Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen täällä on Y-vartaloinen?

Vierailija
25.02.2021 |

Tuntuu, että palsta on täynnä pelkkiä tiimalaseja..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sille mitään voi millä vartalolla on syntynyt. Harmittaa olla Y ja näin transumainen. Ainoastaan joillakin vaatevalinnoilla voi hieman peittää joitain osia ja korostaa jotain. Olisi aivan huippua olla päärynä, tiimalasivartaloa en haluaisi.

Vierailija
22/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y-vartalo on paras vartalo. :) Tai ainaki miun mielestä. En tiiä, ku ei oo mitää sosiaalisii taitoja, et voiko mies tulla kertoo omaa mielipidettää tämmösist aiheista, jotka voi olla arkoja joillekki. Y on söpö, ku on kapee lantio. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Y-vartalo on paras vartalo. :) Tai ainaki miun mielestä. En tiiä, ku ei oo mitää sosiaalisii taitoja, et voiko mies tulla kertoo omaa mielipidettää tämmösist aiheista, jotka voi olla arkoja joillekki. Y on söpö, ku on kapee lantio. :)

Miksi ei voisi kertoa mielipidettään, sinä kun et täällä kuitenkaan perseile vaan ihan asiallisesti keskustelet :) Itsekin olen kuullut tuon Y on söpö kapealla lantiolla, mutta valitettavasti ainakin omalla kohdalla tämä mörssärin ylävartalo syö söpöyden aika äkkiä :D

Vierailija
24/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana olen Y, mutta ylipaino on tasoittanut ja olen H.

Vierailija
25/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y toimii hyvin jos on pituutta, eikä satu olemaan persjalkanen. Ja kannattaa myös olla mahdollisimman laiha.

Vierailija
26/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat tunnetusti hyvin jämäkkärakenteisia. Paksut nilkat, ranteet, reidet, leveät hartiat. Kunnon työjuhtia! Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa, arvostan!

Mies

Miksi alapeukut?? Eikö naiset osaa ottaa kehua? :(

Vierailija
27/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun vartalotyyppi on ruotsalainen o.

Vierailija
28/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Å

Vierailija
29/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persevä, tissevä ja reitevä on paras.

Tisulahti, tisulahti, siinä on C-kupin mahti, on suunnaksi tisulahti.

Vierailija
30/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, hartiat ovat kuin ladonovet, lantio ja takapuoli olemattomat, kaiken kruunaavat lyhyet pillikintut. Voinette kuvitella, ettei ole helppoa löytää mitään vaatteita, jotka näyttäisivät hyviltä. Housut saisivat olla jäykähköä materiaalia, mutta olkatoppaukset ovat kyllä omasta takaa. Lisäksi kuikelokaulan päässä keikkuu suorakaiteen muotoinen pää, ranteet ovat ohuet, mutta sormet paksut ja kengät tikkusäärien päässä kokoa 40. Yläosa on hyvin korostunut, siis yletön Y. Visioikaa tästä. Vielä sentään osat toimivat...koputan puuta. Silti olen tuntenut itseni hirviöksi ja kuullut ikäviä huomautuksia, kun ulkonäön ja vartalon pitäisi olla missiluokkaa.

Kuulostaa siltä, että olet vartalon malliltasi pikemminkin T kuin Y.

Mikähän vartalotyyppi minulla on, kun keskivartalo on kokoa S, lantiot kokoa M ja hartiat kokoa L?

Vierailija
31/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Miksi ei voisi kertoa mielipidettään, sinä kun et täällä kuitenkaan perseile vaan ihan asiallisesti keskustelet :) Itsekin olen kuullut tuon Y on söpö kapealla lantiolla, mutta valitettavasti ainakin omalla kohdalla tämä mörssärin ylävartalo syö söpöyden aika äkkiä :D

Kait se on tää sivu tehnyt sen, et on vaikeeta kommentoida naisten vartaloita, ku jotkut toiset miehet puhuu aika rumasti. Siis positiivisii juttuja suoraan, nii ne ei oo sit enää niin positiivisia. Juu, se nykyajan trendi pepun ja reisien treenaamisesta ei kyl miellytä miuu. :/ Mut hei, toi siun positiivinen asenne toho auttaa jo paljo! :) Ku se et haukkus itteensä. Nää jutut on sen verran arkoja, et jätän teijät rauhaan.

Vierailija
32/32 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Å

Leveä alavartalo suhteessa yläkroppaan, jonka kruunaa pieni pää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme