimääräistä mut sanotaanko tollaset +70kg plussapallot ei nappaa. Älkää kivittäkö kuitenkaan mul ei ole mitään lihavia naisia vastaan.

Mä olen 70kg ja kokoa S, että siis S kokoiset naiset on plussapalloja sinusta? Kuinka luuranko pitää olla että sinun silmiin ei ole lihava?

Minäkin hieman yli 70kg, mutta urheilullinen kroppa painaa toki enemmän kun se 15v pikkutyön josta tuo oli kiinnostunut 🤮🙈

Vierailija
127/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän kyllä, jos nainen ei lämpene cunnilingukselle. Onhan se tiukassa siveyskoodistossa ns. perverssio. Ja jos nainen on opetettu häpeämään sukuelimiään ja siten väheksymään nautintoaan. Tai muut hygienia ja henkiset kysymykset yms. Mutta itse toivoisin naiselta myönteistä suhtautumista omaan nautintoonsa, jota haluaisin oppia hänelle tuottamaan.

Vierailija
128/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40v äiti joka kuvailee itseään someen pienissä topeissa ja jostain käsittämättömästä syystä saa aina paljon tykkäyksiä.

Puhun siis exästäni.

Ei ole kaunis vaan semi lihava, huonoihoinen, juo ja tupakoi.

Valkoiseksi puuteroitu naama ja räikeän punainen siilitukka.

Vierailija
129/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen on ihastunut joskus miehensä kaveriin ja jopa alkanut suhteeseen sen kaverin kanssa. 🤮

Vierailija
130/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökastelu

Kehitysvammaisuus

Psykoottinen

Kaikki yli 2,2m pitkät

Painoindeksi sairaalloisen lihavan puolella. (Ei sellaiseen uskaltaisi rakastua terveyssyistä).

Työnä prostituoitu. -Huonot työajat.

Aktiivinen sukupuolitauti josta ei kerrottais etukäteen

Pitkälle edennyt alkoholismi

Vaalea sohva

Tällaisen listan lopussa...vaalea sohva?? :D 

Saanut huutista vaalean soffan omistajattarilta koska on piereskellyt sen mustaksi.

Vierailija
131/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se on lihavuus. Itse olen hoikka enkä pysty millään viehättymään lihavista naisista eroottisessa mielessä. Ei nyt haittaa jos vähän on ylimääräistä mut sanotaanko tollaset +70kg plussapallot ei nappaa. Älkää kivittäkö kuitenkaan mul ei ole mitään lihavia naisia vastaan.

Et ole kovin hyvin perillä naisten painoista. 70 kg on todella paljon 155 cm naisella mutta ei erityisen paljon 175 cm naisella. Itse olen hoikka ja liikunnallinen 168 cm (kokoa XS-S) ja painan n 64-65 kg. Mutta joo. Tottakai se on seksuaalisesti helpompi kiinnostua heistä, jotka ovat timmissä kunnossa. Valitettavasti timmi kunto on naisilla paljon arvokkaampaa kuin miehillä - eli ne hoikat naiset haluaa korkean statuksen miehen, pelkkä timmi kunto ei heille riitä. Toisaalta miesten on testosteronin vuoksi myös helpompi pysyä hoikkana kuin naisten. 

Elämä ei ole reilua 🤣

Vierailija
132/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 70kg ja kokoa S, että siis S kokoiset naiset on plussapalloja sinusta? Kuinka luuranko pitää olla että sinun silmiin ei ole lihava?

Minäkin hieman yli 70kg, mutta urheilullinen kroppa painaa toki enemmän kun se 15v pikkutyön josta tuo oli kiinnostunut 🤮🙈

Itse olen 80kg mies. Käyn salilla ja olen L-kokoa.. Miten he*vetissä 70kg nainen voi olla S-kokoa?

Vierailija
133/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kovin hyvin perillä naisten painoista. 70 kg on todella paljon 155 cm naisella mutta ei erityisen paljon 175 cm naisella. Itse olen hoikka ja liikunnallinen 168 cm (kokoa XS-S) ja painan n 64-65 kg. Mutta joo. Tottakai se on seksuaalisesti helpompi kiinnostua heistä, jotka ovat timmissä kunnossa. Valitettavasti timmi kunto on naisilla paljon arvokkaampaa kuin miehillä - eli ne hoikat naiset haluaa korkean statuksen miehen, pelkkä timmi kunto ei heille riitä. Toisaalta miesten on testosteronin vuoksi myös helpompi pysyä hoikkana kuin naisten. 

Elämä ei ole reilua 🤣

Eksäni oli 161cm ja hän oli xs-s, kun hän painoi 50-52kg. Tuo 64-65kg on siihen nähden kyllä paljon enemmän, vaikka olisi 7cm enemmän pituutta.

Vierailija
134/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 kiloinen ei ole kokoa S.

50 kiloinen tai sitä pienempi on.

Mutta asiaan: Ylipainoinen YH skipataan surutta, samoin lähihoitaja/työtön/luottotiedoton. Olkoon naamasta miten nätti tahansa.

No ihan varmasti on kokoa S, kuule sillä pituusvammaisella käppänällä joka on s kokoinen 50kg painossa on täsmälleen samat vyötärön ja lantion mitat kun aikuisen mittaiseksi kasvaneella S koon naisella. Sen lyhyen raajat on vain tyngät. Typerys.

Höpö höpö. T. nainen 170/55 ja kokoa S. 😂😂😂

Vierailija
135/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 kiloinen on pulska. Tai sitten pituus täytyy olla 185 cm ja sekin on turn off.

Ei jatkoon. Ei myöskään yh:t tai matalapalkka-alalla työskentelevät tai työttömät.

Vierailija
136/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Naiset, jotka luulee olevansa hoikkia vaikka paino on 70+

-YH

-röökimuijat ja juopot

Vierailija
137/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee pitkä lista, no ainakin

1. Ylipaino

2. Epäsiisti ulkonäkö (rasvainen tukka yms)

3. Sivistymättömyys

4. Matala koulutustaso (kertoo paljon ihmisestä)

5. Kiroileva puhetyyli (aito juntti)

6. Harrastusten puute

7. Itsekeskeisyys (minä, minä)

8. Myöhästelee

9. Enkelipöly yms. sekoilut

Vierailija
138/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linttaan astutut kengät

Teräväkärkiset tekokynnet

Tatuoinnit

Liiallinen pakkeli

Tupakointi

Yleissivistyksen puuttuminen

Vierailija
139/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, humalahakuinen juominen, tupakointi, suvakkerointi.

Vierailija
140/258 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omia mielipiteitä, sometus, liikaa harrastuksia ja kavereita ( ei osaa olla yksin), puhuu liikaa, syö epäterveellisesti , eikä osaa kokata itse mitään. blondatut hiukset, turpea naama ( juhliminen näkyy) ,

Kamalinta jos vielä vetää röökiä 🤮