Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Mitkä teistä on pahimmat turn offit NAISISSA?

Vierailija
27.02.2021 |

Kertokaapas rehellisesti mielipiteenne!

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että eri miehillä on eri turn-offit. En ole tatuoitu, en polta enkä liian usein juo, en käytä ollenkaan huumeita, ei ole tatuointeja tai räväkän väristä tukkaa, mutta isot jalkaterät, mt-lääkitys ja leveä, melko litteä takapu No yksin olen, eikä tällä hetkellä edes kiinnosta seurustella, vielä vähemmän kiinnostaa irtosuhteet tai panokaveruus.

Sussa ei ole mitään turn-offia. Sitten kun sua ehkä kiinnostaa joskus seurustella, niin olet varmasti monen mielenkiinnon kohde.

Mukavaa iltaa sulle. :)

Vierailija
62/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Huomiohakuisuus ja valehtelu . Ladataan some herutuskuvia täyteen. Selitetään että ihan itsensä takia. Vartin välein sit tutkitaan onko tullut uusia tykkäyksiä viereilta miehiltä.

-Kaksinaismoralismi. Itse voin toimia näin sinä et.

Liittyi juurikin someen.

-Huono selittely. Esimerkki taas somesta. Olen Somessa koska haluan pitää yhteyttä kavereihin ja jakaa elämääni. Instassa 1600 seuraajaa joista tuntee 40. Aijaa, eli elämäsi käsittää 99.9% tissi, perse, naamakuvien ottoa. Muu elämä kuuluu tähän 0.1 joista julkaistaan kerran vuoteen kuva.

Kyllä Some on minulle täysi turn off. Olen tähän kaavaan törmännyt usein ja jopa eronnut tämän takia.

Nykyään jos alkaisin tapailla naista katsoisin heti Suomen, yksikin duckface herutus niin kiitti ja hei vaikka olisi millainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi (miasandria), ilmastohömpän kannatus ja blm rummutus.

Vierailija
64/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.

Ja sitten kun nainen on kotona, haukutaan lompakkoloiseksi ja miehen elätiksi, joka ei tee koskaan mitään edistyksellistä, kuten suunnittele avaruusaluksia. Ei nainen voi koskaan toimia niin, että miehet olis tyytyväisiä, joten paras tapa olla nainen on olla kokonaan erossa miehistä ja elättää itse itsensä.

Eikä miehet ole silloinkaan tyytyväisiä, sitten taas valitetaan että naiset vaatii liikoja, kun ei naisille riitä pelkkä kotona oleminen. Naisena ei voi kuin hävitä.

Siinä on täydellinen esimerkki kuinka feminatsit yrittävät virheellisesti väittää naisten olevan miehiä huonommassa asemassa jotta heillä olisi tekosyy paasata oikeuksistaan.

Hah, en edes ole itse feministi. Olen uskovainen ja elän sen mukaisesti. Minusta miehillä ja naisilla on oma roolinsa yhteiskunnassa jotka on yhtä tärkeitä molemmat, mutta nykymaailma ei enää näe sitä niin! Nykyään vain raha, valta ja status määrittää ihmisyyden. En koe olevani "huonommassa asemassa" kunhan mun asemaani perinteisenä naisena arvostetaan. Ymmärrän liiankin hyvin, ettei moni nainen halua sitä perinteisen naisen asemaa, koska sitä ei nykyään enää arvosteta missään muissa kuin uskonnollisissa yhteisöissä. 

Suurin osa (kaikki) naisista haluavat olla feminiinisiä kotiäitejä koska hormonit tekevät heistä sellaisia mutta nykyään kun on muotia vastustaa sukupuolirooleja.

Ei pidä paikkaansa. Tämä on teidän miesten toive. Oishan se ihana, kun nainen olisi tämmöinen...paitsi, että töissä kävisi ja maksaisi puolet menoista.

Vierailija
65/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvo-ja kaulatatuoinnit.

Vierailija
66/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea sohva :D:D

Vierailija
67/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vätsainanen kirjoitti:

Läski

Köyhä.

Kasvanut tynnyrissä tappi kiinni.

Ihastunut omaan naamaansa.

Lohkeileva meikki.

Ei tiedä taloudesta mitään.

Tempparit tai salkkarit on suosikki.

pesemätön pillu.

Tatuoinnit.

Röökaa ja dokaa.

Ei osaa vaihtaa auton renkaita. 

Tekotissit, tekokynnet, tekoperse, tekotukka, tekotunneäly.

Avuton joka asiassa.

Ei pärjännyt koulussa.

Kaasupullopohkeet.

Telaketjunatsifemmari ja karvainen.

Sukupuoleton olio.

Rasvainen tukka ja syyliä.

Väljä.

Mt-ongelmat, alituinen itsensä etsiminen.

Siinäpä niitä, yksi menee kaksi on liikaa.

Ensimmäinen ajatus tästä oli, että mahdatko edes tykätä naisista? Ällöttääkö naisen alapää, pestynäkin?

Vierailija
68/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino /löysä kroppa ja lapset.

Jos ei itsestään viitsi huolta pitää, niin miten pystyy pitämään huolta yhtään mistään elämässään

Vierailija
69/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat

Vierailija
70/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman (olemattoman) egon pönkitys toisia naisia (esim julkkikset) haukkumalla.

Vierailija
71/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että niin moni mies on listannut tasa-arvon kannattamisen turn offiksi.

Vierailija
72/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se on lihavuus. Itse olen hoikka enkä pysty millään viehättymään lihavista naisista eroottisessa mielessä. Ei nyt haittaa jos vähän on ylimääräistä mut sanotaanko tollaset +70kg plussapallot ei nappaa. Älkää kivittäkö kuitenkaan mul ei ole mitään lihavia naisia vastaan.

Vierailija
73/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Ja näitä on PALJON

Vierailija
74/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullamössöt ja lihavat sekä yh:t

Vierailija
75/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubiruusut, tatuoinnit, juoruajat, toisista pahaa puhuvat, viinaan menevät, ylipainoiset yksinhuoltajat

Vierailija
76/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin turn off on stereotyyppinen pms-kilahtelija, jolla 1-2vko kierrosta on valitusta, pahaa oloa ja epäloogisia kiukkukohtauksia.

Ei noita jaksa sietää, kun tunteensa hallitsevia aikuisia naisiakin on joukossa.

Vierailija
77/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset, pitkät edelliset suhteet tyyliin 10 vuotta, luottotiedoton, peliri....ippuvuus, huu.....meet, witetrast, ylipaino. M40v

Öö miksi pitkä suhde on turn off? :D

Sen jälkeen tulevat asiat nyt sitä ovatkin.

Vierailija
78/258 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parta

Viikset

Kivekset

Ei oo nainen :)

ei sitä nykyään enää tiedä

Vierailija