Ongelma: ei saa miehiä kun ei ole kokemusta
Ja kokemusta ei saa kun ei saa miehiä. Eli yksin tässä sitten jää.
t. 24v ikineitsyt
Kommentit (37)
Pätee vain, jos olet mies itsekin.
Ja todennäköisesti ei silloinkaan.
Siis miten niin ei saa. Sen kun menet jonnekin näkyvälle paikalle ja sitten miehet ilmestyy.
Kirjoita deittiprofiiliisi, että olet neitsyt, saat takuulla heti paljon opettajaehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi sinun saada oikein paljon miehiä?
Yksi riittäisi, mutta kun en saa edes sitä :(
-ap
Kuka muka vaatii sulta kokemusta :D ennemmin miehet tykkää kun on neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tossa iässä neitsyitä on enää ne kaikista rumimmat.
Mihinhän tää otanta perustuu :D
Jos olet nainen niin varmasti saat. Kotoa eivät välttämättä osaa tulla hakemaan. Tai jos et saa niin sitten on rima liian korkealla edellytyksiin nähden.
Vauvapalstalla vänisemässä anonyyminä et varmaan saakaan mutta meneppä jokseenkin mihin tahansa jossa on muitakin niin eiköhän niitä seuraantuppautujia ala löytyä.
Mitä vittua. Olet vain itsesääli tapaus. Tuo on miesten ongelma, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinhän tää otanta perustuu :D
Omaan tuttavapiiriin. Toisaalta joillakin heistä neitsyys johtuu siitä, että keskittyvät opintoihin eivätkä edes ole missään deittisivuilla - toiset taas eivät saa edes seksikumppania oman rumuutensa takia. Koskee myös naisia.
Oletko koittanut myydä neitsyytesi? Miehet tykkää maksaa kaikesta. Pidä huutokauppa.
Mitä niillä miehillä tekisit? Entä sitten, kun olet saanut niitä miehiä, 20,50,150...?
Ei se edes auttaisi, vaikka pääsisit neitsyydestä eroon.
Minä en ole ikinä seurustellut, eli en ole päässyt juurikaan testailemaan mitään jännittävämpiä juttuja enkä kehittymään seksissä, joten en voi tehdä seksissä vaikutusta (päinvastoin olen seksissä oletettavasti surkea) ja vaikea päästä saamaankaan sitä kokemusta, koska sitä ei ole.
Säännöllinen seksielämä on lähinnä niiden etuoikeus, jotka pääsivät harjoittelemaan sitä jo teininä seurustelusuhteissa, tai viimeistään siinä 20v eteenpäin.
Itse olen nyt 28v ja tämän ikäinen on jo aika nolo, jos ei ole kokenut.
Minun tilanteestani kertoo paljon se, että 19-vuotias seksikumppanini on selvästi kokeneempi kuin minä.
Omanikäisten kanssa en ole kehdannut vuosiin edes olla, heillä se kokemusmaailma on ihan eri kuin minulla.
N28
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallisen näköinen. Naama on täysin tavallinen, hiukset pitkät ja mitat 161/53kg. Ja silti olen kuin ilmaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallisen näköinen. Naama on täysin tavallinen, hiukset pitkät ja mitat 161/53kg. Ja silti olen kuin ilmaa.
-ap
Tossahan se tulikin. Olet vaan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä miehillä tekisit? Entä sitten, kun olet saanut niitä miehiä, 20,50,150...?
Etkö tiedä? Kannattaa mennä gynelle jos sinussa on jotain vikaa. Nussimisen pitäisi tuntua hyvältä ja auttaa kun panettaa, siinä on syytä riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apTossahan se tulikin. Olet vaan tylsä.
Maailma on täynnä tylsän näköisiä ja tylsiä naisia, jotka ovat parisuhteessa, joten tuokaan ei selitä.
Sivusta
Vai pitäisi sinun saada oikein paljon miehiä?