Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi puhuu edellisestä elämästä

Jantsa
26.02.2021 |

Onko teillä lapset puhunut edellisistä elämistä? Meillä 4-v yhtäkkiä alkoi puhumaan, enkä tiedä miten siihen suhtautua. Kertoo olleensa edesmennyt sukulainen. Ei kuulosta mielikuvitustarinoilta, eikä pitäisi osata edes päätellä että kyseinen sukulainen on kuollut. Jos kysyy jotain, sanoo ettei saa kertoa. Ei vastaa kuka kieltää kertomasta. Kyselee itse että milloin tänne tullut jne. Vähän kylmää nämä puheet.

Kommentit (657)

Vierailija
521/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää tässä on kun lapselta utelee lisää tietoja edellisestä elämästään niin vastaus on ettei saa kertoa koska joku ulkopuolinen kieltää kertomasta, kuka tai mikä tämä ulkopuolinen sitten on? Itse epäilen edelleen noita henkivaltoja, ihmisille annetaan valhe takautumat ja kuvat että on edellisessä elämässä ollut joku muu, todellisuudessa henkivallat antaa vääriä kuvia ja takaumia, ottavat jonkun muun elämän siihen ja sitte iskevät niitä ihmisten mieleen.

Uskokaa tai älkää henkivaltoja on olemassa ja ne valehtelee ja vääristelee ihmisten mieliä!

Raamattua ei todellakaan puhu mitään että ihminen syntyy uudestaan, vaa siitä että ihminen kuolee ja kuollessaan päätyy joko Jumalan luokse tai ikuiseen helvettiin, riippuen onko elämänsä aikana ollut uskossa Jeesukseen.

Minulla on samansuuntainen ajatus.

Vierailija
522/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Vähän surettaa ne ihmiset, jotka aggressiivisella sävyllä tulevat huutamaan keskusteluun, että miten kukaan voi uskoa tällaiseen. Ihmisethän muinoin ajattelivat totena maapallon olevan litteä ja auringon kiertävän maata, kunnes nuo seikat todistettiin vääräksi. Emme ole koskaan tienneet emmekä tule todennäköisesti ikinä tietämään kaikkea ihmisenä olemisesta, universumista, elämän kaikista mahdollisista muodoista. Emmekä oikein mistään muustakaan. Kun pitää tuon seikan mielessä, niin ei tee mieli ruveta meuhkaamaan, kuinka "sä olet idiootti, kun uskot tuollaiseen!" Tässähän on nimenomaan kyse uskon asioista, pohdintaa ja spekulointia. Keskustelu ei koske mitään kiistattomia faktoja.

Minulla ei ole lapsia, mutta itselläni on tämänkaltaisia kokemuksia. Olen nähnyt lapsesta lähtien välähdyksiä, joissa olen parrakas aasialainen mies, minulla on länkisääret ja asun pienessä hökkelissä lähellä vuoristoa. Olen ihan jo pienenä lapsena puhunut tästä äidilleni ja lapsuuden ystävälleni. Vähän vanhempana, teini-iästä eteenpäin, en nähnyt enää tuollaisia "muistoja", mutta näin usein unta, jossa olin aasialainen mies ja puhuin joukolle muita ihmisiä. Unessa on aina vaaran tuntu, painostava tunnelma ja puhumme joukossa kiihkeästi, kaikki ovat hermostuneen oloisia.

Olen myös nähnyt pienestä lapsesta lähtien unia, joissa koko omaisuuteni ja perheeni palaa silmieni edessä. En saanut näiden painajaisten takia unta ala-asteikäisenä ja äiti oli raahamassa psykologille. Juuri viime yönä näin taas tällaisen unen. En suostunut myöskään katsomaan ilotulituksia ennen kuin 8-vuotiaana, pelkäsin niiden ääntä suunnattomasti. Saman pelkoreaktion aiheuttivat yllä lentävät lentokoneet, kun olin lapsi. Sittemmin sekä ilotulitus- että lentokonepelko on haihtunut lähes olemattomaksi, mutta edelleen tunnen sykkeen kohoavan yllä lentävän lentokoneen takia.

Ehkä olen entisessä elämässäni ollut aasialainen mies, joka on loukkaanunut tai kuollut pommituksessa? Ken tietää.

Ehkä sinulla on hallitsemattomia pakko oireita?

On ihmisiä ,jotka joutuvat tarkistamaan onko liesi päällä kymmeniä kertoja ennen kuin poistuvat himasta

TAI EHKÄ niillä on jäänyt hella päälle edellisessä elämässä?

Kumpi vaihtoehdoista vetoaa

Olla A:hullu..Buudesti syntynyt aasialainen?

Olen  nähnyt pienestä lapsesta lähtien unia, joissa koko omaisuuteni ja perheeni palaa silmieni edessä. En saanut näiden painajaisten takia unta ala-asteikäisenä ja äiti oli raahamassa psykologille.

Mutta uskon olevani uudesti syntynyt aasialainen..en ole h.ullu

Ei minulla ole diagnoosia mistään mielenterveyshäiriöstä ja ihan tasapainoista, normaalia elämää vietän. En ole myöskään pakko-oireinen. Äiti halusi minut lapsena psykologille puhumaan univaikeuksista, mikä oli viisasta äidiltäni. Univaikeudet sitten helpottivatkin onneksi.

En usko olevani uudesti syntynyt aasialainen. Kunhan pohdiskelin keskustelun aiheeseen liittyen, mitä tuollaiset unet ja "muistot" voisivat tarkoittaa. Ehkä niille on olemassa täysin luonnollinenkin selitys, ja todennäköisesti onkin.

T. alkuperäisen viestin kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuusi, kun aloin puhua vanhemmilleni asioita toisista maailmoista.

On olemassa muitakin maailmoita veistelin isälleni.

Isä sitten kyseli leikkisästi. Kerroin yksityiskohtaisesti hänelle päällekkäisistä varjoista.

Isäni meni tolaltaan kun siirryin epilepsiseen transsitilaan.

Silmäni pyörähtivät ylössuin, niin että valkuaiset vain näkyivät.

Puheeni oli monoonista. Vartaloni nytkähteli. Isäni väitti että sormenpääni hävisivät todellisuuteen ja kenkäni katosivat myös näkökentästä.

Kerroin yksityiskohtaisia versioita isäni lapsuudesta ja onnettomuudesta jotka häntä oli koetelleet.

Siitä kesäisestä uimapäivästä, kun hän menetti parhaan ystävänsä järveen ja kaikesta yrityksestä huolimatta ei onnistunut elvyyttämään tätä.

Kerroin muista maailmoista joissa he edelleen olivat veljiä tai ystäviä.

Isäni ei koskaan toipunut muistikuvista joita siirsin hänelle. Hän aloitti terapian ja kävi terapiassa aina eläkepäiviinsä asti. Emme juuri puhuneet enää muista maailmoista ja todellisuuden versioista.

Isä vaikutti helpottuneelta, kun ystävä voi hyvin, mutta lopulta hän alkoi epäilemaan mielisairautta, koska eri todellisuuksien muistot aiheuttivat ristiriitoja.

Siksi en kanavoi mielelläni muiden maailmojen asioita yksinkertaisille mielille. Siihen ei mikään lääkityskään enää myöhemmin auta. Väärä muisto kovalevyllä voi olla vahingollinen tasapainolle.

Vierailija
524/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni poika oli melkein vastasyntyneenä puhunut joitain lauseita murteellista, karkeaa brittienglantia, ja kasvot olivat silloin näyttäneet aikamiehen kasvoilta. Opittuaan oikeasti puhumaan hän oli joskus sanonut olleensa "merimies, joka hirtettiin".

Vierailija
525/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläinen lapsinero, josta on ainakin englantilaisissa lehdissä ollut juttua, sanoi syntyneensä aiemmin Marsissa ja että Marsin sivilisaatio tuhoutui lähes täysin aikana, jolloin maassa oli Lemurian valtakunta Intian valtamerellä. Intian valtameressä tai sielläpäin on todella uponnut minimanner, jolla näkyy pohjassa merkkejä muinaisesta sivilisaatiosta. Uponnut minimanner on myös Norjan meressä ja pohjassa näkyy geometrisia rakenteita. Kaikki ei suinkaan ole niin kuin nykytiede väittää. Tämä maan muinainen sivilisaatio oli todennäköisesti lentokykyinen, koska Giza ja pari pyramidimaista vuorta Euroopassa muodostavat leikkauspisteet, joiden väliin jää uponneiden minimantereiden rakenteet. Ne on nähtävissä jopa Googlemap sillä.

Giza on ollut jo ainakin 10 000v, samoin sfinksi. Näin ovat päätelleet järkiperäiset geologit esim. sfinksin eroosiosta. Tiede ja tutkimus pitäisi saada pois luku-ja kirjoitustaidottomien metsäläisten jälkeläisiltä, koska käytännössä nämä eivät ole muuta kuin biologisestikin vain puhuvia apinoita selittelyineen 'tieteestä'.

Ei ehkä ihan kaikkea kannata uskoa mitä siinä Muinaiset avaruusoliot-ohjelmassa kerrotaan :)

Eipä silti onhan se viihdyttävä sarja ja osaavat aika hyvin perustella väitteitään. Niin hyvin että melkein jo alkaa uskoakin :D

Vierailija
526/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkääpä elää Suomessa pienenä poikana joka oli edellisessä elämässään Kristus Jeesus.

Sitten yrittää tuoda itseään esille ja kaikki kieltää sut.

Kaikki tuomitsee sut uudestaan ja uudestaan. Hylkää sut ja etsii sua kristillisissä yhteisöissä.

Etkä kelpaa heille sellaisenaan Jumalan poikana.

Miettikääpä millaista se onkaan elää täällä keskuudessa täysin hylättynä.

Vaikka tekisit ihmetekoja, niin olisit vain taikuri tai huijari.

Psykiatrit ja muut kirjoittavat diagnooseja, mutta heille et kelpaa omana itsenä.

He haluavat että olisit joku muu.

Vierailija
527/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut elämät seuraavat meitä kirjoitti:

Olin kuusi, kun aloin puhua vanhemmilleni asioita toisista maailmoista.

On olemassa muitakin maailmoita veistelin isälleni.

Isä sitten kyseli leikkisästi. Kerroin yksityiskohtaisesti hänelle päällekkäisistä varjoista.

Isäni meni tolaltaan kun siirryin epilepsiseen transsitilaan.

Silmäni pyörähtivät ylössuin, niin että valkuaiset vain näkyivät.

Puheeni oli monoonista. Vartaloni nytkähteli. Isäni väitti että sormenpääni hävisivät todellisuuteen ja kenkäni katosivat myös näkökentästä.

Kerroin yksityiskohtaisia versioita isäni lapsuudesta ja onnettomuudesta jotka häntä oli koetelleet.

Siitä kesäisestä uimapäivästä, kun hän menetti parhaan ystävänsä järveen ja kaikesta yrityksestä huolimatta ei onnistunut elvyyttämään tätä.

Kerroin muista maailmoista joissa he edelleen olivat veljiä tai ystäviä.

Isäni ei koskaan toipunut muistikuvista joita siirsin hänelle. Hän aloitti terapian ja kävi terapiassa aina eläkepäiviinsä asti. Emme juuri puhuneet enää muista maailmoista ja todellisuuden versioista.

Isä vaikutti helpottuneelta, kun ystävä voi hyvin, mutta lopulta hän alkoi epäilemaan mielisairautta, koska eri todellisuuksien muistot aiheuttivat ristiriitoja.

Siksi en kanavoi mielelläni muiden maailmojen asioita yksinkertaisille mielille. Siihen ei mikään lääkityskään enää myöhemmin auta. Väärä muisto kovalevyllä voi olla vahingollinen tasapainolle.

Mulla käy tota myös.

Silmät kääntyy ympäri ja alan papattamaan kuin papattimatto tai popcorn-kattila.

Sitten aloitan puhumaan kielillä ja sitä sanomaa tulee mitä tulee. Ei sitä voi itse valita.

Vierailija
528/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset unohtaa niin täysin, että suurin osa aivoista on ihmiselle täysin tuntematonta seutua ja ihmiset käyttävät vain murto-osaa aivokapasiteetistaan syystä x. On myös ihan tunnettu asia, että aivot tuottavat harhoja myös ns. terveillä ihmisillä ja/tai aivokemia saattaa olla poikkeavastikin erilainen, ei siihen mitään jälleensyntymisiä tarvita :D. Mutta kuuroille korvillehan tämäkin menee.

Se on vanhaa tietoa että ihmiset käyttäisi vain murto-osaa aivokapasiteetista. Myöhemmin on todettu että kyllä se kaikki on käytössä. 

Älä viitsi levittää valheita, varsinkin kun muut vähän yksinkertaisemmat uskovat ne. On vieläkin ihan tunnettu tosiasia, että aivomme eivät käy lähelläkään niiden todellista tehoa. 

"Aivotutkimuskeskuksen johtaja: Myytti ihmisen aivojen tehottomasta käytöstä on väärä

Monitieteisen Aivotutkimuskeskuksen johtaja Tiina Parviainen kumoaa vanhan ja hyvin tunnetun väittämän, että ihminen käyttää aivotehostaan vain pienen osan."

"Parviainen arvioi, että ihmisaivojen virheellinen tehottomuusmyytti on saattanut lähteä siitä, että aivojen tietyt alueet osallistuvat tietyn tyyppisiin toimintoihin."

https://yle.fi/uutiset/3-8746811

"Monet uskovat vanhaan sanontaan siitä, että ihminen käyttää ainoastaan 10:tä prosenttia aivoistaan. Tämä loisi hyvin suuren mahdollisuuden itsensä kehittämiselle, mutta väite on valitettavasti valetta.

- Jos ihminen käyttäisi ainoastaan 10:tä prosenttia aivoistaan, olisimme lähes kuolleita, kertoo Eric Chudler University of Washingtonista.

Aivokuvausten aikana voi helposti todeta, että ihmisen aivoissa ei ole alueita, jotka olisivat toimettomia missään vaiheessa."

https://www.is.fi/terveys/art-2000000498654.html

Vierailija
529/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen aiemminkin lukenut näistä, niin hämmentävää kuinka monella vauva-palstankin lukijalla on omakohtaista kokemusta edellisten elämien muistoista. Kertokaa lisää!

Vierailija
530/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset unohtaa niin täysin, että suurin osa aivoista on ihmiselle täysin tuntematonta seutua ja ihmiset käyttävät vain murto-osaa aivokapasiteetistaan syystä x. On myös ihan tunnettu asia, että aivot tuottavat harhoja myös ns. terveillä ihmisillä ja/tai aivokemia saattaa olla poikkeavastikin erilainen, ei siihen mitään jälleensyntymisiä tarvita :D. Mutta kuuroille korvillehan tämäkin menee.

Se on vanhaa tietoa että ihmiset käyttäisi vain murto-osaa aivokapasiteetista. Myöhemmin on todettu että kyllä se kaikki on käytössä. 

Älä viitsi levittää valheita, varsinkin kun muut vähän yksinkertaisemmat uskovat ne. On vieläkin ihan tunnettu tosiasia, että aivomme eivät käy lähelläkään niiden todellista tehoa. 

"Aivotutkimuskeskuksen johtaja: Myytti ihmisen aivojen tehottomasta käytöstä on väärä

Monitieteisen Aivotutkimuskeskuksen johtaja Tiina Parviainen kumoaa vanhan ja hyvin tunnetun väittämän, että ihminen käyttää aivotehostaan vain pienen osan."

"Parviainen arvioi, että ihmisaivojen virheellinen tehottomuusmyytti on saattanut lähteä siitä, että aivojen tietyt alueet osallistuvat tietyn tyyppisiin toimintoihin."

https://yle.fi/uutiset/3-8746811

"Monet uskovat vanhaan sanontaan siitä, että ihminen käyttää ainoastaan 10:tä prosenttia aivoistaan. Tämä loisi hyvin suuren mahdollisuuden itsensä kehittämiselle, mutta väite on valitettavasti valetta.

- Jos ihminen käyttäisi ainoastaan 10:tä prosenttia aivoistaan, olisimme lähes kuolleita, kertoo Eric Chudler University of Washingtonista.

Aivokuvausten aikana voi helposti todeta, että ihmisen aivoissa ei ole alueita, jotka olisivat toimettomia missään vaiheessa."

https://www.is.fi/terveys/art-2000000498654.html

Mielenkiintoista on se että on olemassa ihmisiä jotka muistavat elämänsä jokaisen päivän jokaisen hetken ja me muut emme.

Vierailija
531/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisella oli myös kokemuksia edellisestä elämästä ja jälleen syntymisestä. Ensin olimme vähän järkyttyneitä mieheni kanssa emmekä uskoneet. Otin asian puheeksi tuttavani kanssa joka on pappi ja hän sanoi ettei sitä pidä pelätä ja että se voi hyvinkin olla totta. Lapsi kertoi aikanaan minkälaista hänen entinen elämänsä oli ollut ja minkälaisessa paikassa hän oli ennen nykyistä elämäänsä ja syntymistä. Hänen kertomansa kuulosti pelottavan todentuntuiselta. Kuitenkin noin 8-9 vuoden iässä hän alkoi pikkuhiljaa unohtamaan nuo asiat. Teini-ikäisenä hän otti asian uudestaan puheeksi kysyessään oliko hän lapsena kertonut meille vanhemmille niistä asioista ja harmitteli, kun ei enää kyennyt niitä muistamaan.

Vierailija
532/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän esikoisella oli myös kokemuksia edellisestä elämästä ja jälleen syntymisestä. Ensin olimme vähän järkyttyneitä mieheni kanssa emmekä uskoneet. Otin asian puheeksi tuttavani kanssa joka on pappi ja hän sanoi ettei sitä pidä pelätä ja että se voi hyvinkin olla totta. Lapsi kertoi aikanaan minkälaista hänen entinen elämänsä oli ollut ja minkälaisessa paikassa hän oli ennen nykyistä elämäänsä ja syntymistä. Hänen kertomansa kuulosti pelottavan todentuntuiselta. Kuitenkin noin 8-9 vuoden iässä hän alkoi pikkuhiljaa unohtamaan nuo asiat. Teini-ikäisenä hän otti asian uudestaan puheeksi kysyessään oliko hän lapsena kertonut meille vanhemmille niistä asioista ja harmitteli, kun ei enää kyennyt niitä muistamaan.

Fiksu pappi.

Vierailija
533/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Mulla ei oo mitään muistikuvia edellisistä elämistä.

Ei mullakaan. Olen oikeastaan vähän kade.

Vierailija
534/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti liity aloitukseen, mutta itselläni oli lapsena vahva uskomus, että kaikki muut pääsee taivaaseen, mutta sotilaat joutuvat syntymään uudelleen. Olen näin aikuisena pohdiskellut, mistä moinen uskomus on saanut alkunsa.

Vierailija
535/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset uskoo kaikkea p"s"aa ihan 100-0:D

Joo mäkin olin entisessä elämässä tyyliin Moskovan presidentti vai olikohan mä sittenkin edellisessä elämässä yksi Jeesuksen opetuslapsista, siks niinkuin kaipuu Golgata nimiselle paikalle!

Jotai rajaa nyt hei, lukekaa mielummin Raamattua, henkivallat valehtelee et ihminen ois ollut sitä ja tätä edellisessä elämässä, todellisuudessa luo harhakuvan tiettyihin asioihin ja paikkoihin.

Entiset elämät ovat keskeinen osa raamattua vanhempia uskontoja. Siitä on raamatullisiakin kertomuksia, mutta ne on päätetty jättää pois. Raamattu on koottu vallanhimoisten miesten mielen mukaan, osia jätetty pois, toisia kehitetty tilalle. Itämaan tietäjienkin lukumäärä on yhden paavin päätös, sitä oikeaa lukumäärää kun ei ole missään kirjoitetuissa lähteissä.

Onko tästä Raamatun tietoisesta muokkaamisesta tämän asian suhteen todisteita?

Vierailija
536/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollista palauttaa entisiä elämiä tuolla tavoin, niin sovellusmahdollisuudet olisivat hurjia. Voisi esim. Palauttaa välähdyksittäin tietoa kuolleista kielistä.

Vaan ei se noin mene.

Vierailija
537/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi lapsena semmoinen juttu talvileirillä, että laskin pulkkamäkeä metsän reunaan ja katsoin kuusen oksiin joista putosi puita ja lensi pienen pieni enkeli. Muistan tämän ihan selvästi vieläkin yli 30 v.

Vierailija
538/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi lapsena semmoinen juttu talvileirillä, että laskin pulkkamäkeä metsän reunaan ja katsoin kuusen oksiin joista putosi puita ja lensi pienen pieni enkeli. Muistan tämän ihan selvästi vieläkin yli 30 v.

Siis oksilta tippui lunta

Vierailija
539/657 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että lapsesi tietää menneisyyden, joka on varjossa, josta et vanhempana tiedä.

Kaikilla meillä on mennyt elämä, mutta vain harva sen ymmärtää.

Vierailija
540/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsista herkin puhui noista entisistä elämistään paljon päiväkoti-iässä, mielenkiintoisia juttuja olivat, joitakin yritin selvittää ja täysin kertomuksiin sopivat henkilöt ja tapahtumat löytyi 50-luvulta.

nyt on lukiolainen, nämä entisten elämien puheet loppuivat eskarin jälkeen, mitään muuta kummaa ei ole vuosiin kertonut, mutta nyt viime Halloweenin aikaan oli opettajansa kirjoittanut kirjan lukion kummituksista. Mietin jo, kun niin seikkaperäisesti teini niistä minulle kertoo, että mikähän juttu tässä on. Kysäisin sitten, että onko hän nähnyt näitä kummituksia, johon vastasi tarkat paikat koulussaan, millainen hahmo liikkuu missäkin. Ei tuo herkkyys taida sinne varhaislapsuuteen jäädä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi