Kysy jotain 30v naispuoliselta neitsyeltä! Meitäkin on.
Olen viettänyt ehkä vähäsen liikaa aikaa internetin ihmeellisessä maailmassa, missä isot pojat kertovat, kuinka naiselle kuin naiselle ilmestyy miesehdokkaita ovista ja ikkunoista. Kokematon yli 30v nainen on suunnilleen taruolento näissä jutuissa. Ja jos meitä onkin, niin asutaan varmasti äidin kellarissa Ave Mariaa hoilaten tai ollaan jotenkin muuten hirveän poikkeavia ja ihmeellisiä. Itse kuitenkin koen olevani hyvinkin tavallinen tallukka. Päältä päin ei varmaankaan arvaisi, että läheisin kontakti miehen kanssa on ollut hiukan kiusaantunut halaaminen. Tiedän myös, etten ole lainkaan niin harvinainen kuin yhteiskunta ympärillä kuvittelee. Tästä ei vain puhuta, koska nainenhan on vähintäänkin epäonnistunut, jos ei edes pippeliä ole tarjottu.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Hillo vai mantelimassa?
Olen huvittavissa asioissa nirso, ja niin myös tässä: ei kumpikaan. Tykkään pullasta ilman mitään täytteitä ja runsaalla raesokerilla. Ja samalla tunnustan, että laitan vessapaperirullan väärin päin telineeseen. Että ei kai se mikään ihme ole tämä ikisinkkuus toisaalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamalla paratiisiin kirjoitti:
Omapa on valintasi. Tutkimusten mukaan noin 10% ihmisistä menee hautaan neitsyys/poikuus tallella. Et siis ole mikään uniikki lumihiutale.
Ei se ole mitään pihtaamista, jos ei halua harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa.
Se on kranttuilua. Älä sitten valita kokemattomuuttasi.
Eihän hän ole kai valittanutkaan mitään?
Eri
Koetko jääneesi jostain paitsi seksuaalisen kokemattomuusi vuoksi vai oletko tyytyväinen tähänastiseen elämääsi? :)
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko mennä neitsyenä hautaan vai aiotteko tehdä asian suhteen jotain?
99% naisista kuitenkin saa seksiseuraa ns sormia napsauttamalla. Yksi kuva Tinderin ja voitte valita mieleisenne miehen...
Osaatteko edes kuvitella miten vaikeaa seksin saaminen on sinkkumiehille?
-kokematon m44
Itse olisin kokemattoman miehe kanssa jo pelkästään kokemattomuuden takia jos on jollain lailla viehättävä omaan silmään..
No, minä olen 38- vuotias nainen, enkä ole ollut yhdynnässä vieläkään. Yhden miehen kanssa oli seurusteluntynkää, ja harrastettiin muutamia kertoja suuseksiä. Se oli lähinnä vaivaannuttavaa, en tullut koska mies oli väärä ja myöskään hän osannut ottaa ohjeita vastaan siitä, mikä olisi saanut minut luultavasti tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
James Randi tarjoaa miljoona dollaria sille, joka valvotuissa olosuhteissa todistaa paranormaaleja kykyjä. Riittää että AP käy tuolla kääntymässä niin palkkio on taattu. 30v neitsyt nainen on yhtä uskomaton väite kuin esim lumimies tai yksisarvinen...
https://en.wikipedia.org/wiki/One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge
Tässä huomaa miten netin kuplautuminen muokkaa ihmisten maailmankuvaa. Itselleni naisena on täysin itsestäänselvää, että vanhoja neitsyitä on paljonkin, tunnen itsekin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Saako tyhmiä kysyä? Lähestyvätkö miehet ja ylipäätään ihmiset teitä ja ottavatko kontaktia? Vai onko sellainen näkymätön olo? Vai tökkäävätkö mahdolliset suhteet siinä vaiheessa, kun pitäisi löytyä kipinää ja kolahdusta?
Tämä on hyvin kaksijakoinen asia, nyt kun mietin. Toisaalta olen juuri se tyyppi, jolta kysyisit ohjeita eksyessäsi tai jonka kimppuun feissarit hyökkäävät kymmenien metrien päästä. Monet sanovat minun vaikuttavan helposti lähestyttävältä. Mutta ei kyllä romanttisessa mielessä lähestytä. Tai no, vuonna 2010 joku pysäytti ja pyysi yllättäen kahville. Ja heti perään 2014 joku ulkomaalainen tuli bussissa istumaan viereen. Mutta se siinä aika lailla :D Ei ole mitään suhteentyngän tapaistakaan ollut siis.
Ap
Minun tekee pahaa lukea monista palstan ketjuista ikävään sävyyn kirjoitettuja juttuja naisten alapään tiukkuudesta tai löysyydestä. Oletko lukenut näitä ketjuja ja miten sinä koet ne?
Uskon että se väittämä menee pikemminkin niin, ettei vasten tahtoaan seksittömiä/neitsyitä heteronaisia ole olemassa (jos siis naisella on kyky ja mahdollisuus harrastaa seksiä, eikä ole vaikka liikuntakyvytön/naisille suunnatussa vankilassa tms.). Sen sijaan tällaisia miehiä on hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko mennä neitsyenä hautaan vai aiotteko tehdä asian suhteen jotain?
99% naisista kuitenkin saa seksiseuraa ns sormia napsauttamalla. Yksi kuva Tinderin ja voitte valita mieleisenne miehen...
Osaatteko edes kuvitella miten vaikeaa seksin saaminen on sinkkumiehille?
-kokematon m44
Ei ole mitään painetta tehdä asialle mitään. Seksi minään suorituksena tai rastitettavana tehtävänä ei kiinnosta. Ei ole kiinnostusta olla jollekin kasvuhormoneita käyttäneen runkkusukan roolissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko harrastaa seksiä vai odotatko sitä "oikeaa"? Jos haluaisit, niin miksi et harrasta?
En usko mihinkään yhteen oikeaan sielunkumppaniin, jota varten pitäisi pysytellä puhtaana impenä tai jotain vastaavaa. Jos vastaan tulee mies, jonka kanssa synkkaa, olo on arvostettu ja turvallinen ja tekee mieli pudottaa pöksyt, niin sitten teen niin. Tähän mennessä ei olla oltu lähelläkään sitä pistettä.
Ap
Joihinkin naisiin vain ei tunne mitään vetoa. Ei, vaikka kasvojen iho olisi hyvä ja vartalo sopusuhtainen. Usein tällaiset on hiljaisia hissukoita, täysin ilmeettömiä ja eleettömiä nuoria naisihmisiä. Sellaisia harmaita seinäruusuja joiden kanssa jutellessa olo on lähinnä vaivautunut eikä jutun juurta tunnu löytyvän.
Parinvalinta perustuu biologiaan. Energiset, aktiiviset, menevät, muodokkaat(älä lue tätä väärin) naiset houkuttelee vaan niin paljon enemmän (vaikka järki sanookin ettei sellainen välttämättä ole parasta vaimoainesta).
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen neitsyt jos on harrastanut vain suuseksiä?
Olen miettinyt tätä! Periaatteessa voisi ajatella että joo, jos ajattelee, että jossain vaiheessa aikoo edetä yhdyntään miehen kanssa. Mutta sitten taas ei, koska lesbot ovat voineet panna menemään tuhansia kertoja ilman yhtäkään penistä yhtään missään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koetko jääneesi jostain paitsi seksuaalisen kokemattomuusi vuoksi vai oletko tyytyväinen tähänastiseen elämääsi? :)
Ei ole mitään isoja paitsi jäämisen kokemuksia. Olen ihan tyytyväinen :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen neitsyt jos on harrastanut vain suuseksiä?
Teknisesti kyllä, mutta ei muuten. Tuskin tuollaisia tapauksia on edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minun tekee pahaa lukea monista palstan ketjuista ikävään sävyyn kirjoitettuja juttuja naisten alapään tiukkuudesta tai löysyydestä. Oletko lukenut näitä ketjuja ja miten sinä koet ne?
En hirveän aktiivisesti lue, mutta pidän aika hölmöinä. Luulen että sinne kirjoittelevat haluavat vain jollain tavalla loukata naisia ja saada aikaan epävarmuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin naisiin vain ei tunne mitään vetoa. Ei, vaikka kasvojen iho olisi hyvä ja vartalo sopusuhtainen. Usein tällaiset on hiljaisia hissukoita, täysin ilmeettömiä ja eleettömiä nuoria naisihmisiä. Sellaisia harmaita seinäruusuja joiden kanssa jutellessa olo on lähinnä vaivautunut eikä jutun juurta tunnu löytyvän.
Parinvalinta perustuu biologiaan. Energiset, aktiiviset, menevät, muodokkaat(älä lue tätä väärin) naiset houkuttelee vaan niin paljon enemmän (vaikka järki sanookin ettei sellainen välttämättä ole parasta vaimoainesta).
Noinhan se menee tosiaan menee - naisilla miestenkin kanssa. Luulen, että monien "kilttimiesten" vai miksikä heitä nyt haluaakaan kutsua, ongelma on juuri tämä. Periaatteessa ulkonäössä ja muussa ei välttämättä ole vikaa, mutta ihminen sulautuu olemuksellaan tapettiin ja on kommunikaatiotaidoiltaan köyhä. Sitten tulee vastapuolelle juuri tuo vaivautunut olo, että joku tässä nyt ei natsaa...
Vierailija kirjoitti:
Uskon että se väittämä menee pikemminkin niin, ettei vasten tahtoaan seksittömiä/neitsyitä heteronaisia ole olemassa (jos siis naisella on kyky ja mahdollisuus harrastaa seksiä, eikä ole vaikka liikuntakyvytön/naisille suunnatussa vankilassa tms.). Sen sijaan tällaisia miehiä on hyvin paljon.
Edelleenkin se menee niin, että vaikka sinulle kelpaisi mikä tahansa kenen tahansa kanssa, niin naiselle ei yleensä kelpaa. Jos nainen esimerkiksi haluaa seksiä vain vakavassa parisuhteessa, eikä sopivaa kumppania ole löytynyt, niin silloin hän on ilman seksiä vaikka olisi seksihaluja paljonkin.
Miksi joillekin miehille on niin mahdotonta uskoa, että naisten seksuaalisuus on hyvin erilaista kuin miesten?
Onko sinulla uskonnollinen perhetausta?
Olet kyllä uskomattoman tyhmä. Tinderistä tai ihan mistä tahansa muualta voi valita vain siitä joukosta, joka siellä on ja senkin joukon sisältä vain niistä jotka ovat itsestä kiinnostuneita. Se, onko siellä itselle _mieleistä_ kumppaniehdokasta taas on täysin eri asia. Edelleenkään suurin osa naisista ei halua mitä tahansa kenen kanssa tahansa ja vaikka sinulle selvästi riittää, että saat jonkun hetkeksi sänkyysi, kaikille se ei riitä. Parisuhteen saaminen on täysin eri asia kuin seksin saaminen, ja monet naiset haluavat seksiä vain parisuhteessa.
Ja en ole aloittaja, mutta ärsyttää tämä sama äärimmäisen typerä jankkaus jota teiltä miehiltä tulee jokaiseen vähänkään aihetta sivuavaan ketjuun.