Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsi Piha vetäytyy pormestarikisasta

Kommentit (548)

Vierailija
61/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Urpo ei oikein osaa pitää tätä porukkaa koossa 🤭

Vierailija
62/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jyvät erottua akanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puoluetta fiksu akateeminen nainen voi äänestää? Kokoomus alkaa tuntua äijäpuolueelta.

Mä äänestän ekaa kertaa ikinä demareita.

Kokoomus haluaa yleisesti pahaa ja vihreät, joita ennen äänestin, on myynyt itsensä ja sielunsa gryndereille ja pitää helsinkiä yhtenä suurena rakennusmaana, projektina on muuttaa koko helsinki joksikin muuksi, mikä on moella tavalla ärsyttävää ja ahdistavaa. Nykyisiä kaupunkilaisia ja perus osakkeenomistajia ja talonomistajia ei kuunnella yhtään siinä, mitä heidän pihoillaan ja lähellään tehdään.

Tämä on niin totta, ja puit sen hyvin sanoiksi. Tuntuu pahalta unelta.

Vaikea tajuta sitä, mitä ovat Helsingille tekemässä. Jopa joitain ulkosaaria suunnittelivat rakennettavaksi.

Viimeiseksi olisin odottanut Koivusaaren tuhoamista ym. juurikin vihreiltä.

Vierailija
64/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puoluetta fiksu akateeminen nainen voi äänestää? Kokoomus alkaa tuntua äijäpuolueelta.

On ollut jo yli 20- vuotta kovien oikeistomiesten agenda, johon Ben houkutteli kauniita TYTTÖJÄ houkutukseksi. Nyt kun nuo tuonajan tytöt alkaa olla ihan varteenotettavia luottamustehtävien vastuunkantajia, ollaan pulassa, kun suunnitelmia tehdessä 20-v sitten ei mietitty niin pitkälle, että ne tytöt ihan oikeasti jäisi politiikkaan ja joku heistä haluaisi oikeasti vastuuta.

Ei ulotu Suomen #metoo vielä kokoomukseen. Hiljaisuuden muuri jatkuu. Ja ikäväkseni luulen, tää tämä ketju menee poistoon.

Vierailija
65/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KokoomusCUCKpersuloisilla valuu nyt takareittä pitkin.

Vierailija
66/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät on tittelinkipeiden pyrkyrielitistien valinta.

Vierailija
67/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus oli luullut, että kannattajia olisi valunut vihreisiin ja nyt he ajattelivat houkuttelevan vihreistä kannattajia takaisin. Uudet kyselyt osoittivat kuitenkin, että kannatus onkin valunut perussuomalaisiin. 

Kirsi Piha pahentaisi tilannetta, koska Kirsi on kuin vihreät ja sdp arvoliberaaleine ajatuksineen. 

Kokoomus on perinteisesti konservatiivinen puolue. Koti, ....skonto ja ...sänmaa ! Kirsin myötä puolueesta kävisi entistä pahempi kato persuihin. 

Vierailija
68/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkä -Janin ulostulot ovat perusuloismaisuudessaan ylivertaisia.

Vierailija
69/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus haluaa yleisesti pahaa ja vihreät, joita ennen äänestin, on myynyt itsensä ja sielunsa gryndereille ja pitää helsinkiä yhtenä suurena rakennusmaana, projektina on muuttaa koko helsinki joksikin muuksi, mikä on moella tavalla ärsyttävää ja ahdistavaa. Nykyisiä kaupunkilaisia ja perus osakkeenomistajia ja talonomistajia ei kuunnella yhtään siinä, mitä heidän pihoillaan ja lähellään tehdään.

Kyllä kuule demarit on Helsingin kaavoituksessa mukana(viittaan esim Pirkkolan hallijupakkaan jonka ap.pormestari siunasi kuten monet muut hankkeet).

Nyt on Vihreät, Kokoomus ja demarit(vasemmisto mukana myös) halunneet Stadiin hitonmoisesti uutta asuntoa ja silti van hinnat nousee. Luontoa ei ajattele kukaan, enää.

Itse kallistun Kepun naisehdokkaiden puoleen, fiksuja olleet haastatteluissa.

Vierailija
70/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savustettiinko Piha ulos? Äijäsiipi ei kestänyt mahdollisuutta että se olisi saanut äänivyöryn?

Luulen että pikemminkin Kirsi ei kestänyt (varsin todennäköistä) mahdollisuutta että olisi jäänyt äänestyksessä hännille.

Vierailija
71/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mukava tietää mistä tässä on kyse. Miksei voi sanoa suoraan, vaan heitellään tuollaisia ihmeellisiä arvoituksia ilmoille...

Painostettu hiljaiseksi, tollo!

Millä sitä nyt olis painostettu? Ei sillä ole mitään menetettävää, jolla joku voisi painostaa. Omistaa itse firmansa yms.

On vaan tajunnut, että nykyisin pas...aa tulee niskaan poliitikolle ihan eri tavalla kuin ysärillä, aikana ennen somea ja nettiä. Kaikki on kaivettavissa esiin.

Hanna G naurattaa. Miksi kukaan olisi äänestänyt toisten sukunimellä ratsastavaa vosua, jolla ei ole mitään annettavaa ja osaamista?

Elät feministikuplassasi. Kuinka paljon bisnestä luulet kanojen saavan jos nousevat stadin kokkarikermaa vastaan?

Vierailija
72/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tajuta sitä, mitä ovat Helsingille tekemässä. Jopa joitain ulkosaaria suunnittelivat rakennettavaksi.

Vihreitä äänestin minäkin ennen, mutta nykyään olen tajunnut, että vihreät vievät kaiken luonnon pois pääkaupunkseudultava, vaikka ovat olevinaan ympäristöpuolue. Ei enää vehreyttä misssään. On vain asfalttia ja asfalttia, kerrostaloja. Yksi puu toinen siellä. Nurmikkoa. Sellainen kaupunki ei ole kiva. Haluan metsääkin kaupunkiin. 

Ja sitten se ettei vihreät ole kotosuomalaisten puolella....   en ehkä äänestä nyt ollenkaan. SDP:kin tuntuu huonolta vaihtoehdolta. 

Vierailija
73/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko erään yrityksen asiakastiedot siirtyneet jollekin "kiristäjälle"?

Kiva odotella päivää jolloin joku ne lähettää eetteriin, varsinkin jos olet Helsingin Pormestari.

Vierailija
74/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ulostuloihin/arvoihin Piha ja Gullichsen viittaavat?

Vierailija
75/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin valinta pormestariksi lähenee!

Vierailija
76/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt yhtään ihmiset seuraa politiikkaa niin eivät kyllä enää äänestä ainakaan nykyisiä cityvihreitä. Suuri pettymys ollut heidän rahanhimonsa.

Demareita ennen äänestin, ovat menneet liian vasemmalle...veroja verojen päälle kun Suomessa on jo Euroopan korkein tulovero. Itse tienaan hyvin ja maksan veroa yli 40% eikä tule helpotuksia mistään.... Alkaa sapettaa, lorvina saisi melkein saman käteen.

Joka puolueessa on kuitenkin joitain ns. Tolkun ihmisiä, kannattaa syynätä ehdokkaat läpi.

Vierailija
77/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin johto uusiksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule demarit on Helsingin kaavoituksessa mukana(viittaan esim Pirkkolan hallijupakkaan jonka ap.pormestari siunasi kuten monet muut hankkeet).

Nyt on Vihreät, Kokoomus ja demarit(vasemmisto mukana myös) halunneet Stadiin hitonmoisesti uutta asuntoa ja silti van hinnat nousee. Luontoa ei ajattele kukaan, enää.

No ei helsinkiläinen voi kepua äänestää.

Mä en puhu yksin luonnosta vaan vanhojen korttelien sullomisesta täysiksi uusilla tyhmillä taloilla. Että missä vaan on jollekin joku rakas kotikortteli, niin uusiksi vain, sama kaikille metsille. Ottaa päähän. Ei kaupunkia voi runnella joka puolelta. Tykkään uudesta, esim Kalasatamasta ja Jätkäsaaresta. Joku Vallila tai Käpylä olis pitånyt jättää Vallilaksi tai Käpyläksi, eikä runnoa sinnekin uutta.

Vierailija
78/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin johto uusiksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kepua ei voi akateeminen nainen äänestää, koska kannattavat naisten sulkemista koteihin, koska pitää kuunnella perheitä ja siksi kotihoidontukeen ei kosketa. SDP:n rasitteena Rinteen raskas ja tympeä varjo. Suomenkielisenä joudun oikeasti harkitsemaan RKP:tä ainoana liberaalina vaihtoehtona.

Vierailija
79/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kirsi Pihalla omia lapsia? Hän ei ole ainakaan koskaan puhunut niistä.

No sinä et ole vissiin kovin montaa naistenlehteä elämässäsi avannut. Jos olisit, olisit nähnyt satoja kolumneja ja haastatteluja, missä rouva valitti, miten kauheaa on olla äiti. Että hirveää, kun joutuu puhumaan muiden äitien ja oman lapsensa kanssa, hirveää ihan vaan oli hänellä. Kehtasi terveen lapsen upporikkaana äitinä valittaa arkensa vaikeudesta,

Tätä en ikinä unohda. Lapsesta ei valiteta. Koska se loukkaa lasta ja koska se loukkaa lapsettomia. Ihminen, joka julkisesti itse kirjoittaa vuosien ajan tuollaista, on jotenin todella patologisesti itsekäs. Ja tyhmä.

On muuten jännää että tämä tuli ekana Pihasta mieleen. Toinen oli se Italiassa asumisvaihe ja kolmas EllunKanat

En pidä häntä pormestariaineksena. Ihan hyvä että jäi pois

80/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas, mitkä ilon ja loiston päivät Helsingillä on vielä edessään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän