Jos tarjoan naiselle treffeillä kaiken, niin mikä on tekosyy kieltäytyä uusintatreffeistä?
Kommentit (139)
Juuri tästä syystä maksan itse omat ruokani ja juomani. Ei ainakaan kukaan idiootti kuvittele että olisin jotenkin velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs vanha puolituttu pyysi minua treffeille. Hän maksoi kaiken. En ollut lainkaan kiinnostunut hänestä. Hän oli halutussa ammatissa ja menestynyt siinä. Ei merkinnyt mitään, koska ei vain kiinnostanut. Tapasimme muutaman kerran, ja aina minulla oli tylsää ja hän sanoi, että kun oli niin hyvää seuraa... Kävi melkein vähän sääliksi.
Mutta naisella on aina oikeus kieltäytyä treffeistä, vaikka olisi millainen mies.
Mikä hänessä oli vikana? Kuulostaa herrasmieheltä.
Toisin kuin tontut väittää harvat ovat elintason perään.
En ole tarjoamassa naiselle mitään elintasoa. Olen ihan hyvin toimeentuleva mies mutta mielestäni naisen tulee silti maksaa puolet elämisen kuluista paitsi treffeillä mikäli ne johtavat johonkin suurempaan.
En tiedä, ketkä tätä ovat alapeukuttaneet ja miksi, mutta itse naisena kyllä pidän tätä nimenomaan ainoana oikeana periaatteena ainakin tuon elämisen kulujen puolittamisen suhteen. Toki arvostan myös sitä, että jos mies haluaa treffata ravintolassa tai kahvilassa niin hän tarjoutuu myös maksamaan, koska luultavasti se nainen ei itse sinne muuten olisi halunnut edes mennä saati mitään siellä tilata.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä, että harrastan kuntourheilua, seinäkiipeilyä ja tanssia joten minussa ei todellakaan ole mitään vikaa vaan päinvastoin toisin kuin kommenteissa on väitetty.
Voi sinulla silti olla paska luonne. Siltä ainakin kuulostaa. Emme me naiset pidä mitään plusmiinustilastoa Excelissä miehen ominaisuuksista, että nettopalkka tämän verran ja tanssii, toisaalta on aikaisin kaljuuntuvasta suvusta, hmm....
Se, että näytät paperilla hyvältä ei auta yhtään jos olet ääliö tai sinulla sattuu olemaan feromonit jotka eivät jonkun naisen feromonitutkaan sovi.
Toisekseen, mikset vienyt naista kiipeilemään tai tanssimaan? Kiipeillessä saa hyvän tuntuman siitä, kokeeko voivansa luottaa mieheen ja tanssiessa taas hyvän tuntuman feromoneista.
Ei pidä katsella amerikkalaisia hömppäelokuvia ja kuvitella, että suomalainen nainen tahtoo sellaiset treffit. Pitää lukea sitä naista jonka on pyytämässä treffeille ja miettiä, mitä kivaa me voisimme tehdä yhdessä? Ravintolassa syöminen on oikeastaan aika tylsää, ei yhtään kivaa, ellei ravintola ole todella hyvä ja silloin taas on ääliömäistä haaskata hyvä ruoka ensitreffien jännitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, meinaatko, että hän oikeasti kyllä piti sinusta, mutta esitti jonkun tekosyyn miksei halua tavata sinua enää?
Kyllä pidimme paljon toisitamme. Nauroimme paljon yhdessä ja elämänarvomme olivat lähellä tosiaan.
Minulla on ollut tuollaisia ensitreffejä. On ollut ihan kivaa pintahauskaa. Elämänarvotkin ovat näennäisesti kohdanneet. Niistä asioista, joissa elämänarvoni ovat poikenneet miehen arvoista, olen ollut hiljaa, jotta tunnelma ei lässähtäisi.
Se "turn off" asia on voinut tulla ilmi vasta treffien loppupuolella.
Tai treffejä muistellessa on alkanut tuntumaan siltä, ettei halua tavata uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi maksaa treffeillä naisen juomiset tai syömiset, missä tasa-arvo jota eräät huutaa kovaan ääneen? Mitä jos tehtäiskin toisinpäin että naiset alkaa maksamaan miesten ravintolaillalliset?
MIKSI NE ENSITREFFIT PITÄÄ YLIPÄÄTÄÄN SOPIA RUOKARAVINTOLAAN TAI JONNEKIN MAKSULLISEEN PAIKKAAN?! Noin, joko meni perille?
Mihin ne pitäisi sopia näin talvella ja varsinkin kovilla pakkasilla? Tuolla pakkasessa kävelet ympyrää hienoissa vaatteissa naama punaisena ja hampaat kalisee yhteen?
No tuota. Kun on tiedossa, että tavataan jossain ulkona, niin silloin ei laiteta mitään hepeniä päälle vaan lämpimät vaatteet.
Sinäkö tosiaan kuvittelet että naiset lähtisi ensitreffeille toppahousuissa ja toppatakissa.
Tottakai lähtee jos sovitaan vaikka kävelytreffit. Minä ainakin voisin lähteä. Toki ap:n ilmeisesti tavoittelemat high maintenence -naiset voi jättää väliin. Mut jos sellaisen haluaa, on turha itkeä kuluista.
Mutta meikistä ne ei luovu, toppahousut jalkaan ja kilo meikkiä naamaan.
Toi kertoo sun naismausta.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä, että harrastan kuntourheilua, seinäkiipeilyä ja tanssia joten minussa ei todellakaan ole mitään vikaa vaan päinvastoin toisin kuin kommenteissa on väitetty.
"Minussa ei todellakaan ole mitään vikaa". Kuule pikku pupuseni, jos elämä ei mene niin kuin tahdot, fiksu aikuinen katsoo aina ensimmäiseksi peiliin. Meissä kaikissa on aina ihan riittämiin vikoja korjattavaksi ja useimmiten aiheutamme kaikki omat kärsimyksemme ihan itse.
Osoitit juuri, miksi kukaan ei huoli sinua. Harva ihmistyyppi on yhtä ärsyttävä kuin sellainen, joka ei suostu näkemään omia vikojaan. Se tekee sinusta myös täysin parisuhdekelvottoman: kukaan ei tahdo pariutua ihmisen kanssa, joka on omasta mielestään aina oikeassa ja täydellinen.
Miksi muuten ajattelet, että kuntourheilu, seinäkiipeily ja tanssi olisivat jotain erityisiä valttikortteja? Kuntourheilu voi tarkoittaa mitä hyvänsä ja useimmat meistä sitä harrastavat. Seinäkiipeily ja tanssi merkitsevät naiselle jotain vain, jos hän itse sattuu harrastamaan niitä myös.
Minulla on yksi kaveri, joka harrastaa uppopalloa, vaeltamista ja maastopyöräilyä. Hänessä ei siis ole mitään vikaa, päinvastoin. Kaikkien miesten pitäisi madella jalkojensa juuressa.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet omasta mielestäsi täydellinen ja siksi kukaan nainen ei saa kieltäytyä toisista treffeistä kanssasi?
Creepy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole niin nälkä, että viitsisi ihan ruoan perässä lähteä treffeille, jos sinä itse et kiinnosta. Harva täällä Suomessa nyt ihan nälkää näkee kuitenkaan.
Mitä takoitat? Minulla on ihan hyvä ammatti, oln fiksu ja ulkoisesti myös viehättävä.
ap
Ap se ei vain tajua, ettei naista yhtään kiinnosta. Lue ketju, hyvä ihminen.
En ikinä lähtisi tuntemattoman deitin kanssa syömätreffeille. Jos tyyppi ei miellytä tai kemiat ei muuten vaan natsaa, niin tylsä lähteä kesken alkupalojen tai vielä pahempi, kärsiä koko ateria huonossa seurassa. Syömätreffeillä olen ollut puolituttujen kanssa ja silloinkin vain sellaisten kanssa, joiden tiedän olevan hauskaa ruokaseuraa vaikkei kipinöitä olisikaan. Maksan mieluiten itse oamn osuuteni. Ulkomailla ja ulkomaalaisten kanssa deittaillessa naiselle maksetaan tarjoilut, liput yms. Loukkaantuvat jos alkaa kaivaa omaa korttia maksun tullen.
Vieraan henkilön kanssa ensinnäkin aina tapaaminen julkisella paikalla. Voi kävellä jos hyvä ilma, tai käydä kahvilla/lasillisella jossain tai vaikka taidenäyttelyssä. Eka tapaaminen on mieluiten kohtuullisen lyhyt kahdesta syystä. Jos tyyppi ei kiinnosta, niin parempi jatkaa omiin suuntiinsa mahdollisimman pian. Jos tyyppi kiinnostaa, niin tutustumista voi jatkaa seuraavilla treffeillä. Vaikka illallisen merkeissä ;D Ja muuten, edelleen maksan itse oman osuuteni.
Olen pariin kertaan onnistunut menemään treffeille sellasten miesten kanssa, jotka ajattelee olevansa taivaan lahja naisille, koska heillä on tietty työ ja menestystä ja uraputki menossa. Lisäksi he tuntee isoja nimiä jne. Yhden kanssa mentiin piknikille ekoilla treffeillä se toi viinit ja korillisen ruokaa ja kukkakimpun mulle. Mä toin myös jotaan syötävää, mutta niihin ei koskettu, koska piti syödä ja juoda herran tarjoilut. Keskustelu meni hyvin. Lähinnä mua mietitytti miehen lievästi itseään täynnä oleva olemus. Päätin kuitenkin mennä toisille treffeille. Sama meno jatku eli mies vain kehui itseään. Lopetin sen treffailun siihen, minkä jälkeen mies suuttui mulle, kun kiltti mies hyvällä uralla ei kelpaa.
Opetus: puku ei tee miestä. Sitä voi vaikka kuinka laskelmoida, että avaa oven ja tarjoaa ja niin edelleen. Siitä ei kuitenkaan herrasmieheksi tule, jos on jotenki ikävä persoona. Kannattaa siis pohtia omaa käytöstä ja kehittyä ihmisenä. Naiselle voi jäädä epämääräisen epämiellyttävä olo vaikka kaikki olisi päällisin puolin mennyt hyvin. Tämä toimii myös toisinpäin ja kaikkien sukupuolten kohdalla ja kaikissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi maksaa treffeillä naisen juomiset tai syömiset, missä tasa-arvo jota eräät huutaa kovaan ääneen? Mitä jos tehtäiskin toisinpäin että naiset alkaa maksamaan miesten ravintolaillalliset?
MIKSI NE ENSITREFFIT PITÄÄ YLIPÄÄTÄÄN SOPIA RUOKARAVINTOLAAN TAI JONNEKIN MAKSULLISEEN PAIKKAAN?! Noin, joko meni perille?
Mihin ne pitäisi sopia näin talvella ja varsinkin kovilla pakkasilla? Tuolla pakkasessa kävelet ympyrää hienoissa vaatteissa naama punaisena ja hampaat kalisee yhteen?
No tuota. Kun on tiedossa, että tavataan jossain ulkona, niin silloin ei laiteta mitään hepeniä päälle vaan lämpimät vaatteet.
Sinäkö tosiaan kuvittelet että naiset lähtisi ensitreffeille toppahousuissa ja toppatakissa.
Jotkut lähtee, toiset eivät. Kannattaa miettiä, millaisen naisen haluaa kumppanikseen. Jos haluat ulkoilusta pitävän naisen, ne ulkoilutreffit karsivat tehokkaasti pois niitä, jotka eivät tykkää ulkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinussa ei muuta vikaa ole, niin ainakin se, että luulet itsestäsi liikoja. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole niin nälkä, että viitsisi ihan ruoan perässä lähteä treffeille, jos sinä itse et kiinnosta. Harva täällä Suomessa nyt ihan nälkää näkee kuitenkaan.
Mitä takoitat? Minulla on ihan hyvä ammatti, oln fiksu ja ulkoisesti myös viehättävä.
ap
Voivoi näitä miehiä, jotka kuvittelevat, että nainen valitsee kumppanin sen perusteella, mikä ammatti miehellä on. Toki hyvä ammatti on plussaa sellaiselle, jonka parisuhdeominaisuudet ovat sellaiset, joita nainen toivoo. Mutta ei se ammatti sinällään mitään auta, jos muuten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää, kumpi tässä enemmän ap:tä harmittaa, se rahanmeno vai se, että nainen joka piti hänestä, ei nyt sitten tahdokaan tavata enää. Ehkä nainen olikin varattu?
Facebookin mukaan ei ollut varattu.
MOT
Olen kyllä riittävän älykäs, että tiedän mitä tämä tarkoittaa. Kyllä facebook-profiili kertoo naisen olevan vapaa, ei varattu.
Aika harva nainen sinne omaa siviilisäätyään merkitsee, ainakaan omassa kaveripiirissä. Ei minullakaan ole asiasta mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lähtee jos sovitaan vaikka kävelytreffit. Minä ainakin voisin lähteä. Toki ap:n ilmeisesti tavoittelemat high maintenence -naiset voi jättää väliin. Mut jos sellaisen haluaa, on turha itkeä kuluista.
Ketkä ne? Tapailet ilmeisen merkillisiä naisia. Ainakin minun tuttavapiirissäni on hyvin harvinaista että naisella on juuri lainkaan meikkiä. Useimmat toki meikkaa hiukan, mutta juuri niin vähän että yksikään mies ei heitä meikatuiksi tajua.
Jos et tahdo tikkurilan värikarttaa, älä pyydä sellaisia treffeille. Maailma on väärällään muunkinlaisia naisia, minkä huomaat kyllä jos jalkaudut ulos sen sijaan että tirkistelet instatyrkkyjä.
Minulla on ollut meikkiä viimeksi vuonna 2018 kaverini karonkassa. En koskaan meikkaa muuta kuin iltapukujuhliin. Silloin on pakko, iltapuvun kanssa olisi niin törkeä etikettivirhe olla au naturel. (Ja ennen kuin joku sanoo että tulee varmaan hyvää jälkeä, niin tietenkin menen ammattilaiselle sitten, harjantuumattomalla kädellä silmärajaukset näyttää lähinnä EKG-käyrältä, eikä edes kovin terveeltä sellaiselta.)
Ei tarvi mennä kuin deittisivustoille niin jokaisen naisen naamassa meikkiä ja nainen ei varmasti mene treffeille ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ne? Tapailet ilmeisen merkillisiä naisia. Ainakin minun tuttavapiirissäni on hyvin harvinaista että naisella on juuri lainkaan meikkiä. Useimmat toki meikkaa hiukan, mutta juuri niin vähän että yksikään mies ei heitä meikatuiksi tajua.
Jos et tahdo tikkurilan värikarttaa, älä pyydä sellaisia treffeille. Maailma on väärällään muunkinlaisia naisia, minkä huomaat kyllä jos jalkaudut ulos sen sijaan että tirkistelet instatyrkkyjä.
Minulla on ollut meikkiä viimeksi vuonna 2018 kaverini karonkassa. En koskaan meikkaa muuta kuin iltapukujuhliin. Silloin on pakko, iltapuvun kanssa olisi niin törkeä etikettivirhe olla au naturel. (Ja ennen kuin joku sanoo että tulee varmaan hyvää jälkeä, niin tietenkin menen ammattilaiselle sitten, harjantuumattomalla kädellä silmärajaukset näyttää lähinnä EKG-käyrältä, eikä edes kovin terveeltä sellaiselta.)
Ei tarvi mennä kuin deittisivustoille niin jokaisen naisen naamassa meikkiä ja nainen ei varmasti mene treffeille ilman meikkiä.
Minä en ainakaan ala meikkaamistani tai meikkaamattomuuttani millekään reppanoille selittämään. Vaikka kuinka saisit itkupotkuraivarit, niin meikkaisin silti jatkossakin. Se on joka tapauksessa näiden tapausten mielestä ihan sama mitä nainen tekee tai ei tee, aina tekee väärin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihan pihalla Tinderin algoritmistä. Nimenomaan eka näytetään suosituimmat ja käyttäjän valinnan mukaan alkaa tulla näkyville muitakin. Ukot kiimoissaan hakkaa jatkoon kaikki meikatut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minua kyllästyttää nämä julistukset...
t. Nainen joka meni ensitreffeille täysin ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, farkuissa ja t-paidassa
Kenen miehen? Yhdenkään miehen ei pidä maksaa treffeillä naisen (kenestä naisesta nyt puhutaan?) juomisia tai syömisiä. Ymmärrätkö? Ei yhdenkään. Joka ikinen mies saa ihan itse päättää, tarjoutuuko maksamaan vai ei.
Kukaan ei pakota sinuakaan aseella uhaten tarjoamaan, vai väitätkö vakavissasi vastaan?