Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks postaat someen reissusta joka päivä joku 15+ kuvaa

Vierailija
07.01.2024 |

Vähempikin riittäisi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyttäät mun reissukuvia? Ole katsomatta.

Vierailija
2/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että sinä kateellinen pääset valittamaan niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska määrää ei ole rajattu ja kauniita maisemia riittää.

Muuta kysyttävää?

Vierailija
4/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En postaa mitään. En matkustele.

Vierailija
5/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen kun tuppaavat siihen feediin ja kuvaluku +27.

Oon sitte laittanut profiilin piiloon kun huomannut että niitä pitää tuutata sinne jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
6/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan nauraa. Aikuiset ihmiset on valahtanut 5 vuotiaan tasolle. Some voitais lopettaa. 

Vierailija
7/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En postaa, en ole somessa.

Vierailija
8/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro koskaan somessa, että olen reissussa. Sukulaispojan kavereissa on niin paljon nakkeja, että talo voisi olla ryövätty loman aikana.

Vierailija
9/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttuja, jotka tekevät tuota. Jos laittaisivat vaikka kuvan päivässä, katsoisin niitä ja saattaisin kommentoidakin. Mutta kun laittavat aina kymmeniä kuvia, en viitsi avata ensimmäistäkään.

Vierailija
10/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ruikuttelet muiden kuvista? Eikö sulla ole vieläkään sitä omaa elämää, vaikka on koko päivä käsketty hankkia sellainen.

Vierailija
11/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, että ne kuvat ärsyttää siellä Suomessa sohvilla istuvia palstanaisia.

Vierailija
12/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen kun tuppaavat siihen feediin ja kuvaluku +27.

Oon sitte laittanut profiilin piiloon kun huomannut että niitä pitää tuutata sinne jatkuvalla syötöllä.

Sinulle on täällä aiemminkin sanottu, että sinä itse määräät, mitä fiidiin tulee. Ei ole pakko kenenkään lomakuvia klikkailla ja voit vaikka estää itsellesi epämieluistat sisällöt. Mutta sinähän et osaa edes evästeitäsi poistella, kun et tajua yhtään internetin toimintalogiikkaa :D Ootko joku vähän vajaa nuori ihminen vai todella jälkeenjäänyt yli viisikymppinen?

Ja sieltä somesta voit tosiaan itsekin poistua, jos ja kun sua kaikki mahdollinen siellä pelkästään ärsyttää. Menet asetuksiin, sieltä omiin tietoihisi, tilin hallintaan ja poistat tilin.

Vierailija
13/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tälläkin ap:llä on äänioikeus, perkele.

Vierailija
14/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi ruikuttelet muiden kuvista? Eikö sulla ole vieläkään sitä omaa elämää, vaikka on koko päivä käsketty hankkia sellainen.

En nyt väittäisi omaksi elämäksi myöskään tapaa postata kuviaan someen. Siinähän eletään tavallaan muiden kautta. 

-ohis 

Vierailija
15/29 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttuja, jotka tekevät tuota. Jos laittaisivat vaikka kuvan päivässä, katsoisin niitä ja saattaisin kommentoidakin. Mutta kun laittavat aina kymmeniä kuvia, en viitsi avata ensimmäistäkään.

Juuri tämä 👍

Ja aktiivisimmat vielä laittavat reissua ennen monta kertaa et paljon päiviä ennen reissua 😁

Ei se matkustaminen nyt noin ihmeellistä ole

60

45

...

8

5

4

1

Jee! Rodos kutsuu!

Vierailija
16/29 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kuvia .Koska minulla ei ole some profilia. Eli en ole F.B/ instagram.Tietoinen oma valintani.Kuin se ettei minulla edeleen ole älypuhelinta,eikä tulevaisuus.

Vierailija
17/29 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Joku lähiömamma lähtee Kanarialle ja postaa sieltä joka päivä tukun kuvia, joissa kaikissa uimaranta tai uima-allas tai drinkkilasi tai selfie auringossa käräytetystä naamasta ja jokaisella turistirysien kävijällä on vastaavanlaiset kuvat itselläkin. Huoh. Katson mielelläni lomakuvia, jos a) niitä ei tule joka päivä kasapän b) ne ovat jostain mielenkiintoisesta paikasta, ei turistirysästä.

Osa toki tekee tätä kehuskellakseen kuinka heillä on varaa ostaa karjavaunureissu Kanarialle, Rodokselle, Thaimaahan tms. mutta osa lienee aidosti innoissaan näissä Suomi-baarikohteissa. Itse hypin tuollaiset kuvaspämmäykset vain yli, koska nuo paikat ei kiinnosta. Joskus estän tilapäisesti tällaisen tyypin. Sitten jos joku on ollut jossain oikeasti kiinnostavassa paikassa, kuvia on kiva katsoa.

Vierailija
18/29 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varpaat! Yksi tuttu muistaa joka rantalomalta postata kuvan omista varpaistaan. Hyi.

Vierailija
19/29 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En postaa.

Miksi SINÅ väität MINUN tekevän moista?

Vierailija
20/29 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika ymmärtää jo ona vastuunsa maailman ympäristö-ongelmissa ja lopettaa tuollainen hedonistinen ja täysin turha käytös matkustella alkuunsa some- kuvien vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi