Oletko tekemisissä veljesi tai siskosi kanssa?
Oletko vain pikaviestien kautta yhteydessä vai näetkö livenä useamminkin? Onko se molemminpuolista vai vain toisen aloittamaa?
Kommentit (16)
On tultu teini-iästä lähtien oikein hyvin. Onpa joka käyty ulkomaillakin yhdessä.
En ole nähnyt sisaruksiani sen jälkeen kun erosin uskonlahkosta kahdeksan vuotta sitten.
En ole tekemisissä. Ei ole syytä. Mitään riitoja ei ole ollut. Veli jätti kutsumatta häihinsä, ei tullut minun pojan rippijuhlaan, vaikka on kummi. Ei muistanut poikaani, kun hän pääsi ylioppilaaksi. Oikeastaan on vieras ihminen. Kun vanhempamme kuolivat niin eipä oikein toistemme kuulumisia tiedetä. Pari viestiä vuodessa.
Meillä on veljien kanssa normaali sisarussuhde. Toisen kanssa enemmän tekemisissä ja autetaan toisiamme, toisenkin kanssa soitellaan säännöllisesti ja käydään joskus yhdessä syömässä
Minulla on paljon sisaruksia. En juurikaan tapaa heitä kuin suvun isoimmissa juhlissa. Osa heistä on samalla tapaa epäsosiaalisia kuin minä, ja asumme eri puolilla Suomea, joten ei vaan tule pidettyä yhteyksiä. Sosiaalisemmat taas sosialiseeraavat keskenään, eikä heitä kiinnosta minun elämäni mitenkään.
Alle 100 km etäisyydellä asuvia tapaan joskus ihan muuten vain, n. 1-2 kertaa vuodessa.
En enää. En siedä porukasta ulosjättämistä, joten vuosi sitten oli viimeinen kerta, kun sisarukseni minua jättivät porukasta pois ja ivasivat vielä päälle.
Kaksi veljeä, itse olen keskimmäinen. En ole tekemisissä veljieni kanssa muuten kuin vieraillessani vanhemmillani. Maailmankatsomuksemme ja elämäntyylimme sekä luonteemme ovat niin erilaiset, että meillä ei tunnu olevan mitään yhteistä. Molempien seuraa pidän kovin kuormittavana ja jotenkin jännitteitä luovana. En kaipaa heitä millään tavalla, ja luultavasti tunne on molemminpuolinen.
Tietysti olen, kato me ollaan samaa sukua jne...
En ole tekemisissä. Veljeni vaimo on vaikea ja veljeni samanlainen. Ovat olevinaan sellaista vähän parempaa väkeä ja kaikkien pitäisi elää kuin he itse elävät. Veljen vaimo on perheestä missä rahaa, elämä ollut helppoa. Heillä on hyvin kapea ajatusmaailma yleensänkin elämästä, heidän elämäntapansa vain on se oikea. Minulle sellainen ei kelpaa, elän oman näköistäni elämää.
Olen paljon tekemisissä sisarusteni kanssa. Muutenkin sukumme on tiivis,paljon yhdessäoleva porukka.
Arvaa! 3 siskoan ja 3 Veljeäni kuoleet.
Lähinnä viestittelen veljeni kanssa. Näen harvemmin. Ennen soiteltiin välillä useamminkin. Nyt se jäänyt.
Asun ulkomailla ja olen yhteydessä sisaruksiini jatkuvasti. Heitä on neljä. Lähettelemme kesäisin lapsiamme puolin ja toisin, tapaan kaikkia kun olen Suomessa pari kertaa vuodessa, ja usein sisarukseni käyvät täällä. Perhe on paras!
Viestitellään, nähdään lähes viikottain, soitellaan. Olisi kamala, jos ei oltaisi siskon kanssa ystäviä.