Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarjoan naiselle treffeillä kaiken, niin mikä on tekosyy kieltäytyä uusintatreffeistä?

Vierailija
25.02.2021 |

Jotenkin törkeää sanoa ei.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää, kumpi tässä enemmän ap:tä harmittaa, se rahanmeno vai se, että nainen joka piti hänestä, ei nyt sitten tahdokaan tavata enää. Ehkä nainen olikin varattu?

Vierailija
102/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi maksaa treffeillä naisen juomiset tai syömiset, missä tasa-arvo jota eräät huutaa kovaan ääneen? Mitä jos tehtäiskin toisinpäin että naiset alkaa maksamaan miesten ravintolaillalliset?

MIKSI NE ENSITREFFIT PITÄÄ YLIPÄÄTÄÄN SOPIA RUOKARAVINTOLAAN TAI JONNEKIN MAKSULLISEEN PAIKKAAN?! Noin, joko meni perille?

Mihin ne pitäisi sopia näin talvella ja varsinkin kovilla pakkasilla? Tuolla pakkasessa kävelet ympyrää hienoissa vaatteissa naama punaisena ja hampaat kalisee yhteen?

No tuota. Kun on tiedossa, että tavataan jossain ulkona, niin silloin ei laiteta mitään hepeniä päälle vaan lämpimät vaatteet.

Sinäkö tosiaan kuvittelet että naiset lähtisi ensitreffeille toppahousuissa ja toppatakissa.

Tottakai lähtee jos sovitaan vaikka kävelytreffit. Minä ainakin voisin lähteä. Toki ap:n ilmeisesti tavoittelemat high maintenence -naiset voi jättää väliin. Mut jos sellaisen haluaa, on turha itkeä kuluista.

Sama. Olen ollut ensitreffeillä avantouimassa. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Toisilla ensitreffeillä olin tyypin kanssa luontopolulla. Vaelluskengät sun muut. Mies oli aivan ihastuksissaan, minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi maksaa treffeillä naisen juomiset tai syömiset, missä tasa-arvo jota eräät huutaa kovaan ääneen? Mitä jos tehtäiskin toisinpäin että naiset alkaa maksamaan miesten ravintolaillalliset?

MIKSI NE ENSITREFFIT PITÄÄ YLIPÄÄTÄÄN SOPIA RUOKARAVINTOLAAN TAI JONNEKIN MAKSULLISEEN PAIKKAAN?! Noin, joko meni perille?

Mihin ne pitäisi sopia näin talvella ja varsinkin kovilla pakkasilla? Tuolla pakkasessa kävelet ympyrää hienoissa vaatteissa naama punaisena ja hampaat kalisee yhteen?

No tuota. Kun on tiedossa, että tavataan jossain ulkona, niin silloin ei laiteta mitään hepeniä päälle vaan lämpimät vaatteet.

Sinäkö tosiaan kuvittelet että naiset lähtisi ensitreffeille toppahousuissa ja toppatakissa.

Minulla on talvella talvivaatteet päällä, tosin toppahousuja en juuri käytä. En laita mitään kevyitä hepeniä päälle enkä edes omista korkokenkiä. Jos tiedän, että ollaan ulkona, niin tietenkin pukeudun tilanteen mukaan.

Vierailija
104/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää, kumpi tässä enemmän ap:tä harmittaa, se rahanmeno vai se, että nainen joka piti hänestä, ei nyt sitten tahdokaan tavata enää. Ehkä nainen olikin varattu?

Facebookin mukaan ei ollut varattu.

Vierailija
105/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MOT

Vierailija
106/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri, miksei voisi treffata jollain kebabkioskilla?

Ei siinäkään yrittäjä tykkää, jos siellä hengaillaan mitään ostamatta.

Pakkoko tuota on järkätä maksullisia treffejä?

No sitähän minä olen tässä ihmetellyt.

Vierailija
107/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai lähtee jos sovitaan vaikka kävelytreffit. Minä ainakin voisin lähteä. Toki ap:n ilmeisesti tavoittelemat high maintenence -naiset voi jättää väliin. Mut jos sellaisen haluaa, on turha itkeä kuluista.

Mutta meikistä ne ei luovu, toppahousut jalkaan ja kilo meikkiä naamaan.

Vierailija
108/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä oli idea siinä että ap valitsi treffeille ylihintaisen ravintolan ylihintaisella tarjoilulla? Kun ap sitä kerran itse ehdotti, niin mitä järkeä on treffikumppanille kiukutella? Hän tietysti oletti että ap:llä on siihen varaa. Voisiko ap avata miksi toimi niin kuin toimi?

Vierailija
109/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MOT

Olen kyllä riittävän älykäs, että tiedän mitä tämä tarkoittaa. Kyllä facebook-profiili kertoo naisen olevan vapaa, ei varattu.

Vierailija
110/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kuulosta sosiaalisesti kovin älykkäältä.

Vierailija
111/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa selvitä miksi ap ei mene kaupaksi.

Vierailija
112/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa selvitä miksi ap ei mene kaupaksi.

Edellisen viestin kirjoittaja en ole minä. En vaadi naista meikkaamista,

ap

Vierailija
113/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole niin nälkä, että viitsisi ihan ruoan perässä lähteä treffeille, jos sinä itse et kiinnosta. Harva täällä Suomessa nyt ihan nälkää näkee kuitenkaan.

Vierailija
114/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli palkka tilille, ei oo enää nälkä eikä jano. 

Vierailija
115/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap tämän pitkän ketjunkaan jälkeen tajua, mikä hänen ajattelussaan on pielessä?

Vierailija
116/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole niin nälkä, että viitsisi ihan ruoan perässä lähteä treffeille, jos sinä itse et kiinnosta. Harva täällä Suomessa nyt ihan nälkää näkee kuitenkaan.

Mitä takoitat? Minulla on ihan hyvä ammatti, oln fiksu ja ulkoisesti myös viehättävä.

ap

Vierailija
117/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita tekosyytä. Ihan se riittää, että häntä ei kiinnosta.

Miksi sitten ei maksanut omaa osuuttaan vaan otti vastaan maksun? Huijausta?

Siis maksoit naiselle etkä sille ravintolalle? Miksi ihmeessä?

Vierailija
118/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi ekoilla treffeillä kalliiseen ravintolaan. Ihan idioottimaista, en edes tunne sitä miestä! Hieno ravintolaillallinen sopii silloin kun tunnetaan jo toista edes jonkun verran ja tiedetään jo että oikeasti viihdytään yhdessä. Usko pois (ainakaan tavallinen, normaali) nainen ei todellakaan odota mitään kallista ja ihmeellistä ekoilla treffeillä. Siinä on paljon tärkeämpää millainen sinä olet, koska silloinhan juuri selvitetään millainen tyyppi toinen on ja viihdytäänkö hänen seurassaan. Minun mieheni kanssa ei ollut yhtään kalliita treffejä; käytiin kävelyillä ja tavattiin toistemme kotona. Se mies siinä oli ihana tavata, koska pidin hänestä, ihan sama oikeastaan mitä tehtiin. En sitten tiedä, millaisia naisia sinä haet ja millaisena näet parisuhteen noin muuten, mutta epäilen että jotain jää nyt kertomatta.

Tässä on sekin, että kolmen ruokalajin illallinen kestää aika kauan. Ensimmäisiä treffejä ei kannata sopia kovin pitkiksi, jos toinen osoittautuukin ääliöksi.

Muutenkin ensimmäisillä treffeillä on hyvä olla jotain tekemistä. Joskus voi jompaa kumpaa jännittää niin, että keskustelu ei hirveän hyvin luista kasvokkain ravintolan pöydässä. Luontopolulla tai vaikka kiipeilyseinällä taas ei tarvitse katsoa toista koko ajan ja kun on tekemistä samalla, on helpompi jutella.

Itse ainakin olen meikittömien ulkoliikuntatreffien vankkumaton kannattaja.

Vierailija
119/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ne? Tapailet ilmeisen merkillisiä naisia. Ainakin minun tuttavapiirissäni on hyvin harvinaista että naisella on juuri lainkaan meikkiä. Useimmat toki meikkaa hiukan, mutta juuri niin vähän että yksikään mies ei heitä meikatuiksi tajua.

Jos et tahdo tikkurilan värikarttaa, älä pyydä sellaisia treffeille. Maailma on väärällään muunkinlaisia naisia, minkä huomaat kyllä jos jalkaudut ulos sen sijaan että tirkistelet instatyrkkyjä.

Minulla on ollut meikkiä viimeksi vuonna 2018 kaverini karonkassa. En koskaan meikkaa muuta kuin iltapukujuhliin. Silloin on pakko, iltapuvun kanssa olisi niin törkeä etikettivirhe olla au naturel. (Ja ennen kuin joku sanoo että tulee varmaan hyvää jälkeä, niin tietenkin menen ammattilaiselle sitten, harjantuumattomalla kädellä silmärajaukset näyttää lähinnä EKG-käyrältä, eikä edes kovin terveeltä sellaiselta.)

Vierailija
120/139 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä, että harrastan kuntourheilua, seinäkiipeilyä ja tanssia joten minussa ei todellakaan ole  mitään vikaa vaan päinvastoin toisin kuin kommenteissa on väitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi