Kysy jotain 30v naispuoliselta neitsyeltä! Meitäkin on.
Olen viettänyt ehkä vähäsen liikaa aikaa internetin ihmeellisessä maailmassa, missä isot pojat kertovat, kuinka naiselle kuin naiselle ilmestyy miesehdokkaita ovista ja ikkunoista. Kokematon yli 30v nainen on suunnilleen taruolento näissä jutuissa. Ja jos meitä onkin, niin asutaan varmasti äidin kellarissa Ave Mariaa hoilaten tai ollaan jotenkin muuten hirveän poikkeavia ja ihmeellisiä. Itse kuitenkin koen olevani hyvinkin tavallinen tallukka. Päältä päin ei varmaankaan arvaisi, että läheisin kontakti miehen kanssa on ollut hiukan kiusaantunut halaaminen. Tiedän myös, etten ole lainkaan niin harvinainen kuin yhteiskunta ympärillä kuvittelee. Tästä ei vain puhuta, koska nainenhan on vähintäänkin epäonnistunut, jos ei edes pippeliä ole tarjottu.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla uskonnollinen perhetausta?
Ei lainkaan. Kuuluttiin kyllä kirkkoon, mutta siellä käytiin häissä, hautajaisissa ja rippijuhlissa. Olen käynyt rippikoulun ja minulla on yksi kummilapsi. Sittemmin olen kyllä itse eronnut kirkosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko mennä neitsyenä hautaan vai aiotteko tehdä asian suhteen jotain?
99% naisista kuitenkin saa seksiseuraa ns sormia napsauttamalla. Yksi kuva Tinderin ja voitte valita mieleisenne miehen...
Osaatteko edes kuvitella miten vaikeaa seksin saaminen on sinkkumiehille?
-kokematon m44
Olet kyllä uskomattoman tyhmä. Tinderistä tai ihan mistä tahansa muualta voi valita vain siitä joukosta, joka siellä on ja senkin joukon sisältä vain niistä jotka ovat itsestä kiinnostuneita. Se, onko siellä itselle _mieleistä_ kumppaniehdokasta taas on täysin eri asia. Edelleenkään suurin osa naisista ei halua mitä tahansa kenen kanssa tahansa ja vaikka sinulle selvästi riittää, että saat jonkun hetkeksi sänkyysi, kaikille se ei riitä. Parisuhteen saaminen on täysin eri asia kuin seksin saaminen, ja monet naiset haluavat seksiä vain parisuhteessa.
Ja en ole aloittaja, mutta ärsyttää tämä sama äärimmäisen typerä jankkaus jota teiltä miehiltä tulee jokaiseen vähänkään aihetta sivuavaan ketjuun.
Jos sadoista tarjokkaista esim. tinderissä ei yksikään naiselle kelpaa, niin mistä se kertoo? Miehenä olisin ikionnellinen, jos pääsisin valitsemaan puolisokandidaattia noin isosta halukkaiden joukosta.
Minulla on ollut nettideitti-ilmoitus, enkä todellakaan saanut viestejä sadoilta miehiltä, en lähellekään. Jos ei ole todella nuori, niin harvemmin niitä satoja tulee. Kaikki eivät myöskään halua Tinderiin, ja sen perusteella mitä olen siitä kuullut niin siellä on todella paljon sellaisia miehiä joitka aiheuttavat naisille vain ongelmia. Miesten tuntuu olevan todella vaikea käsittää, että naisen kannattaa jo oman turvallisuutensa vuoksi olla varovainen siitä, millaista tyyppiä lähtee tapaamaan.
Ja Tinder on suureksi osaksi seksiseuran tai jonkinlaisten kevytsuhteiden hakupaikka. Jos nainen haluaa parisuhteen, niin mitä ihmeen iloa hänelle on siitä, että Tinderistä löytyy vaikka satojakin tarjokkaita yhdeksi illaksi seksiin?
Kai sinne tinderiin voi kirjoittaa että etsii vakavaa suhdetta. Ja ei varmaan ole pakko tarjota itseään heti ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinne tinderiin voi kirjoittaa että etsii vakavaa suhdetta. Ja ei varmaan ole pakko tarjota itseään heti ensitapaamisella.
Jos nyt ap:ta vahingossakaan sattuisi kiinnostamaan, niin ehkä jokin happypancake tai muu sovellus voisi olla parempi kuin Tinder. Mitä ilmeisimmin miehet tinskussa sikailevat aika lailla. Naisseuraa naisena on mukavampi etsiä.
N42, joka tuntee paljon sinkkunaisia
Vierailija kirjoitti:
Millaisia unelmia sinulla on?
No tällä hetkellä säästän oman asunnon ostamiseen. Haluaisin tehdä kivoja juttuja kavereiden kanssa. Kiertää vaikka Suomea roadtripillä. Nyt koronan aikana näkeminen ollut vähissä, koska monen kanssa asutaan eri kaupungeissa. Sellainen kiva, vakaa elämä on jo, ja tästä tykkään :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tyhmiä kysyä? Lähestyvätkö miehet ja ylipäätään ihmiset teitä ja ottavatko kontaktia? Vai onko sellainen näkymätön olo? Vai tökkäävätkö mahdolliset suhteet siinä vaiheessa, kun pitäisi löytyä kipinää ja kolahdusta?
Tämä on hyvin kaksijakoinen asia, nyt kun mietin. Toisaalta olen juuri se tyyppi, jolta kysyisit ohjeita eksyessäsi tai jonka kimppuun feissarit hyökkäävät kymmenien metrien päästä. Monet sanovat minun vaikuttavan helposti lähestyttävältä. Mutta ei kyllä romanttisessa mielessä lähestytä. Tai no, vuonna 2010 joku pysäytti ja pyysi yllättäen kahville. Ja heti perään 2014 joku ulkomaalainen tuli bussissa istumaan viereen. Mutta se siinä aika lailla :D Ei ole mitään suhteentyngän tapaistakaan ollut siis.
Ap
Kiitos kovasti tästä mielenkiintoisesta pohdinnasta. Itse olen myös tuollainen ”kiltin näköinen” feissari- ja turistimagneetti, mutta lisäksi niitä enemmän ja vähemmän romanttisia aloitteita on kyllä tullut laidasta laitaan. Ja lisäksi outo, introvertti burgeri, luulisi senkin häiritsevän, mutta ei näköjään, kun tuota parisuhdehistoriaa kuitenkin on. Nämä ovat kyllä jänniä. Kiitos vielä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että se väittämä menee pikemminkin niin, ettei vasten tahtoaan seksittömiä/neitsyitä heteronaisia ole olemassa (jos siis naisella on kyky ja mahdollisuus harrastaa seksiä, eikä ole vaikka liikuntakyvytön/naisille suunnatussa vankilassa tms.). Sen sijaan tällaisia miehiä on hyvin paljon.
Olet väärässä.
Minä olen vastoin tahtoani hetero neitsytnainen. Olen vastenmielinen miesten mielestä, siksi en saa seksiä.
Noh, eipä tähän voi muuta sanoa kuin if you keep doing what you’re doing, you keep getting what you’re getting. Valitettavasti vika ei ole maailmassa ja kaikissa muissa, se on sinussa. Jos et saa huomiota, joko teet jotakin väärin tai sitten et tee mitään lainkaan.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin tavata tällaisen neitsytnaisen? Mies
Meitä liikkuu yllättävän paljon vapaina Suomen kaduilla. Mutta ei sitä päältä näy. Plus ainakin henkilökohtaisesti pitäisin hyvin ällönä, jos mies nimenomaan havittelisi neitsyitä seurakseen.
Ap
Vaikutit iha kivalta, kunnes menit möläyttää tuon. Mikä siinä on siust ällöä, jos itseään sille oikealle säästänyt mies odottaa samaa naiselta?
No joo. Tilanteessa, jossa mies itsekin jotenkin säästelee itseään ja hakee samanlaista kumppania, niin ei se ole kai varsinaisesti ällöä. Silloin vain arvomaailma on niin erilainen, että itseäni ei kiinnosta, mutta omanlaisia löytyy varmasti. Ällönä pidän neitsyydestä fetissin tehneitä saalistajia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vastoin tahtoani hetero neitsytnainen. Olen vastenmielinen miesten mielestä, siksi en saa seksiä.
Miksi ajattelet että olet vastenmielinen? Onko ylipainoa? Aika moneen asiaan ulkonäössä voi vaikuttaa.
Käyttääkö aloittaja seksikkäitä vaatteita, kuten minihameita ja mustia sukkahousuja?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö aloittaja seksikkäitä vaatteita, kuten minihameita ja mustia sukkahousuja?
En. Vaatteissa täytyy pystyä liikkumaan ulkona useampi kilometri ilman että palelee. Viime aikoina mun suosikkeja on olleet uskomattoman rumat ja tukevat nastalenkkarit <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia unelmia sinulla on?
No tällä hetkellä säästän oman asunnon ostamiseen. Haluaisin tehdä kivoja juttuja kavereiden kanssa. Kiertää vaikka Suomea roadtripillä. Nyt koronan aikana näkeminen ollut vähissä, koska monen kanssa asutaan eri kaupungeissa. Sellainen kiva, vakaa elämä on jo, ja tästä tykkään :)
Ap
Itselläni on sama tilanne, että säästän omaan asuntoon ja varsinaisesti ei ole tarvetta parisuhteelle ja kliseisesti odotan sitä oikeaa. Tällä hetkellä on harrastuksia yms ja tapaan uusia ihmisiä säännöllisesti. Seksiä harrastin ekaa kertaa viime vuonna kolmen eri henkilön kanssa ja niistä opin sen, että vaikka seksi on hyvää, mut ei ole kemiaa niin sitä seksiä ei tee mieli. Sekä sen, että paras tilanne ois juurikin se hyvä parisuhde, jossa on seksiä ja samoja tulevaisuuden odotuksia.
Mielenkiinnolla odotan mitä tässä nyt tulee seuraavien vuosien aikana tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla tunnustan, että laitan vessapaperirullan väärin päin telineeseen.
Ap
Tähän asti ap kuulosti mielenkiintoiselta ja normaalilta naiselta, mutta nyt mentiin liian pitkälle.
Aivan liian pitkälle.
Mikä tämän keskusteluketjun tarkoitus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla tunnustan, että laitan vessapaperirullan väärin päin telineeseen.
Ap
Tähän asti ap kuulosti mielenkiintoiselta ja normaalilta naiselta, mutta nyt mentiin liian pitkälle.
Aivan liian pitkälle.
😅
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän keskusteluketjun tarkoitus on?
Osoittaa, ettei 30+ kokematon nainen ole lainkaan niin harvinainen kuin helposti oletetaan. Varsinkin netissä yli kolmekymppiset neitsyet oletetaan heti miehiksi, ja erityisesti miesten on vaikea ymmärtää, että naisiakin on vaikka ja kuinka neitsyinä. Ja toisaalta myös kertoa, ettei tarvitse olla syrjäytynyt, lähiräkälässä viihtyvä erakko, jos on kolmekymppinen neitsyt. Vaan että me ollaan ihan normaaleita ihmisiä.
Ap
Alaspeukkua yllä olevaan vaan satelee.. perustelkaa edes kantanne. Vaan mistäpä te mitään tietäisitte miesten mielenmaailmasta.