Millainen nainen ei osaa leipoa?
Kommentit (51)
Öööh, nykyään saa kaupasta leipää ja pullaa.
Vain juntti leipoo nykään.
Vastaus on jo kysymyksessä. Nainen joka ei osaa leipoa on nainen joka ei osaa leipoa. Ei sen kummempaa. Neutraali asia. Eikä naisella "tehdä" mitään. Ei ihminen ole mikään esine tai tavara.
Oma mieheni ainakin on keksinyt asioita miksi on kanssani, vaikka leipomistaidottomuuteni on kuuluisaa.
Hyvä vain että olet päättänyt mikä on sinulle se tärkein ominaisuus kumppanissa. Kaikessa muussa voi sitten joustaa, voithan löytää jonkun kivan leipomistaitoisen homomiehenkin.
Voimaantunut feministi osaa leipoa ainoastaan työnantajalleen.
Hyvä taito kun ruoka loppuu tai nälånhätä uhkaa!
Eikö kaikki naiset leipoa osaa? Mä tiedän naisia, jotka ei osaa tehdä ruokaa, mutta kyllä mokkapalat luonnistuu helposti.
Eikös kotitaloutta opeteta sukupuoleen katsomatta?
Minua ei kiinnosta mitä nainen osaa tai ei osaa tehdä. Nainen kiinnostaa minua lähinnä elementtinä. Eli kunhan ole pläski eikä rillipää. Hyi kakka kamala.
Vierailija kirjoitti:
Osaa jos tahtoo opetella.
Ensin pitää oppia lukemaan.
No en leivo. En syö pullaa, kakkua tms. eikä pulisokaan syö niin miksi pitäisi leipoa?
Mä osaan leipoa typeriä miehiä turpaan, lasketaanko se?
Sellainen mies, nainen tai muunsukupuolinen ihminen ei osaa leipoa, mikä ei osaa noudattaa ohjeita.
Mikä siinä nyt on vaikeaa, seuraat reseptiä ja ohjeita vaan. Ei se mikään taito ole sinänsä.
Onneksi pakasteesta voi ostaa valmista pullataikinaa, piirakanpohjia ja raakapakastettuja tuotteita, saa pullan tuoksua kun mies tulee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme varmasti jotain sukua keskenämme 😂
Juuri eilen teki mieli leipoa yhden nilkin naamaa. Isokokoinen pikku-prinssi.
Harvoin tulee leivottua, muulloin kuin juhlapyhinä ja synttäreillä.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta mitä nainen osaa tai ei osaa tehdä. Nainen kiinnostaa minua lähinnä elementtinä. Eli kunhan ole pläski eikä rillipää. Hyi kakka kamala.
Sellainen silmälasikyy onkin aika hirveän näköinen, ihan kuin jokin näkövammainen. Sitten kun sitä katselee , niin alkaa odottamaan milloin se alkaa puhumaan kuten kuurot puhuu. Mongertaa jotakin öäyöö pöytöäo tyylistä sulosointua. Juu ei rillipäistä.
En ole ikinä huomannut silmälasien vaikuttavan puhekykyyn.
Vierailija kirjoitti:
porvoolainen voimaantuminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kotitaloutta opeteta sukupuoleen katsomatta?
Lapsena aikoinaan äiti ei koskaan leiponut joten luonnollisesti ei yhdessä ikinä harjoiteltu leipomista. Eipä niistä parista leipomiskerrasta koulussa ole mitään hyötyä jos niitä opittuja juttuja ja motivaatiota oppia ei pääse kotona käyttämään. Opettelin leipomaan omassa opiskelijakämpässä että säästää rahaa, kaikilla ei tule mitään tarvetta opetella tai ei vaan ole niin hyvä siinä.
Meillä mies leipoo, joten ei haittaa vaikka mä en osaa. Muutapa mä en sillä miehellä sitten teekään