Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kyllästyminen hyvä syy vaihtaa kaikki pussilakanasetit uusiin?

Vierailija
26.02.2021 |

Kaipaisin vaihtelua. Kyllästyttää kaikki vanhat lakanat. Mitään muuta vikaa niissä ei ole.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Laitoin anopilta ja äidiltä saadut laadukkaat (ja kirjavat) varastoon. Kun en niitä syyllisyyksissäni voinut poiskaan laittaa, mutten tykännyt. Ja ostin viimeinkin, 39-vuotiaana, ensimmäistä kertaa itse sellaiset kuin haluan. Ei mitään järkeä, mutta näin tämä nyt meni ja olen tyytyväinen.

Vierailija
62/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi- ja turvakoti, kysy ottaisivatko ehjiä puhtaita lakanoita lahjoituksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä lukea tätä ketjua miten ap:n uusien pussilakanoiden ostamista moralisoidaan ihan kunnolla. Veikkaan että moralisoijat kuitenkin itse tilailee Kiinasta monta kertaa vuodessa jotain muoviroskaa, kuten puolet suomalaisista ja lentää sinne sun tänne reissuun. Sitten se on pahis, joka ostaa uudet pussilakanat kun kyllästyy entisiin. (eli on varmaan niitä käyttänyt jo useamman vuoden kun kyllästyttää)

Ihan oikeasti luulet, että kahdesta ryhmästä, he jotka ostavat kiinakrääsää ja heitä jotka eivät osta sitä, niin ne ovat näitä kiinakrääsän ostajia, jotka moralisoivat hyvän tavaran heittämisestä roskikseen pelkän kyllästymisen takia?

Vierailija
64/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos vaihtaa ne jonkun kanssa toisiin käytettyihin.

Vierailija
65/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle saa tuoda vanhat pussilakanat. Tarvitsen ammatissani paljon räsyjä.

Monet vanhat lahjoitetut olen kyllä jättänyt itselleni käyttöön, kun ovat tosiaan parempilaatuisia kuin uudet.

Ja yhden uuden Marimekon Muija-pussilakanan käytin viidessä vuodessa hiduiksi :( Toivottavasti ovat vaihtaneet parempaan kankaaseen.

Vierailija
66/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökelpoisten tavaroiden, vaatteiden ym heitto pois, kyllästymisen takia on yhtä kuin se, että olet sen kannalla, että ilmastonmuutos ei ole totta etkä aijo minimoida kulutustasi. Tarkoitan nyt siis sitä, että jatkossa osta vain tarpeelliset ja jatkossa etsi sellaisia lakanoita jatkossa, jotka sä oikeesti myös kulutat loppuun asti.

Vierailija
67/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuossa ei ole mitään väärää. Jos lakanat ovat puhtaat ja siistit, vie ne johonkin lahjoitus-kirppikselle, esim. punainen risti, sieltä joku vähävaraisempi saa ne käyttöön ja varmasti olisi niistä onnellinen. Sinä siis saat itsellesi mieluisemmat lakanat ja vähävaraisempi vähän uudemmat, kuin mitä saattaa olla.

En ymmärrä, miten kukaan täällä voisi nähdä asian negatiivisena.

Vierailija
68/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ehdottomasti kaikki vanhat tylsät heitä mäkeen ja uudista kaikki lakanat ja tyynyliinat. Ovet sen verran edullisia, että elämä on liian lyhyt , jotta katselisit nuhrusia vanhoja lakanoita, joissa nukut joka yö. Osta kauneimmat mitä netistä tai kaupoista löydät , niihin ei mene,

kuin jokunen saturainen

Vierailija
69/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ajatonta tyyliä. Meillä on kahdet lakanat, toiset valkoista pellavaa ja toiset luonnonväristä. Ei kyllästytä.

Tavattoman tylsää. En ihmettele jos kotona masentaa olla.

En ole tuo edellinen, mutta minulla on enimmäkseen valkoisia pellavalakanoita (aluslakanat näyttävät olevan puuvillaa) ja harva asia tuntuu ylellisemmältä kuin vetäytyä omaan vitivalkoiseen peitto- ja tyyny kasaan (kumpiakin on useita) vuodevaatteiden vaihdon jälkeen puhtain hiuksin ja vartaloin.

Vierailija
70/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ajatonta tyyliä. Meillä on kahdet lakanat, toiset valkoista pellavaa ja toiset luonnonväristä. Ei kyllästytä.

Tavattoman tylsää. En ihmettele jos kotona masentaa olla.

En ole tuo edellinen, mutta minulla on enimmäkseen valkoisia pellavalakanoita (aluslakanat näyttävät olevan puuvillaa) ja harva asia tuntuu ylellisemmältä kuin vetäytyä omaan vitivalkoiseen peitto- ja tyyny kasaan (kumpiakin on useita) vuodevaatteiden vaihdon jälkeen puhtain hiuksin ja vartaloin.

Mä haluaisin itse kanssa vaihtaa luonnonvalkoisiin puuvillalakanoihin.