Lapsi puhuu edellisestä elämästä
Onko teillä lapset puhunut edellisistä elämistä? Meillä 4-v yhtäkkiä alkoi puhumaan, enkä tiedä miten siihen suhtautua. Kertoo olleensa edesmennyt sukulainen. Ei kuulosta mielikuvitustarinoilta, eikä pitäisi osata edes päätellä että kyseinen sukulainen on kuollut. Jos kysyy jotain, sanoo ettei saa kertoa. Ei vastaa kuka kieltää kertomasta. Kyselee itse että milloin tänne tullut jne. Vähän kylmää nämä puheet.
Kommentit (657)
Mun mielestä jotkut ihmiset säteilee valoa. Eikä sen tarvitse olla hymyn ja ystävällisyyden vaikutusta, he vain loistavat. Joistakin se näkyy kuvissa. Joidenkin ihmisten lähellä tulee lämmin olo.
Mun yksi ystävä on sellainen. Me ollaan nykyään harvoin yhteydessä mutta jo viesti häneltä tuo hyvän olon. Niin nytkin kun ajattelen häntä.
Hän on sellainen jolla on paljon ystäviä ja hän on myös aina elämässään löytänyt kumppanin helposti. ( Hän mm jäi leskeksi vuosia sitten. ) Muistan mikä menestys hänellä oli nuorena miesmaailmassa. Silti en koskaan kadehtinut häntä koska se oli hänelle luontaista.
On hänen elämässään on ollut paljon murhettakin, enemmän kuin itselläni.
Olen joskus havainnut ihmisissä myös päinvastaista. Jotain synkkää, mustaa, tahmeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yliluonnollista, tai on esim Afrikan maissa joissa harrastetaan woodoota yms pimeyden asioita, mutta ihminen syntyy tänne vain kerran ja that's it! Nämä ihmiset jotka ovat kertoneet muka edellisistä elämistään ovat mielenterveys ongelmaisia, tai muuta draamaa elämässä, ovat sotkeutuneet pimeyden asioihin, pelanneet spiritismiä, katsoneet liikaa kauhu elokuvia yms.
Tuo yksi joka sanoi että vain vahvimmat sielut syntyy uudestaan, on itsensä korottamista yms, kukaan ei ole niin erityinen että syntyisi monta kertaa uudestaan! Ihminen on ihminen, kukaan ei ole sen parempi sen takia että "saisi toisen mahdollisuuden".
Terve järki puuttui näiltä, jotka uskovat ihan täysillä näiden henkivaltojen valheisiin, Raamattua lukemalla selviää että ihminen syntyy vain kerran, tietäjähenkiä oli paljon jotka valehtelee yms.
Terve järki ja henkivallat? Mitä ne tekee samassa lauseessa?
Ihminen on syntynyt pitkässä prosessissa. Se on tieteellinen fakta. Sielukin on ihmisen keksintö.
Sen sijaan ihmisaivot ovat mielenkiintoinen elin. Miten ne todella toimivat ja mitä vielä saadaan selville.
Jos ja kun eurooppalaisten naisten suku on vaeltanut Etiopiasta Suomeen, ei ole lainkaan outoa että tuntee vielä kuuluvansa sinne.
Alkukoti ja sen työt ja toimet ovat vain elämää ylläpitävää perusasiaa.
Kukaan ei ihmettele lasten luontaista tapaa rakentaa majoja, leikkiä metsästäjiä jne ikiaikaista.
Purnima Ekanayaken tapaus on aika ihmeellinen, en osaa sanoa kuinka olisi mahdollista huijata...
https://seanovista.com/7-reincarnation-stories-that-proved-to-be-true/
Shanti Devi on toinen, mutta sen verran vanhempi ettei ole helppo analysoida kerrottuja faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun molemmat lapset (nyt 8- ja 15-v.) ovat ihan spontaanisti kesken leikkien sanoneet n. 2-vuotiaina jotain et "silloin kun mä olin avaruusolento" ja "avaruudessa, ennen kuin mä tulin teille". Tämä oli jännä...
Ehkä avaruuden pimeä aine ja pimeä energia on sieluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yliluonnollista, tai on esim Afrikan maissa joissa harrastetaan woodoota yms pimeyden asioita, mutta ihminen syntyy tänne vain kerran ja that's it! Nämä ihmiset jotka ovat kertoneet muka edellisistä elämistään ovat mielenterveys ongelmaisia, tai muuta draamaa elämässä, ovat sotkeutuneet pimeyden asioihin, pelanneet spiritismiä, katsoneet liikaa kauhu elokuvia yms.
Tuo yksi joka sanoi että vain vahvimmat sielut syntyy uudestaan, on itsensä korottamista yms, kukaan ei ole niin erityinen että syntyisi monta kertaa uudestaan! Ihminen on ihminen, kukaan ei ole sen parempi sen takia että "saisi toisen mahdollisuuden".
Terve järki puuttui näiltä, jotka uskovat ihan täysillä näiden henkivaltojen valheisiin, Raamattua lukemalla selviää että ihminen syntyy vain kerran, tietäjähenkiä oli paljon jotka valehtelee yms.
Väität että muilta puuttuu terve järki ja heti perään kehotat lukemaan raamattua.
Juu en sano enää mitään. 😂😂😂
No joo. Edes Raamattu ei tue inkarnaatiota. Sen verran tervettä järkeä siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität että muilta puuttuu terve järki ja heti perään kehotat lukemaan raamattua.
Juu en sano enää mitään. 😂😂😂
Onko se muka tervettä sitten uskoa kaikkia pilipali juttuja uudelleensyntyminen... Oikeasti?
Olisi myös evoluution kannalta mielekästä, että lapsille jää muistijälkeä geeneihin edellisistä elämistä, joita he osaavat kertoa vanhemmilleen. Tekee elämästä mielekkäämpää. Kyllähän evoluutio kehittää ihmisen lihaksistoa ja muuta fysiologiaa eletyn elämän perusteella. On mielestäni ihan mahdollista, että aivoihin jää myös muistijälkiä suvun ihmisten aikaisemmista visuaalisista kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en sano enää mitään. 😂😂😂No joo. Edes Raamattu ei tue inkarnaatiota. Sen verran tervettä järkeä siinäkin.
Se on kerrottu tässä ketjussa aiemmin. Raamatusta poistettiin kaikki jälleensyntymiseen liittyvät tekstit keisari Konstantinuksen aikana poliittisista syistä.
Venäläinen lapsinero, josta on ainakin englantilaisissa lehdissä ollut juttua, sanoi syntyneensä aiemmin Marsissa ja että Marsin sivilisaatio tuhoutui lähes täysin aikana, jolloin maassa oli Lemurian valtakunta Intian valtamerellä. Intian valtameressä tai sielläpäin on todella uponnut minimanner, jolla näkyy pohjassa merkkejä muinaisesta sivilisaatiosta. Uponnut minimanner on myös Norjan meressä ja pohjassa näkyy geometrisia rakenteita. Kaikki ei suinkaan ole niin kuin nykytiede väittää. Tämä maan muinainen sivilisaatio oli todennäköisesti lentokykyinen, koska Giza ja pari pyramidimaista vuorta Euroopassa muodostavat leikkauspisteet, joiden väliin jää uponneiden minimantereiden rakenteet. Ne on nähtävissä jopa Googlemap sillä.
Giza on ollut jo ainakin 10 000v, samoin sfinksi. Näin ovat päätelleet järkiperäiset geologit esim. sfinksin eroosiosta. Tiede ja tutkimus pitäisi saada pois luku-ja kirjoitustaidottomien metsäläisten jälkeläisiltä, koska käytännössä nämä eivät ole muuta kuin biologisestikin vain puhuvia apinoita selittelyineen 'tieteestä'.
Eli onko niin, että kehittyneempien muinaissivilisaatioiden sielut tai oliot voivat jälleensyntyä muistaen edellisistä elämistään ja harvemmin metsästäjäkeräilijäkansojen? Kenties näiden henkinen ja älyllinen taso ei vain riitä hahmottamaan asiaa. Tuskin koira tai muukaan eläin muistaa ja pohtii edellisiä elämiään. Joten niitä ei ole niille olemassakaan.
Mielenkiintoiselta kuulostaa tuo mars juttu, mutta miten on että tänä päivänä ei ole kyetty todistamaan että marsissa olisi ollut elämää?
Vierailija kirjoitti:
^en ymmäryäny turvavyö-juttua. Autolla veteen joutuessahan on vaarallista olla nimenomaan turvavyö kiinni.
Mä ymmärsin, että hän lensi onnettomuudessa ulos autosta ja veteen, koska ei ollut turvavyö kiinni.
Jälleensyntyminenhän on totta fysiikan lakienkin perusteella. Maailmankaikkeuskin on voinut kuolla ja syntyä ties kuinka monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan vieläkin selkeän näyn "edellisestä" elämästäni lapsuudessa. Paikasta jossa en ollut koskaan käynyt ja mistä en ollut koskaan nähnyt edes kuvaa. Osasin kuvailla paikan, veneet, värit, rakennukset yms ja kerroin ettei rannan ja rakennusten välillä ole puita vaan niittyä. 60 -luvulla tuolla paikalla oli jo toistasataa vuotta vanhoja puita.
Kaikista hulluinta oli se kun n 35v:nä kävin jollain tietäjällä ja hän luetteli mun edellisten elämien asuinpaikat. Tämä lapsuuden näyn kaupunki oli mukana n 400v sitten.
Yksi tuttavani kertoi, että kun hän oli miehensä ja pikkutyttärensä kanssa jossain ihan vieraassa paikassa ja eksyivät, niin tuo pikkutyttö neuvoi, että mihin pitää mennä ja mistä kääntyä minnekin päin. Vanhemmat olivat olleet ihan ihmeissään ja kysyneet tyttäreltä, että miten sinä tiesit oikean reitin. Tyttö oli vastannut, että hän on ollut täällä monta kertaa silloin kun te olitte vielä kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kuoleva tuttu kertoi minulle tarkkaan minne tulee syntymään uudestaan. Oli kuulemma saanut tiedon jostain "ulkopuolelta". Mistä sen tietää, sillä on vastaavia sattunut aika paljon.
Mielenkiintoista. Kuulin jutun eräästä taaperosta, joka kertoi kuolleensa edellisessä elämässä hukkumalla. Ei lapset voi itse keksiä näitä juttuja.
Monet lapset ovat myös tienneet kuka on Jeesus, vaikka heille ei ole kerrottu hänestä mitään.
Oletan että olette uskovainen perhe ja ystävänne ovat uskovaisia.
Juu ei tiedä laspet kuka jesse on..jep ..jep:)
Näen unia jossa juoksen metsässä jäniksen perässä..
Takaa kuuluu miesten huutelua...
En kuitenkaan saa jänistä kiinni ja herään lakanat solmussa..
Mitä uni tarkoittaa?
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Vähän surettaa ne ihmiset, jotka aggressiivisella sävyllä tulevat huutamaan keskusteluun, että miten kukaan voi uskoa tällaiseen. Ihmisethän muinoin ajattelivat totena maapallon olevan litteä ja auringon kiertävän maata, kunnes nuo seikat todistettiin vääräksi. Emme ole koskaan tienneet emmekä tule todennäköisesti ikinä tietämään kaikkea ihmisenä olemisesta, universumista, elämän kaikista mahdollisista muodoista. Emmekä oikein mistään muustakaan. Kun pitää tuon seikan mielessä, niin ei tee mieli ruveta meuhkaamaan, kuinka "sä olet idiootti, kun uskot tuollaiseen!" Tässähän on nimenomaan kyse uskon asioista, pohdintaa ja spekulointia. Keskustelu ei koske mitään kiistattomia faktoja.
Minulla ei ole lapsia, mutta itselläni on tämänkaltaisia kokemuksia. Olen nähnyt lapsesta lähtien välähdyksiä, joissa olen parrakas aasialainen mies, minulla on länkisääret ja asun pienessä hökkelissä lähellä vuoristoa. Olen ihan jo pienenä lapsena puhunut tästä äidilleni ja lapsuuden ystävälleni. Vähän vanhempana, teini-iästä eteenpäin, en nähnyt enää tuollaisia "muistoja", mutta näin usein unta, jossa olin aasialainen mies ja puhuin joukolle muita ihmisiä. Unessa on aina vaaran tuntu, painostava tunnelma ja puhumme joukossa kiihkeästi, kaikki ovat hermostuneen oloisia.
Olen myös nähnyt pienestä lapsesta lähtien unia, joissa koko omaisuuteni ja perheeni palaa silmieni edessä. En saanut näiden painajaisten takia unta ala-asteikäisenä ja äiti oli raahamassa psykologille. Juuri viime yönä näin taas tällaisen unen. En suostunut myöskään katsomaan ilotulituksia ennen kuin 8-vuotiaana, pelkäsin niiden ääntä suunnattomasti. Saman pelkoreaktion aiheuttivat yllä lentävät lentokoneet, kun olin lapsi. Sittemmin sekä ilotulitus- että lentokonepelko on haihtunut lähes olemattomaksi, mutta edelleen tunnen sykkeen kohoavan yllä lentävän lentokoneen takia.
Ehkä olen entisessä elämässäni ollut aasialainen mies, joka on loukkaanunut tai kuollut pommituksessa? Ken tietää.
Yllättävää tässä on kun lapselta utelee lisää tietoja edellisestä elämästään niin vastaus on ettei saa kertoa koska joku ulkopuolinen kieltää kertomasta, kuka tai mikä tämä ulkopuolinen sitten on? Itse epäilen edelleen noita henkivaltoja, ihmisille annetaan valhe takautumat ja kuvat että on edellisessä elämässä ollut joku muu, todellisuudessa henkivallat antaa vääriä kuvia ja takaumia, ottavat jonkun muun elämän siihen ja sitte iskevät niitä ihmisten mieleen.
Uskokaa tai älkää henkivaltoja on olemassa ja ne valehtelee ja vääristelee ihmisten mieliä!
Raamattua ei todellakaan puhu mitään että ihminen syntyy uudestaan, vaa siitä että ihminen kuolee ja kuollessaan päätyy joko Jumalan luokse tai ikuiseen helvettiin, riippuen onko elämänsä aikana ollut uskossa Jeesukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Vähän surettaa ne ihmiset, jotka aggressiivisella sävyllä tulevat huutamaan keskusteluun, että miten kukaan voi uskoa tällaiseen. Ihmisethän muinoin ajattelivat totena maapallon olevan litteä ja auringon kiertävän maata, kunnes nuo seikat todistettiin vääräksi. Emme ole koskaan tienneet emmekä tule todennäköisesti ikinä tietämään kaikkea ihmisenä olemisesta, universumista, elämän kaikista mahdollisista muodoista. Emmekä oikein mistään muustakaan. Kun pitää tuon seikan mielessä, niin ei tee mieli ruveta meuhkaamaan, kuinka "sä olet idiootti, kun uskot tuollaiseen!" Tässähän on nimenomaan kyse uskon asioista, pohdintaa ja spekulointia. Keskustelu ei koske mitään kiistattomia faktoja.
Minulla ei ole lapsia, mutta itselläni on tämänkaltaisia kokemuksia. Olen nähnyt lapsesta lähtien välähdyksiä, joissa olen parrakas aasialainen mies, minulla on länkisääret ja asun pienessä hökkelissä lähellä vuoristoa. Olen ihan jo pienenä lapsena puhunut tästä äidilleni ja lapsuuden ystävälleni. Vähän vanhempana, teini-iästä eteenpäin, en nähnyt enää tuollaisia "muistoja", mutta näin usein unta, jossa olin aasialainen mies ja puhuin joukolle muita ihmisiä. Unessa on aina vaaran tuntu, painostava tunnelma ja puhumme joukossa kiihkeästi, kaikki ovat hermostuneen oloisia.
Olen myös nähnyt pienestä lapsesta lähtien unia, joissa koko omaisuuteni ja perheeni palaa silmieni edessä. En saanut näiden painajaisten takia unta ala-asteikäisenä ja äiti oli raahamassa psykologille. Juuri viime yönä näin taas tällaisen unen. En suostunut myöskään katsomaan ilotulituksia ennen kuin 8-vuotiaana, pelkäsin niiden ääntä suunnattomasti. Saman pelkoreaktion aiheuttivat yllä lentävät lentokoneet, kun olin lapsi. Sittemmin sekä ilotulitus- että lentokonepelko on haihtunut lähes olemattomaksi, mutta edelleen tunnen sykkeen kohoavan yllä lentävän lentokoneen takia.
Ehkä olen entisessä elämässäni ollut aasialainen mies, joka on loukkaanunut tai kuollut pommituksessa? Ken tietää.
Ehkä sinulla on hallitsemattomia pakko oireita?
On ihmisiä ,jotka joutuvat tarkistamaan onko liesi päällä kymmeniä kertoja ennen kuin poistuvat himasta
TAI EHKÄ niillä on jäänyt hella päälle edellisessä elämässä?
Kumpi vaihtoehdoista vetoaa
Olla A:hullu..Buudesti syntynyt aasialainen?
Olen nähnyt pienestä lapsesta lähtien unia, joissa koko omaisuuteni ja perheeni palaa silmieni edessä. En saanut näiden painajaisten takia unta ala-asteikäisenä ja äiti oli raahamassa psykologille.
Mutta uskon olevani uudesti syntynyt aasialainen..en ole h.ullu
Olisi kyllä jännää, jos nämä jutut olisivat tosia, mutta kun tv:ssä on samaan aikaan "dokumentteja" lentävistä lautasista, jossa tutkijat valehtelevat ihan pokkana niiden olemassa olosta, niin nämä menee kyllä samaan kategoriaan. Ihmettelen vaan, miten ihmiset viitsivätkin kusettaa ja nähdä niin paljon vaivaa hyvän ja uskottavan tarinan keksimiseen. Jonkinlaista huomion hakua kai sekin on.