Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahassoo, tällainen perjantai vapaaehtoisesti lapsettomalla:

Vierailija
12.01.2024 |

Aamulla yrityksen pyörittämistä muutama tunti, sitten kuntosalille ja takaisin kotiin opiskelemaan kolmatta tutkintoa. Nyt miehen kanssa saunaottu, seuraavaksi leffa, sänkyyn ja sitten nukkumaan.

Miten siellä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Elämä! Ja sitä miestäkään ei tarvitse. Ihan turha riesa. 😊

Vierailija
2/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin pari tuntia töissä, sitten lähdin ihanan ystävän kanssa pitkälle lounaalle.

Kun tulin sieltä vähän siivoilin taloamme ja mieheni tultua töistä grillasimme kodassamme toista tuntia. Soitin myös lapselleni kanssa ja suunnittelimme 70 v -juhliamme ( Hän täyttää 25, minä 45).

vai oliko kysymys vain veloille ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt, ja ehti katsomaan jääkiekkoakin iltasella

Vierailija
4/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samalla lailla täällä kun lapset on jo aikuisia. Tosin tutkinnot on jo opiskeltu.

Vierailija
5/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut lapsia ja opiskellut neljä tutkintoa. Käyn myös töissä ja treenaan ja nyt rentoudun herkuttelemalla ja lukemalla hupsuja netistä. Jäin ihmettelenään sitä että ajatteleeko ap kaikkien vanhempien olevan matalasti koulutettuja vai haluaako vain korostaa olevansa itse hidas opiskelemaan? Mukavaa illanjatkoa kaikille joka tapauksessa!

Vierailija
6/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut lapsia ja opiskellut neljä tutkintoa. Käyn myös töissä ja treenaan ja nyt rentoudun herkuttelemalla ja lukemalla hupsuja netistä. Jäin ihmettelenään sitä että ajatteleeko ap kaikkien vanhempien olevan matalasti koulutettuja vai haluaako vain korostaa olevansa itse hidas opiskelemaan? Mukavaa illanjatkoa kaikille joka tapauksessa!

klassinen one upper

Vierailija
7/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ja yllätyksetöntä. Harmaata.

Vierailija
8/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TkT + KTM täällä, lapset nyt nukkumassa, ja sitten teen pari piirrustusta vielä valmiiksi, sitten itsekin nukkumaan. Päivä meni töiden parissa, ja sitten salilla kipaisin 

Vierailija
9/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu ja minä rötväilen soffalla odottamassa miestä reissusta. Pönttöuunissa rätisee puut ja minttutee on juuri sopivan lämmintä.

Elämä on ihanaa <3

Vierailija
10/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut loukata ketään, en arvannut tosiaan että joku voi tuostakin mielen pahoittaa. Halusin tosiaan vain korostaa olevani hidas opiskelemaan. Oikein hienosti, neljä tutkintoa. Parempi kuin kolme. Tai siis kaksi tällä hetkellä.

En ole muuten koskaan tavannut korkeasti koulutettua vanhempaa. Oletko sinä muka? Mahdotonta.

Ovatko hupsut luvut itsesi kirjoittamia?

Vierailija
11/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myös seksiä jonkun hauskan komistuksen kanssa? 😳

Tietenkin, puolisoni. Ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
12/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monella lapset jo muuttaneet kotoa niin tulevat sitten tänne hakemaan tarkoitusta itselleen, vaikkei mitään heiltä taaskaan kysytty.

Vierailija
13/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoro loppui, juuri palasin kotiin. Vaimo tulee iltavuorosta tunnin sisään, lämmitän takkaa. Tänään voi valvoa vähän myöhempään. Pennut tulevat kotiin huomenna, kun pääsivät mummolaan yöksi suoraan koulusta. Pääsen antamaan heille tuliaisia terv. liikennelentäjä

Vierailija
14/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kummempaa, aamulla vein äitini verikokeisiin ja syötiin aamupala hänen luona. Auton kävin katsastamassa ja sitten kotiin nukkumaan muutamaksi tunniksi. Iltapäivällä tein ison kattilallisen kaalipataa ja kävin illalla viihdyttämässä sisareni kolme pientä lasta. Sauna lämpiämässä tällä hetkellä.

Kotona puoliso ja kissa, ei lapsia eikä tule.

Vierailija
15/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kummempaa, aamulla vein äitini verikokeisiin ja syötiin aamupala hänen luona. Auton kävin katsastamassa ja sitten kotiin nukkumaan muutamaksi tunniksi. Iltapäivällä tein ison kattilallisen kaalipataa ja kävin illalla viihdyttämässä sisareni kolme pientä lasta. Sauna lämpiämässä tällä hetkellä.

No, työttömällä voisi olla hankalasti varaa ne lapset ruokkia ja vaatettaa, isomman asunnonkin tarvitsisi. Joten ymmärrettäväähän tuo on.

Vierailija
16/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa mainitaan velan perjantai. Tänne ovat vastanneet vain äärimmäisen korkeasti koulutetut, lukutaidottomat eläkeläismummot. Lastentekoko ei tyhmennä? 

Vierailija
17/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa mainitaan velan perjantai. Tänne ovat vastanneet vain äärimmäisen korkeasti koulutetut, lukutaidottomat eläkeläismummot. Lastentekoko ei tyhmennä? 

Niin, minä kysyin heti oliko kysymys veloille ( sellaista ei kysymyksessä mainittu ). Kukaan ei vaivautunut vastaamaan.

Vierailija
18/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, työttömällä voisi olla hankalasti varaa ne lapset ruokkia ja vaatettaa, isomman asunnonkin tarvitsisi. Joten ymmärrettäväähän tuo on.

Ei kukaan suakaan pakottanut lisääntymään, vai mistä oot noin katkera? 

Toivottavasti lapsesi säästyivät hirveiltä sanoiltasi ja kylmyydeltäsi. Kaikille ei vain vanhemmuus sovi, silti juuri ne tuottaa jälkikasvua.

Vierailija
19/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa väitin olevani työtön? Miksi edes oletit että olen? Asuntoni on 110 m2 + 40m2 autotalli ja tontti 1300 m2, tilaa kyllä on ihan riittävästi meille. 

Vierailija
20/42 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukävely lasten mennessä kouluun, viikonlopun kauppaostokset ja muuta asioiden hoitoa. Lapset kotiin syömään ja sitten isälleen kuten joka viikonloppu. Noutoruokaa, jakso hyvää tv-sarjaa, lukemista, musiikkia, kotijumppa ja suihku, lepoa, omissa aikatauluissa sunnuntaihin asti. Treffit miesystävän kanssa ensi viikolla. Win-win kokonaisuus :)

Neljännen tutkinnon opiskelin vuosi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi