Kysy jotain 30v naispuoliselta neitsyeltä! Meitäkin on.
Olen viettänyt ehkä vähäsen liikaa aikaa internetin ihmeellisessä maailmassa, missä isot pojat kertovat, kuinka naiselle kuin naiselle ilmestyy miesehdokkaita ovista ja ikkunoista. Kokematon yli 30v nainen on suunnilleen taruolento näissä jutuissa. Ja jos meitä onkin, niin asutaan varmasti äidin kellarissa Ave Mariaa hoilaten tai ollaan jotenkin muuten hirveän poikkeavia ja ihmeellisiä. Itse kuitenkin koen olevani hyvinkin tavallinen tallukka. Päältä päin ei varmaankaan arvaisi, että läheisin kontakti miehen kanssa on ollut hiukan kiusaantunut halaaminen. Tiedän myös, etten ole lainkaan niin harvinainen kuin yhteiskunta ympärillä kuvittelee. Tästä ei vain puhuta, koska nainenhan on vähintäänkin epäonnistunut, jos ei edes pippeliä ole tarjottu.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Jos yli kaksikymppinen nainen on neitsyt, on hän myös poikkeuksetta sairaalloisen lihava. Eli olisikohan paha ohje pudottaa painoa terveemmäksi?
Kaikilla, varsinkaan naisilla, ei ole samanlaista pakkoa kuin sinulla saada mitä tahansa seksiä.
ei frigidi nainen ole mitenkään super-harvinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä puhkaisin itse itseni ettei tarvi gynellä sitten hävetä kun sinne joutuu. Sen jälkeen en ole alapäähäni koskenut muuten kuin peseytyessä.
N37
Toivottavasti olet provo. Olet yhä neitsyt.
Ja ne naiset, joilla on seksikokemuksia, eivät muutu neitsyiksi, vaikka lääkäri laittaisi heille jonkun kalvon takaisin.
Ja sinä olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
James Randi tarjoaa miljoona dollaria sille, joka valvotuissa olosuhteissa todistaa paranormaaleja kykyjä. Riittää että AP käy tuolla kääntymässä niin palkkio on taattu. 30v neitsyt nainen on yhtä uskomaton väite kuin esim lumimies tai yksisarvinen...
https://en.wikipedia.org/wiki/One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge
Et varmaan ole kuullut siitä yli 100-vuotiaasta naisesta, joka vannoi pitkän ikänsä salaisuuden olevan se ettei ole koskaan harrastanut seksiä.
Samassa jamassa ollaan reilun neljän vuoden päästä, itellä syynä seksistä pidättäytymiseen on sairaalloinen ujous ja autismikirjon häiriöstä johtuva läheisyydenkaipuun puute. Monta vuotta olen ajatellu seksiä vähän "katotaan joskus"-asenteella, mutta sitä oikeaa hetkeä ei ole koskaan tullut ja nykyään tajuan, että ei varmaan edes tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs väsyttääkö/vaivaannuttaako ystävien seksiseikkailujen ja ihmissuhdedraamojen vatvominen? Tunnetko olosi ulkopuoliseksi, koetko että pystyt antamaan keskusteluun mitään järkevää, kun ei ole omaa kokemusta vai koetko pikemminkin, että voit tuoda aiheeseen uutta näkökulmaa? Vai keskusteletteko edes näistä asioista ystävien kesken?
Tähän sopii sanonta coaches don't play :D Annan uskomattomalla itsevarmuudella ihmissuhdevinkkejä siihen nähden, että oma kokemus romanttisesta suhteesta on pyöreä nolla. Ihmismieli ja ihmisen toiminta on hirveän kiinnostavaa, ja todellakin työnnän nokkani ystävien draamoihin. Olen myös nauranut lattialla huutonaurua vedet silmissä kavereiden pölhöimmille seksiseikkailuille.
Ap
Kiitos ihanista vastauksista. Seuraava kysymykseni olisi ollut, kiinnostaako/kiehtooko seksuaalisuus sinua yleisellä tasolla, mutta taisinpa saada siihen jo vastauksen :)
Joo, meitä on. Mä pääsin pari kuukautta sitten neitsyydestä eroon. Olin 38v ja 11kk vanha. Yritystä oli 20 vuoden ajan. Nyt viimeinkin sain huonoa seksiä jonka jälkeen mies ilmoitti ettei ole sittenkään kiinnostunut. Että vau, olipa hieno kokemus. Tätäkö kannatti odottaa? Seksiä en siis oikeastaan vieläkään kokenut, vain sen miltä tuntuu 2 minuuttia lähetyssaarnaajaa (= ei miltään).
Vierailija kirjoitti:
jos 30+ on vielä neitsyt tahtomattaan ja normaalipainoinen niin nojailu yökerhon tiskiin pikkutunneilla ja aamulla tuskin on enää kokematon, toimitusjohtajan sviitissä vietetyn yön jälkeen.
mikäli sviittiseksi ei maistu voi lähteä kävelemään yökerhosta kotiappäin ja kuinka ollakkaan joku yöntimo tulee juttusille ja tarjoaa yökahvit asunnossaan jossa siis saa seksiä vaikkei nin maistukkaan ja ei ole yhteistä kieltä
Kuulostaapa houkuttelevalta. Not. Jos sinulle riittää yhden illan seksi jostain juottolasta tai jopa kadulta löydetyn tuntemattoman kanssa niin älä nyt luule, että se riittää kaikille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs väsyttääkö/vaivaannuttaako ystävien seksiseikkailujen ja ihmissuhdedraamojen vatvominen? Tunnetko olosi ulkopuoliseksi, koetko että pystyt antamaan keskusteluun mitään järkevää, kun ei ole omaa kokemusta vai koetko pikemminkin, että voit tuoda aiheeseen uutta näkökulmaa? Vai keskusteletteko edes näistä asioista ystävien kesken?
Tähän sopii sanonta coaches don't play :D Annan uskomattomalla itsevarmuudella ihmissuhdevinkkejä siihen nähden, että oma kokemus romanttisesta suhteesta on pyöreä nolla. Ihmismieli ja ihmisen toiminta on hirveän kiinnostavaa, ja todellakin työnnän nokkani ystävien draamoihin. Olen myös nauranut lattialla huutonaurua vedet silmissä kavereiden pölhöimmille seksiseikkailuille.
Ap
Joskus sivusta näkee tarkemmin. Näin suhteiden sivustakatsojana sitä tajuaa tiettyjä asioita ehkä paremmin kun ne eivät ole henkilökohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö aloittaja seksikkäitä vaatteita, kuten minihameita ja mustia sukkahousuja?
Mä käytän, enkä silti saa seksiä. Ja on siis hoikat, kauniit jalat. Uskokaa jo että on meitä naisia joista kukaan ei ole kiinnostunut. Mä voisin mennä breakdancaamaan bikineissä keskelle baaria ja kukaan ei edes muistaisi että oon ollut siellä. Olen näkymätön miehille, vaikken ole hissukka enkä seinäruusu. Osa meistä naisista on koko elämän tällaisia, mutta meidän olemassaolomme kielletään täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletko ap perheestä ja lapsista vai uskotko olevasi tyytyväinen hautaan saakka vaikket koskaan seurustelisi?
En oikein osaa sanoa. En ole kokonaan sulkenut pois parisuhteen ja lasten mahdollisuutta, mutta ei jotenkin tunnu ajankohtaiselta. Omassa ystäväpiirissä on vain yksi vauva, muut ovat lapsettomia ja suuri osa sinkkuja. Ehkä siksikään ei ole tullut painetta miettiä asiaa mitenkään kovin vakavasti. Pidän myös adoptiota ja sijaisvanhemmuutta ihan pätevinä vaihtoehtoina. Mutta uskoisin, että olisin ihan onnellinen myös kavereiden ja sisarusten lasten lässyttävänä tätinä, ilman omia lapsia.
Ap
Iik. Kai tiedät että hedelmällisyys on jo laskussa ja vauhti kiihtyy vain? 30v:nä on todellakin ajankohtaista alkaa miettimään parisuhde- ja perhejuttuja tosissaan. Parisuhteeseen ja isäksi kelpaava mies on harvoin se ensimmäinen joka tulee vastaan. On muuten aika yleistä että on naisklikkejä joista huomattava osa jää lapsettomaksi ja sitten taas niitä joista yksi aloittaa ja sitten on koko kööri jo maha pystyssä. Se, ettei oman piirisi kolmekymppiset pidä asiaa ajankohtaisena, ei tarkoita ettei juna etene koko ajan.
Olen ihan tietoinen hedelmällisyydestä ja iän vaikutuksesta siihen. Se ei poista sitä seikkaa, etten ole lähivuosina missään määrin valmis tai halukas saamaan jälkikasvua. Jos tämä tarkoittaa sitä, että lapset jäävät kokonaan saamatta, niin sitten on niin.
Ap
No, se on sitten niin kun sanot. Hyvä että itse tiedostat asian. Toki jos itsellä on pienintäkään mielenkiintoa jälkikasvuun kannattaa miettiä miksi et olisi "missään määrin valmis tai halukas"? Harva saa mitään merkkivaloa taivaalta. Usealla valinta on myös järkiperusteinen ja tunteen vahvistaa kun pääsee käsittelemään sukulaisten/tuttujen lapsia. Myös kun löytää sen rakkauden kohteen voi yllättäin ensimmäisiä ajatuksia olla että haluaa jälkikasvua tämän kanssa.
Ei sillä että sinua tuntisin ja haluaisin saarnata ja tuputtaa omaa maailmankuvaa. Tuntuu vain että et ole edes aloittanut jotain vaihetta elämässä, joka laukaisisi luonnollisen pesänrakennusvietin jne ja olet kuitenkin vahvasti päättänyt ettei se ole sinua varten. Kuin sanoisi ettei pidä mansikoista perustaen näkemyksensä muiden kuvauksiin ja valokuviin, eikä maista itse koskaan.
Yleensä leimautuu helposti joko nirsoksi tai mielisairaaksi jos on kaunis ja epäsuosittu. Sitten kun oman aikansa on sinkkuillut niin kukaan ei enää kiinnostu kun ajatellaan että sinkkunainen on outo.
Vierailija kirjoitti:
Hei, en jaksa lukea nyt koko ketjua, mutta voitaisiinko perustaa jonkinlainen chät-ryhmä meille nuoruuden ohittaneille neitsyt-naisille?
Discord-serveri "Vanhat Piiat":
Anonyymiä chattailua tekstimuodossa.
Discord-tunnukset on helppo luoda, tarvitsee vain sähköpostiosoitteen. Discordia voi käyttää verkkoselaimella tai puhelimeen ladattavalla sovelluksella.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä leimautuu helposti joko nirsoksi tai mielisairaaksi jos on kaunis ja epäsuosittu. Sitten kun oman aikansa on sinkkuillut niin kukaan ei enää kiinnostu kun ajatellaan että sinkkunainen on outo.
Juuri näin. Jos ei tiettyyn ikään (alle 25v) pääse deittailukuvioihin mukaan, on auttamatta outo eikä kukaan huoli enää että saisi edes sen ensimmäisen kokemuksen.
Mä tein lopulta sen päätöksen että valehtelin eräälle deitille että on ollut muitakin. Häneltä sitten sain seksiä pari kertaa, tosin se ei ollut millään tavalla hyvä kokemus. Mutta sitä ennen kun kerroin rehellisesti ettei ole kokemusta, kaikki miehet torjuivat ja katosivat takavasemmalle.
On ihan täyttä paskaa väittää että kaikki naiset saisivat seksiä koska vaan, ja että kaikki miehet innostuvat kokemattomasta naisesta. T. Kaunis melkein 4-kymppinen, ei enää neitsyt mutta silti edelleen kokematon.
Seksi kokemattomien kanssa väkinäistä eikä siitä nauti kumpikaan, joten ihme olisi jos sellaista joku haluaisikin.
Jos saisit taikasauvan, joka antaa sinulle jonkin yhden realistisen ominaisuuden tai taidon, mitä loihtisit itsellesi?
Ei siis mielenlukutaitoja tai lentokykyä tai mitään yliluonnollista.
Hmm, ehkä sitä seksiä ei kaipaa, jos ei ikinä ole moista kokeillut. Itse en kyllä osaisi olla ilman :D Mutta en tiedä sitten, jos olisin yhä neitsyt.
Hei, en jaksa lukea nyt koko ketjua, mutta voitaisiinko perustaa jonkinlainen chät-ryhmä meille nuoruuden ohittaneille neitsyt-naisille?