Kysy jotain 30v naispuoliselta neitsyeltä! Meitäkin on.
Olen viettänyt ehkä vähäsen liikaa aikaa internetin ihmeellisessä maailmassa, missä isot pojat kertovat, kuinka naiselle kuin naiselle ilmestyy miesehdokkaita ovista ja ikkunoista. Kokematon yli 30v nainen on suunnilleen taruolento näissä jutuissa. Ja jos meitä onkin, niin asutaan varmasti äidin kellarissa Ave Mariaa hoilaten tai ollaan jotenkin muuten hirveän poikkeavia ja ihmeellisiä. Itse kuitenkin koen olevani hyvinkin tavallinen tallukka. Päältä päin ei varmaankaan arvaisi, että läheisin kontakti miehen kanssa on ollut hiukan kiusaantunut halaaminen. Tiedän myös, etten ole lainkaan niin harvinainen kuin yhteiskunta ympärillä kuvittelee. Tästä ei vain puhuta, koska nainenhan on vähintäänkin epäonnistunut, jos ei edes pippeliä ole tarjottu.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä leimautuu helposti joko nirsoksi tai mielisairaaksi jos on kaunis ja epäsuosittu. Sitten kun oman aikansa on sinkkuillut niin kukaan ei enää kiinnostu kun ajatellaan että sinkkunainen on outo.
Mitä väärää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Seksi kokemattomien kanssa väkinäistä eikä siitä nauti kumpikaan, joten ihme olisi jos sellaista joku haluaisikin.
No noitahan on jonossa tuolla seksikumppanien määrästä jankkaavassa ketjussa. Itse en suosittele niitä miehiä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, meitä on. Mä pääsin pari kuukautta sitten neitsyydestä eroon. Olin 38v ja 11kk vanha. Yritystä oli 20 vuoden ajan. Nyt viimeinkin sain huonoa seksiä jonka jälkeen mies ilmoitti ettei ole sittenkään kiinnostunut. Että vau, olipa hieno kokemus. Tätäkö kannatti odottaa? Seksiä en siis oikeastaan vieläkään kokenut, vain sen miltä tuntuu 2 minuuttia lähetyssaarnaajaa (= ei miltään).
Harvalle ensimmäinen kerta on ihmeellinen, tai edes hyvä.
Dracula kirjoitti:
Jos saisit taikasauvan, joka antaa sinulle jonkin yhden realistisen ominaisuuden tai taidon, mitä loihtisit itsellesi?
Ei siis mielenlukutaitoja tai lentokykyä tai mitään yliluonnollista.
Tuli heti mieleen montakin taitoa. Ehkä voittajaksi valikoitui rytmitaju. Olen aika kömpelö liikkeissä, ja muistelen kauhulla kun zumba-villityksen aikaan menin sinne kaverin kanssa. Olisi pitänyt liikuttaa jalkoja ja käsiä eri suuntaan samaan aikaan. Ja sen piti olla helppoa! Tykkäisin myös, jos olisin parempi laittamaan ruokaa ja toisaalta jos makupaletti olisi laajempi. Alkaa ihan fyysisesti valua nenä, jos ruoka on vähänkin tulista. Ja viimeisenä haluaisin oppia _lausumaan_ vieraita kieliä. En tiedä, mikä siinäkin on. Osaan montaa kieltä kirjoittaa varsin sujuvasti, mutta puhuminen on ihme sössötystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet, sopiiko neitsyt ja skorpioni yhteen?
En kyllä osaa sanoa. Täytyisi konsultoida niitä kavereita, joilla on tarot-pakkoja ja noitakynttilöitä :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, meitä on. Mä pääsin pari kuukautta sitten neitsyydestä eroon. Olin 38v ja 11kk vanha. Yritystä oli 20 vuoden ajan. Nyt viimeinkin sain huonoa seksiä jonka jälkeen mies ilmoitti ettei ole sittenkään kiinnostunut. Että vau, olipa hieno kokemus. Tätäkö kannatti odottaa? Seksiä en siis oikeastaan vieläkään kokenut, vain sen miltä tuntuu 2 minuuttia lähetyssaarnaajaa (= ei miltään).
Harvalle ensimmäinen kerta on ihmeellinen, tai edes hyvä.
Tiedän. Minä kuitenkin tykkäsin miehestä aidosti ja siksi olisin mielelläni kokeillut seksiö hänen kanssaan monta kertaa. Vaikka seksi ei tuntunut miltään, ei se siis myöskään sattunut tms. Pettymyshän se aina on jos ihastus kertoo ettei enää kiinnosta. Olisin siis periaatteessa voinut jäädä ilman koko kokemusta ja olisin yhtä kolhua ehjempi. Mutta se nyt on jossittelua.
Mulla ei mitään kysyttävää varsinaisesti ole, mutta on pakkoa, että vaikutat AP varsin ihanalta ihmiseltä! Sellaiselta, jolla on sydän paikallaan ja sopivasti pilkettä silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä puhkaisin itse itseni ettei tarvi gynellä sitten hävetä kun sinne joutuu. Sen jälkeen en ole alapäähäni koskenut muuten kuin peseytyessä.
N37
Puhkaisit? Sullako oli jotain mikä piti puhkaista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mitään kysyttävää varsinaisesti ole, mutta on pakkoa, että vaikutat AP varsin ihanalta ihmiseltä! Sellaiselta, jolla on sydän paikallaan ja sopivasti pilkettä silmäkulmassa.
Täysin samaa mieltä, ja tykkään erityisesti asiallisesta kommentoinnista ja suhtautumisesta muiden kommentteihin.
Myös asenne aihetta kohtaan on todella kypsä ja hyvä.
Vaikutat ap mahtavalta tyypiltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, ja tykkään erityisesti asiallisesta kommentoinnista ja suhtautumisesta muiden kommentteihin.
Myös asenne aihetta kohtaan on todella kypsä ja hyvä.
Vaikutat ap mahtavalta tyypiltä!
Ja teillä on selvästi loistava maku ihmisten suhteen ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla diagnooseja?
Onhan niitä. Keskivaikea masennus, epätyypillinen syömishäiriö on varmaan niitä diagnooseja, joihin tässä viitattiin. Lisäksi on migreeni, jännitysniska ja allergia kaikkea söpöä ja pörröistä kohtaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä leimautuu helposti joko nirsoksi tai mielisairaaksi jos on kaunis ja epäsuosittu. Sitten kun oman aikansa on sinkkuillut niin kukaan ei enää kiinnostu kun ajatellaan että sinkkunainen on outo.
Ihan sama pätee meihin kokemattomiin miehiin. Tuntuu olevan täysin hyväksyttyä suhtautua epäluuloisesti kokemattomiin ja leimata heidät ties miksi. Välillä tuntuu että minkä tahansa rikoksenkin voi sovittaa ja saada anteeksi muttei kokemattomuutta. Sen takia sitä myös pidetään niin harvinaisena ja ainoastaan peräkammariin jumiutuneiden tai uskovaisten ongelmana, kun ei siitä sattuneesta syystä paljon huudella.
Huvittavaa kuinka tässäkin keskustelussa useampi kommentti tyylillä "turha valittaa, oma vika", vaikka aloittaja ei ole sanallaan valittanut tilanteestaan. Sen sijaan miesten vastaavissa jutuissa usein kyllä on se sävy, että maailma ja naiset ovat toimineet väärin heitä kohtaan, kun ei ole seksiä tuotu.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka tässäkin keskustelussa useampi kommentti tyylillä "turha valittaa, oma vika", vaikka aloittaja ei ole sanallaan valittanut tilanteestaan. Sen sijaan miesten vastaavissa jutuissa usein kyllä on se sävy, että maailma ja naiset ovat toimineet väärin heitä kohtaan, kun ei ole seksiä tuotu.
Niinpä. Aloittajahan teki aloituksen siksi, että oli huomannut, ettei aikuisia kokemattomia naisia suunnilleen uskota olevan olemassa, ei siksi, että valittaisi seksinpuutettaan.
Suuri osa aikuisista kokemattomista naisistahan on aika tyytyväisiä elämäänsä, enemmänkin kokevat säästyneensä paljolta kurjalta ja traumaattiselta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on ollut melko positiivinen ketju, miksi tässä nyt pitää väkisin tuoda tuo vastakkainasettelu miesten ja naisten välille? Tuo kommenttisi miehistä on juuri sitä leimaamista ja yleistämistä. Yleensä kokemattomiin naisiin tälläkin palstalla suhtaudutaan paljon suopeammin kuin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on ollut melko positiivinen ketju, miksi tässä nyt pitää väkisin tuoda tuo vastakkainasettelu miesten ja naisten välille? Tuo kommenttisi miehistä on juuri sitä leimaamista ja yleistämistä. Yleensä kokemattomiin naisiin tälläkin palstalla suhtaudutaan paljon suopeammin kuin miehiin.
Ne inhottavat kommentit tyyliin neitsyyden feikkaamisesta ja sairaalloisesta ylipainosta jne tähän ketjuun tulivat miehiltä. Aina kun tästä puhutaan niin juuri miehet alkavat suoltaa asiattomia kommentteja. Eikö tästä saisi mainita ettei vain tulisi miehille paha mieli? Sen vastakkainasettelun tänne toivat miehet itse.
Olen todella kyllästynyt siihen, että naisten pitäisi aina olla sallivia ja sovittelevia eikä missään tapauksessa tuomitsevia kun on kyse miesten huonosta käytöksestä. Siitä ei saisi puhua, ettei nyt vain _syyllistettäisi_ miehiä.
Ja ei, silloin kun on kyse oikeasti aikuisesta kokemattomasta naisesta niin häneen ei todellakaan suhtauduta suopeammin kuin jos olisi kyse miehestä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne inhottavat kommentit tyyliin neitsyyden feikkaamisesta ja sairaalloisesta ylipainosta jne tähän ketjuun tulivat miehiltä. Aina kun tästä puhutaan niin juuri miehet alkavat suoltaa asiattomia kommentteja. Eikö tästä saisi mainita ettei vain tulisi miehille paha mieli? Sen vastakkainasettelun tänne toivat miehet itse.
Olen todella kyllästynyt siihen, että naisten pitäisi aina olla sallivia ja sovittelevia eikä missään tapauksessa tuomitsevia kun on kyse miesten huonosta käytöksestä. Siitä ei saisi puhua, ettei nyt vain _syyllistettäisi_ miehiä.
Ja ei, silloin kun on kyse oikeasti aikuisesta kokemattomasta naisesta niin häneen ei todellakaan suhtauduta suopeammin kuin jos olisi kyse miehestä.
-eri
En minä ottanut kantaa miesten kommentteihin tässä ketjussa, osa niistä on typeriä, olen samaa mieltä siitä. Tässä ketjussa aloittajaa on kuitenkin pääsääntöisesti kohdeltu hyvin, mikä on minusta ilahduttavaa. Miehiin valitettavasti suhtaudutaan helpommin juuri sellaisina peräkammariin jumiutuneina luusereina. Tätä tekee sekä miehet että naiset. Naisten suhtautuminen kokemattomiin miehiin on usein paljon halveksuvampaa kuin naisiin. Minusta olisi tärkeää ymmärtää että kokemattomien joukossa niin miehissä kuin naisissa on ihan tavallisia ihmisiä, se kokemattomuus ei määrittele eikä sen saisi antaa määritellä koko ihmistä.
Mitä mieltä olet, sopiiko neitsyt ja skorpioni yhteen?