Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno?

27.02.2006 |

Minä jätin ehkäisyn pois raskaus toiveissani puoli vuotta sitten, ja helmikuun alussa todettiin pco. Menkat oli viimeksi joulukuussa, ja nyt parhaillaan, kummallakin kerralla käynnistettiin teroluteilla.

Tänään näytti (kp5) jo siltä, että vuoto loppuu, aamulla tuli vain hieman rusehtavaa vuotoa. Kuitenkin tuossa kahden aikaan päivällä alkoi uudelleen vuotamaan kunnon verta. Lähdin sitten lenkille, ja tuntui hassu painon tunne mahassa. Lenkin jälkeen kävin vessassa, ja paperiin tuli n.1,5cm läpimitaltaan oleva " sykerö" , jossa oli kiinni n.4cm pitkä " naru" . Tossa sykerössä oli kaksi mustaa pientä pistettä. Oliko ne silmät? Väriltään tuo oli mielestäni vaalea, mutta veren peitossa.

Kaikki hyytymät mitä menkkojen aikaan joskus on tullut, on ollut mustia, ns. vanhaa verta. Tuollaista en ikinä ole ennen nähnyt.

Helmikuun 7. päivä kävin gynellä, ultrassa todettiin pco, mutta näkyi myös keltarauhanen. Lääkäri sanoi, että se voi olla vanhakin. Mutta jos hedelmöityminen olisi ollut juuri vasta, eihän se olisi vielä ultrassa edes näkynyt. Alle 5-viikkoista raskauttahan ei pysty toteamaan ultrassa, sillon gyne sanoi vaan limakalvosta että se ei ole ihan ohut.

Pari viikkoa sitten tein raskaustestejä, kun oli ihan sellanen olo niinkuin olisin raskaana, ja luulin nähneeni niissä haamuviivoja. Kuitenkin viiminen testi oli puhdas nega. Eli mulla ei ollut mitään käsitystä että olisin edes ollut raskaana, järkytyin aika paljon kun näin tuon vessassa tänään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli samanlainen mutta vähän reilumman kokoinen rv9-km:ssa pönttöön. se oli vauvan alku... ja mustat oli silmät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla