Rusehtavaa vuotoa??
Mulla on nyt raskausviikkoja 35+1 ja tuossa pari päivää sitten huomasin että oli tullut sellaista rusehtavaa vuotoa. Soitin neuvolaan ja kyselin että mitä tämä tällainen oikein on ja että onko vaarallista yms.? Mutta sieltä päin ei oikein saanut mitään selvää vastausta, TAASKAAN:( He päättivät kuitenkin, että tutkimuksia ei tarvittaisi. Tuon värinen vuoto kuitenkin loppui sen päivän jälkeen, mutta asia jäi vaivaamaan, koska neuvolatäti ei mitään tarkempaa osannut sanoa. Olisin todella kiitollinen jos joku viisaampi voisi edes vähän informoida tällaista panikoivaa ihmistä kun muualtakaan ei tunnu tietoa saavan.
Kommentit (3)
niin soita vaikka äippäpolille ja kysy mitä mieltä ovat. Luulen, että noilla viikoilla voi johtua limakalvoista, paikkojen aukeamisesta ja pehmenemisestä.
G rv 33
Tosiaan unohdin kertoa, että tää mun terveydenhoitaja oli sit lopulta soittanu äpkl:lle ja sieltä sit joku hoitaja oli sanonut ettei lääkärin kuulema tarvitse tutkia.
En osaa sen kummemmin muuten vastata kuin että voithan soittaa synnytyssairaalaan ja kysyä sieltä? Osaavat varmaan sanoa tarviiko tulla näytille. Itse soitan jos neuvola-aika on mennyt ohi tai sieltä ei saa mitään järkevää tietoa :) En usko että mitään vakavaa..ehkä limakalvoista johtuvaa vähän vanhaa verta? Tsemppiä!