Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen täällä on Y-vartaloinen?

Vierailija
25.02.2021 |

Tuntuu, että palsta on täynnä pelkkiä tiimalaseja..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tykkään, vaikka kukaan muu ei tykkäisi.

Vierailija
2/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellanen on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Y. Tykkään kroppani mallista, vaikkei se kaikkein naisellisin olekaan,

Vierailija
4/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen y väärinpäin. Ei kiva.

Vierailija
5/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ” tiimalasit” on vain äänekkäimpiä. Netissä on helppo huudella.

Vierailija
6/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Y. Mielelläni olisin tiimalasi, mutta parempi tämä kuin päärynä.

Vierailija
7/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Paljon olen saanut kiitosta ulkonäöstä. Itse pidän siitä että vartalo on ollut urheilullinen aina, vaikka en ole edes urheilullinen. En haluaisi itse muunlaista kun tähän on tottunut, hyvin tyytyväinen olen ollut aina.

Vierailija
8/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti täytyy alkaa alentamaan muita vartalotyyppejä.

Vierailija
9/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hartiat ovat kuin ladonovet, lantio ja takapuoli olemattomat, kaiken kruunaavat lyhyet pillikintut. Voinette kuvitella, ettei ole helppoa löytää mitään vaatteita, jotka näyttäisivät hyviltä. Housut saisivat olla jäykähköä materiaalia, mutta olkatoppaukset ovat kyllä omasta takaa. Lisäksi kuikelokaulan päässä keikkuu suorakaiteen muotoinen pää, ranteet ovat ohuet, mutta sormet paksut ja kengät tikkusäärien päässä kokoa 40. Yläosa on hyvin korostunut, siis yletön Y. Visioikaa tästä. Vielä sentään osat toimivat...koputan puuta. Silti olen tuntenut itseni hirviöksi ja kuullut ikäviä huomautuksia, kun ulkonäön ja vartalon pitäisi olla missiluokkaa.

Vierailija
10/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on hartioiden ja lantion erotus?

Vierailija
11/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä nyt tuosta. Päärynävartaloista ei ainakaan ikinä luulla mieheksi.

Vierailija
12/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla X vartalo.

Vierailija
13/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kallistuvani y:n suuntaan mutta syötin mitat ja sain vastaukseksi I vartalo.

Vierailija
14/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, hartiat ovat kuin ladonovet, lantio ja takapuoli olemattomat, kaiken kruunaavat lyhyet pillikintut. Voinette kuvitella, ettei ole helppoa löytää mitään vaatteita, jotka näyttäisivät hyviltä. Housut saisivat olla jäykähköä materiaalia, mutta olkatoppaukset ovat kyllä omasta takaa. Lisäksi kuikelokaulan päässä keikkuu suorakaiteen muotoinen pää, ranteet ovat ohuet, mutta sormet paksut ja kengät tikkusäärien päässä kokoa 40. Yläosa on hyvin korostunut, siis yletön Y. Visioikaa tästä. Vielä sentään osat toimivat...koputan puuta. Silti olen tuntenut itseni hirviöksi ja kuullut ikäviä huomautuksia, kun ulkonäön ja vartalon pitäisi olla missiluokkaa.

Näin mullakin, mutta aina on kehuttu sporttiseksi. Lisäksi on pyydetty häämessuille malliksi. Tätä kyllä ihmettelin mutta menin kuitenkin. Kuikelokaulastani pidän, mieluummin se kuin bulldogin kaula.

Vierailija
15/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös y-vartaloinen ja tyytyväinen siitä.

Vierailija
16/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin Y. Vaihtaisin mielellään päinvastaiseen malliin. Ystäväni kanssa samassa painossa ja pituudessa, vastakkaisilla malleilla.. Hän on naisellinen, siro koska kapeat hartiat, kuin keiju. Kuitenkin naisellinen koska lantiota. Oikea venus. Minä taas olen kuulantyöntäjä, tai sekin väärin sanottu koska kuulantyöntäjät voivat olla naisellisia.

Kuitenkin, Nämä hartiat tekevät minusta pomperipossan. :( Vielä sellainen piirre, että ystäväni kapeilla harteilla ja nippa nappa B kupin rinnoilla näyttää povipommilta. Minun DD kupit taas katoavat julmettuun hartia/rintakehäseutuun tehden minusta entistäkin jykevämmän oloisen :(

Vierailija
17/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mullakin, mutta aina on kehuttu sporttiseksi. Lisäksi on pyydetty häämessuille malliksi. Tätä kyllä ihmettelin mutta menin kuitenkin. Kuikelokaulastani pidän, mieluummin se kuin bulldogin kaula.

Tuohan luo jo toiveita.. Olen lykännyt häitä koska en ole vielä koskaan nähnyt yhdenäkään hääpuvun näyttävän hyvältä kaltaisellani lyhyellä Y vartalolla. Oletkin todnäk pitkä :D silloin kai tämä malli menettelee :)

Vierailija
18/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh, paljon mieluummin päärynä kuin y :D Peppua on ihana korostaa varsinkin tämmöisenä aikana kun se on muotia. Mieluiten tietysti tiimalasi.

Vierailija
19/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan luo jo toiveita.. Olen lykännyt häitä koska en ole vielä koskaan nähnyt yhdenäkään hääpuvun näyttävän hyvältä kaltaisellani lyhyellä Y vartalolla. Oletkin todnäk pitkä :D silloin kai tämä malli menettelee :)

170 cm, en sen pidempi.

Vierailija
20/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat tunnetusti hyvin jämäkkärakenteisia. Paksut nilkat, ranteet, reidet, leveät hartiat. Kunnon työjuhtia! Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa, arvostan!

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän