Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: ei saa miehiä kun ei ole kokemusta

Vierailija
25.02.2021 |

Ja kokemusta ei saa kun ei saa miehiä. Eli yksin tässä sitten jää.
t. 24v ikineitsyt

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tossa iässä neitsyitä on enää ne kaikista rumimmat.

Olen ihan tavallisen näköinen. Naama on täysin tavallinen, hiukset pitkät ja mitat 161/53kg. Ja silti olen kuin ilmaa.

-ap

Jep, ei ole mahdollista ettet muka saa miestä.

Vierailija
22/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua. Olet vain itsesääli tapaus. Tuo on miesten ongelma, ei naisten.

Mitä sille asialle voi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiiiight…

Vierailija
24/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tossa iässä neitsyitä on enää ne kaikista rumimmat.

Mihinhän tää otanta perustuu :D

Omaan tuttavapiiriin. Toisaalta joillakin heistä neitsyys johtuu siitä, että keskittyvät opintoihin eivätkä edes ole missään deittisivuilla - toiset taas eivät saa edes seksikumppania oman rumuutensa takia. Koskee myös naisia.

Jaa kai sitten olen poikkeustapaus jos tuttavapiirisi kertoo faktat.

Vierailija
25/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sua vaivaa se, että olet vakavasti otettavan ihmisen näköinen? Miehet lähestyy helpommin sellaista hieman vajaan oloista, hutsahtavaa tai muuten jotenkin miehen mielestä alempaa tasoa olevaa. Ei tule niitä paineita. Jotkut ihmiset on vaan olemukseltaan sellaisia että ne vaatii itseäkin ryhdistäytymään ja sellaista ei välttämättä jaksa tehdä.

Vierailija
26/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sua vaivaa se, että olet vakavasti otettavan ihmisen näköinen? Miehet lähestyy helpommin sellaista hieman vajaan oloista, hutsahtavaa tai muuten jotenkin miehen mielestä alempaa tasoa olevaa. Ei tule niitä paineita. Jotkut ihmiset on vaan olemukseltaan sellaisia että ne vaatii itseäkin ryhdistäytymään ja sellaista ei välttämättä jaksa tehdä.

Jos totta, niin ehkä tuollaisia miehiä ei edes kannata kaipailla.

Vierailija
27/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeasti olemassa oleva asia, että seksi ja seurustelusuhteet kasaantuu tietyille henkilöille ja osa jää ilman.

Ei tarvitse edes olla mitenkään ”viallinen”, jos vaan jää nuorena siitä pussailu-seukkailu-seksijunasta, niin ei siihen niin vaan pääse sitten aikuisempana enää hyppäämään.

Luonnollisesti miehet kiinnostuvat niistä naisista, joilla on KOKEMUKSEN tuomaa itsevarmuutta.

Itse muistan itkeneeni jo 15-vuotiaana yksin kotona sitä, etten ole sellainen jonka kanssa pojat haluaisivat olla (toisin kuin kaverini), ja sellainen olen edelleen.

Ainoastaan just joidenkin 18-22-vuotiaiden silmissä voin olla elämänkokemukseni myötä itsevarman oloinen ja siten kiinnostava, joten nyt on ensimmäinen kerta elämässä kun minulla edes on kunnolla ns. vientiä, kun on olemassa nuo vähän nuoremmat miehet.

Omanikäisiä en ole jostain syystä ikinä saanut.

Normaalit, pussailu-seukkailu-elämään jo nuorena kiinni päässeet ihmiset eivät tätä asiaa useinkaan ymmärrä, joten heidän kommenttinsa voi laittaa toisesta korvasta ulos.

Itse odotin jo joskus yläasteikäisenä, että sitten ”isona” on siistiä ja saa harrastaa seksiä, mutta eipä se niin mennytkään.

N28

Vierailija
28/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan todellinen ongelma - palstalla toki jauhetaan että kaikki naiset saavat miehen tai ainakin miestä. Todellisuudessa se ei mene aina niin. Sain ihan tosissani yrittää 20 vuoden ajan ennen kuin sain seksiä edes kerran, reilusti yli kolmekymppisenä. Tuon kerran jälkeen mies jätti kun oli niin pettynyt kokemattomuuteeni.

Muut miehet sitten ovatkin jättäneet jo ennen seksiä. Ja suurin osa ei ole ollut alunperinkään kiinnostunut. Eli olen juuri APn tilanteessa: en voi oppia hyväksi seksissä, koska kukaan ei suostu sitä kanssani harrastamaan, koska en ole hyvä seksissä.

Enkä ole ainut kaltaiseni, tunnen muitakin samanlaisia 30+ naisia. Emmekä ole rumia tai ylipainoisia (ja kuulemma hekin saavat koska vaan, hah).

Vierailija
29/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oikeasti olemassa oleva asia, että seksi ja seurustelusuhteet kasaantuu tietyille henkilöille ja osa jää ilman.

Ei tarvitse edes olla mitenkään ”viallinen”, jos vaan jää nuorena siitä pussailu-seukkailu-seksijunasta, niin ei siihen niin vaan pääse sitten aikuisempana enää hyppäämään.

Luonnollisesti miehet kiinnostuvat niistä naisista, joilla on KOKEMUKSEN tuomaa itsevarmuutta.

Itse muistan itkeneeni jo 15-vuotiaana yksin kotona sitä, etten ole sellainen jonka kanssa pojat haluaisivat olla (toisin kuin kaverini), ja sellainen olen edelleen.

Ainoastaan just joidenkin 18-22-vuotiaiden silmissä voin olla elämänkokemukseni myötä itsevarman oloinen ja siten kiinnostava, joten nyt on ensimmäinen kerta elämässä kun minulla edes on kunnolla ns. vientiä, kun on olemassa nuo vähän nuoremmat miehet.

Normaalit, pussailu-seukkailu-elämään jo nuorena kiinni päässeet ihmiset eivät tätä asiaa useinkaan ymmärrä, joten heidän kommenttinsa voi laittaa toisesta korvasta ulos.

Itse odotin jo joskus yläasteikäisenä, että sitten ”isona” on siistiä ja saa harrastaa seksiä, mutta eipä se niin mennytkään.

N28

En sano etteikö itsevarmuus vaikuttaisi asioihin, mutta nyt mielestäni kyllä aliarvioit itseäsi. Ei kukaan tuolla oikeasti vaadi mitään kokemuksia vaikka olisi minkä ikäinen. Arvosta ensin itse itseäsi äläkä ole epätoivoinen.

Vierailija
30/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan todellinen ongelma - palstalla toki jauhetaan että kaikki naiset saavat miehen tai ainakin miestä. Todellisuudessa se ei mene aina niin. Sain ihan tosissani yrittää 20 vuoden ajan ennen kuin sain seksiä edes kerran, reilusti yli kolmekymppisenä. Tuon kerran jälkeen mies jätti kun oli niin pettynyt kokemattomuuteeni.

Muut miehet sitten ovatkin jättäneet jo ennen seksiä. Ja suurin osa ei ole ollut alunperinkään kiinnostunut. Eli olen juuri APn tilanteessa: en voi oppia hyväksi seksissä, koska kukaan ei suostu sitä kanssani harrastamaan, koska en ole hyvä seksissä.

Enkä ole ainut kaltaiseni, tunnen muitakin samanlaisia 30+ naisia. Emmekä ole rumia tai ylipainoisia (ja kuulemma hekin saavat koska vaan, hah).

Ongelma on asenteesi. Sinun pitäisi tietää että riität itsenäsi eikä sinun tarvitse ”yrittää” ja oppia vartavasten hyväksi. Tää on ihan virheellinen ajatus.

Vierailija
31/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on asenteesi. Sinun pitäisi tietää että riität itsenäsi eikä sinun tarvitse ”yrittää” ja oppia vartavasten hyväksi. Tää on ihan virheellinen ajatus.

Sori mutta tällainen "riität itsenäsi" lässytys on osa tätä ongelmaa. Parin vuosikymmenen ajan lähestyin miehiä ennakkoluulottomasti ja hyvällä itsetunnolla. En ole koskaan ollut hissukka tai pyydellyt anteeksi olemassaoloani.

Mutta nimenomaan EN ole kelvannut omana itsenäni! Mies on tutustunut minuun, tykännyt, halunnut jatkaa - tasan siihen asti kunnes kokemattomuus tulee ilmi. Vain tuo yksi mies pani, varmaan säälistä, eikä siitä 5 minuutista kyllä mitään kelpaamisen kokemusta tullut. Etenkin kun hän sen jälkeen ilmoitti ettei halua jatkaa.

Mitä itse ajattelisit jos sinut olisi torjuttu sen sata kertaa jonkin ominaisuutesi takia? Montako vuosikymmentä uskoisit edelleen että kelpaat sellaisena kuin olet?

Uskon kyllä että seksi voi olla kahden ihmisen kohtaamista, eikä vain hyvää tai huonoa suorittamista. Mutta eipä sellaista kokemusta kaikille suoda.

Vierailija
32/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

En sano etteikö itsevarmuus vaikuttaisi asioihin, mutta nyt mielestäni kyllä aliarvioit itseäsi. Ei kukaan tuolla oikeasti vaadi mitään kokemuksia vaikka olisi minkä ikäinen. Arvosta ensin itse itseäsi äläkä ole epätoivoinen.

Kyllä vaatii. Ihan suoraan sanotaan ettei jakseta alkaa "opettaa" aikuista. Temput pitäisi osata jo.

Vierailija
33/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan totta että jotkut naiset, itseni mukaan lukien, ovat kuin ilmaa. Miehet eivät vaan kiinnostu, tai ne miehet jotka saattavat kiinnostua eivät välttämättä kiinnosta mua tai ovat muuten aivan kauheita. Ei tarvitse olla niin epätoivoinen. 

En itsekään ole ruma, en kauniskaan, tavallinen. En ole läski, olen sosiaalinen. Silti miehet katsovat mua kuin halpaa makkaraa. Ikää jo yli 40. Yksi huono kokemus yhden miesystävän kanssa. "Seksi" molempien osalta sellasta rävellystä ettei sitä oikeen voi seksiksi sanoa. Tapailuja miestne kanssa, mutta ei ole johtanut seksiin. tarvitsen myös tunteita, luottamusta että voisin edes seksiä harrastaa miehen kanssa. Toivon että olisin kiinnostunut naisista, mutta naiset eivät kiinnosta mua seksin suhteen, muuten kyllä ihastun naisiinkin. 

Vierailija
34/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillekin pitäs olla mieshuoria, jotka olisivat seksin ammattilaisia. Saisi kokemusta. Hyvästä seksistä vois maksaakin. 

Vierailija
35/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Kyllä vaatii. Ihan suoraan sanotaan ettei jakseta alkaa "opettaa" aikuista. Temput pitäisi osata jo.

Miten sitten tuot asian ilmi? Ja siis haetko ihan pelkkää seksiä?

Minulle ei ole kukaan sanonut noin, mutta en kyllä pelkkää seksiä haekaan.

Vierailija
36/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika helpottavaa kuulla että en ole ainoa, eli kiitos vaan (melkein) kaikille keskusteluun osallistuneille :). Ja btw seksiä voi ostaa vaikka olisikin nainen, riippumatta omasta seksuaalisesta suuntautumisesta, olkoonkin että naisia vastaanottavia palveluntarjoajia on rajallinen määrä.

-Nuori naisista tykkäävä nainen

Vierailija
37/37 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Miten sitten tuot asian ilmi? Ja siis haetko ihan pelkkää seksiä?

Minulle ei ole kukaan sanonut noin, mutta en kyllä pelkkää seksiä haekaan.

Olen hakenut eri miehiltä eri asioita, lähtökohtaisesti haluaisin parisuhteen. Asia tulee ilmi ihan tavallisesti keskustelussa tai viimeistään jos homma alkaa mennä seksiin päin ja mies huomaa jännitykseni.

Täälläkin ollut useita keskusteluja joissa kokemattoman kanssa seurustelu on tyrmätty täytenä ajanhukkana koska vähän vanhemmassa kokemattomassa on varmasti jotain vikaa.