Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain 30v naispuoliselta neitsyeltä! Meitäkin on.

Vierailija
27.02.2021 |

Olen viettänyt ehkä vähäsen liikaa aikaa internetin ihmeellisessä maailmassa, missä isot pojat kertovat, kuinka naiselle kuin naiselle ilmestyy miesehdokkaita ovista ja ikkunoista. Kokematon yli 30v nainen on suunnilleen taruolento näissä jutuissa. Ja jos meitä onkin, niin asutaan varmasti äidin kellarissa Ave Mariaa hoilaten tai ollaan jotenkin muuten hirveän poikkeavia ja ihmeellisiä. Itse kuitenkin koen olevani hyvinkin tavallinen tallukka. Päältä päin ei varmaankaan arvaisi, että läheisin kontakti miehen kanssa on ollut hiukan kiusaantunut halaaminen. Tiedän myös, etten ole lainkaan niin harvinainen kuin yhteiskunta ympärillä kuvittelee. Tästä ei vain puhuta, koska nainenhan on vähintäänkin epäonnistunut, jos ei edes pippeliä ole tarjottu.

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sitä mieltä, että kenenkään kokemattomuus tai kokeneisuus seksin saralla ei saa olla asia, joka määrää ihmisen arvon. Ketään ei pidä arvottaa sen mukaan onko joku neitsyt, vähän kokenut, kohtalaisesti kokenut vai paljon kokenut. Mitä sinä ajattelet tästä?

Vierailija
22/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhkaisin itse itseni ettei tarvi gynellä sitten hävetä kun sinne joutuu. Sen jälkeen en ole alapäähäni koskenut muuten kuin peseytyessä.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sinulla ei ole sitä tinderprofiilia? Ja mikset ole käynyt baareissa?

Kammoan ajatusta siitä, että pitäisi muutaman kuvan ja bion perusteella pyyhkiä ihmisiä johonkin suuntaan. Lisäksi en tykkää yhteen tinder-deittailuun liittyvistä useamman ihmisen kanssa jutellusta ja treffailusta, ihmisten kertakäyttöisyydestä. Plus en halua, että omaa profiilia lähdettäisiin screenshotteina levittelemään mihinkään.

Baareissa en käy, koska en tykkää olla humalassa ja pidän humalaisia (erityisesti miehiä) varsin pelottavina.

Ap

Harrastatko itsetyydytystä vai oletko ihan kuiviltaan?

Aika lailla kuiviltaan.

Ap

Vierailija
24/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on valintasi. Tutkimusten mukaan noin 10% ihmisistä menee hautaan neitsyys/poikuus tallella. Et siis ole mikään uniikki lumihiutale.

Vierailija
25/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillo vai mantelimassa?

Vierailija
26/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon

T:37v neitsyt nainen joka ei ole koskaan edes suudellut.

Samat setit mutta mies, poikamies. Viimeisin suukko 16.2.1999, samoin halaus silloin. Ei kummempia, ei seurusteluja tahi mitään liittoja. Aseksuaali tai homo en kuitenkaan ole

Vierailija
27/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tyhmiä kysyä? Lähestyvätkö miehet ja ylipäätään ihmiset teitä ja ottavatko kontaktia? Vai onko sellainen näkymätön olo? Vai tökkäävätkö mahdolliset suhteet siinä vaiheessa, kun pitäisi löytyä kipinää ja kolahdusta?

Vierailija
28/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullisia kommentteja. "Onko sinulla ystäviä" jne. Näinkin vähän aikaa käynnissä ollut keskustelu osoittaa, että aloittaja on oikeassa siinä, että aikuista (oikeasti aikuista, ei 20v. "aikuista") seksuaalisesti kokematonta naista pidetään jollain lailla poikkeavana ja surkuteltavana tapauksena. Eipä ihme, että tästä ei uskalleta puhua.

Vierailija
29/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ystäviä?

On, todella hyviä ystäviä. Suurimman osan olen tuntenut yli 10 vuotta, parhaan ystäväni jo 18 vuotta. Seitsemän läheistä ystävää ja aika liuta etäisempiä tuttavia.

Ap

Vierailija
30/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaamalla paratiisiin kirjoitti:

Omapa on valintasi. Tutkimusten mukaan noin 10% ihmisistä menee hautaan neitsyys/poikuus tallella. Et siis ole mikään uniikki lumihiutale.

Ei se ole mitään pihtaamista, jos ei halua harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa.

Vierailija
31/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei itseäsi häiritse niin kaikki on OK. Seksi on yliarvostettua, en vaan ymmärrä mikä siinä ihmisiä kiehtoo.

Vierailija
32/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kokematon oeln ja samanikäinen mies. En harrasta yi-juttuja enkä maksullisia enkä seurustelua, sellaisella tavalla kuin  e nykyisin ymmärretään. Avioliittoon jos johonni mutta ei sekään kyllä houkuta

Vierailija
33/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko harrastaa seksiä vai odotatko sitä "oikeaa"? Jos haluaisit, niin miksi et harrasta?

Vierailija
34/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Mitä harrastat? :o

Käyn salilla. Ennen koronaa kävin myös mummojen seassa vesijumpassa ja vesijuoksemassa. Se pitää kumman nöyränä, kun vieressä Marja-Riitta 73v nostaa jalkaa huomattavasti korkealle kuin minä. Lisäksi harjoittelen kielia Duolingolla ja pelaan kännykällä sudokuja tms ihan liikaa. Kuuntelen true crime -podcasteja.

Ap

Vierailija
35/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaamalla paratiisiin kirjoitti:

Ei se ole mitään pihtaamista, jos ei halua harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa.

Se on kranttuilua. Älä sitten valita kokemattomuuttasi.

Vierailija
36/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sitä mieltä, että kenenkään kokemattomuus tai kokeneisuus seksin saralla ei saa olla asia, joka määrää ihmisen arvon. Ketään ei pidä arvottaa sen mukaan onko joku neitsyt, vähän kokenut, kohtalaisesti kokenut vai paljon kokenut. Mitä sinä ajattelet tästä?

Hyvin samaa mieltä! Niin yksittäinen asia ihmisessä, ja sen perusteella tehdään ihan ihme oletuksia ihmisen persoonasta laajemmin.

Ap

Vierailija
37/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko mennä neitsyenä hautaan vai aiotteko tehdä asian suhteen jotain?

99% naisista kuitenkin saa seksiseuraa ns sormia napsauttamalla. Yksi kuva Tinderin ja voitte valita mieleisenne miehen...

Osaatteko edes kuvitella miten vaikeaa seksin saaminen on sinkkumiehille?

-kokematon m44

Vai niin. Olen 30 kg ylipainoinen nainen ja yksi kiinnostunut löytyi Tinderissä - 137 kg "vaatimattoman" näköinen mies. 

Vierailija
38/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen neitsyt jos on harrastanut vain suuseksiä?

Vierailija
39/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko harrastaa seksiä vai odotatko sitä "oikeaa"? Jos haluaisit, niin miksi et harrasta?

Seksi ilman yhdyntääkin on ihan jees. Jopa niin että molemmilla on vaatteet päällään. Alastonhdyntä on kaikesta seksistä ehkä vain prosentin suuruinen osuus

Vierailija
40/162 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puhkaisin itse itseni ettei tarvi gynellä sitten hävetä kun sinne joutuu. Sen jälkeen en ole alapäähäni koskenut muuten kuin peseytyessä.

N37

Fun fact: Mun potilastietoihin on ikuistettu merkintä "virgo 29v". Ei se mitenkään hävetä, mutta huvittaa. Harvalla on mustaa valkoisella asiasta lääkärin kirjaamana ;D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi